Przetargi.pl
Usługi związane bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Żednia w roku 2011

Nadleśnictwo Żednia ogłasza przetarg

  • Adres: 16-050 Michałowo, Żednia 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7175251, 7175252 , fax. 085 7175252
  • Data zamieszczenia: 2010-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żednia
    Żednia 5 5
    16-050 Michałowo, woj. podlaskie
    tel. 085 7175251, 7175252, fax. 085 7175252
    REGON: 05002654900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Żednia w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Żednia w roku 2011, podzielonych na następujące części (pakiety): 1) Pakiet nr 1 - wykonanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w zakresie pozyskania i zrywki sortymentów drzewnych, hodowli lasu, ochrony lasu i ochrony p.poż. w Leśnictwach obrębu Hieronimowo: Jałówka, Cisówka, Łuplanka, Podozierany, Nowa Wola i Kazimierzowo. 2) Pakiet nr 2 - wykonanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w zakresie pozyskania i zrywki sortymentów drzewnych, hodowli lasu i nasiennictwa, ochrony lasu i ochrony p.poż. w Leśnictwach: Cieliczanka, Kołodno i Kozi Las 3) Pakiet nr 3 - wykonanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w zakresie pozyskania i zrywki sortymentów drzewnych, hodowli lasu, ochrony lasu i ochrony p.poż. w Leśnictwach: Królowy Most, Pieszczaniki, Stanek i Żednia. 4) Pakiet nr 4 - wykonanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w zakresie pozyskania i zrywki sortymentów drzewnych, hodowli lasu, ochrony lasu i ochrony p.poż. w Leśnictwach: Borsukowina, Słomianka, Folwarki, Zabłudów. 5) Pakiet nr 5 - wykonanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w zakresie pozyskania i zrywki sortymentów drzewnych, hodowli lasu i nasiennictwa, ochrony lasu i ochrony p.poż. w Leśnictwach: Sokole, Kokotowo, Michałowo, Trześcianka. 6) Pakiet nr 6 - wykonanie usług z zakresu hodowli lasu: wyprzedzające przygotowanie gleby - orka w Leśnictwach: Jałówka, Cisówka, Łuplanka, Podozierany, Nowa Wola, Kazimierzowo, Kołodno, Cieliczanka, Pieszczaniki, Królowy Most, Kozi Las, Zabłudów, Michałowo, Trześcianka. 7) Pakiet nr 7 - Szkółkarstwo - wykonanie usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej w zakresie szkółkarstwa na terenie szkółki leśnej w Leśnictwie Podozierany. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac z podziałem na części zawierają załączniki nr 1 i 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe przepisami, w szczególności: -Zasadami hodowli lasu - wprowadzonymi zarządzeniem Nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 24 grudnia 2002r. http://lp.gov.pl/media/biblioteka/hodowla/ZHL.pdf). -Instrukcją ochrony lasu - wprowadzoną zarządzeniem Nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 czerwca 2004r. (http://lp.gov.pl/media/biblioteka/ochrona-lasu/Instrukcja-Ochrony-Lasu.pdf). -Instrukcją bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzoną zarządzeniem Nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 lipca 1997r. 1) Zgodnie z art. 208 § 1 Kodeksu pracy, a) w razie gdy jednocześnie w tym samym miejscu wykonują pracę pracownicy zatrudnieni przez różnych pracodawców, wyznacza się koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników, którym będzie Wykonawca, b) Do zadań koordynatora należy: - niedopuszczanie do stosowania sposobów wykonywania prac bezpośrednio zagrażających zdrowiu lub życiu pracujących pracowników, - niezwłoczne wstrzymanie prac w razie stwierdzania bezpośredniego zagrożenia dla życia lub zdrowia pracowników i podjęcie działań w celu usunięcia tego zagrożenia, - odsunięcie od pracy pracownika nie przestrzegającego przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141). -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. 2006, Nr 58, poz. 405). -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2006, Nr 80, poz. 563). -Zasadami, kryteriami i standardami zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http://www/fsc.pl. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 77200000-2 Usługi leśnictwa 77210000-5 Usługi pozyskania drewna 77211000-2 Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 77211600-8 Sadzenie drzew 77230000-1 Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77231000-8 Usługi gospodarki leśnej 5. Warunki wykonywania i finansowania zadania: 1) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ, a w odniesieniu do powierzchni leśnych, w stosunku do których, zgodnie z zasadą 6.1 zrównoważonej gospodarki leśnej FSC, przeprowadzono ocenę potencjalnych wpływów wykonania zabiegów gospodarczych na różnorodność biologiczną środowiska leśnego, również wskazania odnośnie sposobu prowadzenia działań eliminujących negatywny wpływ prowadzonych prac, określone zostaną w zleceniu prac do wykonania (wzór stanowi załącznik do umowy, dopuszcza się również zlecenie wygenerowane z rejestratora leśniczego), sporządzonych przez właściwych terytorialnie leśniczych. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający sporządzi kwartalny harmonogram prac. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez w/w leśniczych na druku -Protokół odbioru (wzór stanowi załącznik do umowy), a dla prac wykonywanych na powierzchniach na których wykonywana jest ocena oddziaływania na środowisko leśne, dodatkowo na druku -Protokół odbioru powierzchni na których wykonywana jest ocena wpływów na różnorodność biologiczną (wzór -załącznik do umowy). Protokoły odbioru prac stanowić będą podstawę do wystawienia faktury za wykonane przez Wykonawcę usługi. 2) Należność za wykonaną usługę będzie płatna na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury. 3) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawców z zastrzeżeniem, że Podwykonawcy posiadać będą co najmniej minimalne wymagania dla Wykonawców określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust 1, pkt. 4. ustawy prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wniesienie wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 66 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych), Pakiet nr 2 - 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych), Pakiet nr 3 - 46 000,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych), Pakiet nr 4 - 36 000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych), Pakiet nr 5 - 32 000,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych), Pakiet nr 6 - 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych), Pakiet nr 7 - 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109,poz.1158 z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank OR/BGŻ S.A. Białystok konto nr 75 2030 0045 1110 0000 0101 5800 przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach