Przetargi.pl
Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Raczki oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)

Gmina Raczki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-420 Raczki, pl. Kościuszki
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 685 925 , fax. 875 686 410
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raczki
    pl. Kościuszki 14
    16-420 Raczki, woj. podlaskie
    tel. 875 685 925, fax. 875 686 410
    REGON: 54235600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Raczki oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szacunkowa liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych stałych w Gminie - około 6 000. 2. Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy - 1230 z tendencją do wzrostu. (UWAGA! Ilość nieruchomości jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości miejsc odbioru odpadów, których ilość w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie.) 3. SOŁECTWA: BAKANIUK, BOLESTY, CHODŹKI, FRANCISZKOWO, JANKIELÓWKA, JAŚKI, JÓZEFOWO, KONIECBÓR, KORYTKI, KRUKÓWEK, KURIANKI PIERWSZE, KURIANKI DRUGIE, LIPOWO, LIPÓWKA MAŁE RACZKI, MOCZYDŁY, PLANTA, PODWYSOKIE RABALINA, RACZKI, RUDNIKI, SIDORY, SŁOBODA, STOKI, SUCHA WIEŚ, SZCZODRUCHY, SZKOCJA, WASILÓWKA, WIERCIOCHY, WITÓWKA, WRONOWO, WYSOKIE, ZIÓŁKOWO, ŻUBRYNEK 4. Ilość deklaracji z tendencją wzrostową: a) ok. 1400 nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej – bez prowadzonej działalności gospodarczej, b) ok. 50 nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej - z prowadzoną działalnością gospodarczą. 5. liczba worków 60 i 120 l na odpady zbierane selektywnie przeznaczone do wyposażenia gospodarstw domowych (dotyczy odbioru odpadów bezpośrednio od mieszkańców wystawionych przed posesję) – minimum 8 000 szt./miesiąc – maksimum 15 000 szt./miesiąc - w tym dla ok. 50 nieruchomości nie zamieszkałych dla, których przewidziano selektywną zbiórkę w workach 120 l. (Rozdział 5 Regulaminu utrzymania czystości na terenie Gminy Raczki). 6. orientacyjna ilość odpadów komunalnych z terenu gminy Raczki wynosić będzie, łącznie około 750 ton/1 rok. (za 2018r. 558,89 ton) Liczba miejsc odbioru odpadów może ulegać zmianom w związku z powstawaniem, likwidacją lub rozwojem nieruchomości. W ww. nieruchomościach odpady komunalne zbierane są w pojemniki lub worki, których ilość oraz pojemność wynika z zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Raczki. Powyższe dane ilościowe zostały przygotowane przez Zamawiającego z należytą starannością, należy traktować je jednak, jako przybliżone w związku z możliwymi zmianami w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Zmiana powyższych danych nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 1. Następująca częstotliwość pozbywania się odpadów komunalnych: 1) w zabudowie jednorodzinnej: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne -w okresie od kwietnia do października – raz na 2 tygodnie, w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu, b) plastik, metal i opakowania wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu, c) szkło - 1 raz w miesiącu, d) papier i tektura – 1 raz w miesiącu, e) odpady ulegające biodegradacji w okresie od kwietnia do października – raz na 2 tygodnie, w pozostałym okresie 1 raz w miesiącu. f) popiół w okresie od października do marca - 1 raz w miesiącu, w pozostałym okresie 1 raz na kwartał, 2) w zabudowie wielorodzinnej: a) niesegregowane (zmieszane) odpady w okresie od kwietnia do października - nie rzadziej niż raz na tydzień, a w miesiącach od listopada do marca –1 raz w miesiącu, b) odpady zebrane selektywnie: - plastik, metal i opakowania wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu, - szkło - 1 raz w miesiącu, - papier i tektura - 1 raz w miesiącu, - odpady ulegające biodegradacji w okresie od kwietnia do października - nie rzadziej niż raz na tydzień, w pozostałym okresie –1 raz na miesiąc. - popiół w okresie od października do marca - 1 raz w miesiącu, w pozostałym okresie 1 raz na kwartał, 3) w nieruchomości, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne: a) niesegregowane (zmieszane) odpady – 1 raz w miesiącu, b) odpady zebrane selektywnie nieulegające biodegradacji – 1 raz w miesiącu, c) odpady zebrane selektywnie ulegające biodegradacji – 2 razy w miesiącu, d) popiół w okresie od października do kwietnia - 1 raz w miesiącu, w pozostałym okresie 1 raz na kwartał, 4) z koszy ulicznych- co najmniej jeden raz na 2 tygodnie lub według potrzeb, nie dopuszczając do przepełnienia się pojemników na odpady. 2. Odbieranie odpadów komunalnych z PSZOK powinno następować zgodnie z ustawą o odpadach oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy oraz na pisemne zgłoszenie Zamawiającego ( jednak nie mniej niż raz w miesiącu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rutka Tartak Oddział Raczki nr rachunku 39 9367 0007 0030 0300 0198 0222, tytuł przelewu Wadium – „Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Raczki oraz Punktu Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1. Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Raczki. 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3. Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zwanego dalej rejestrem BDO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach