Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Słoneczna
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8420730, 0598420269 , fax. 598420284
- Data zamieszczenia: 2020-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8420730, 0598420269, fax. 598420284
REGON: 77098312400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługi Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych na terenie administrowanym przez ZDP Słupsk – sezon zimowy 2020/2021 – II przetarg” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie oraz likwidacja śliskośći na drogach administrowanych przez ZDP w Słupsku w ramach zimowego utrzymania dróg (ZUD). Podmiot zamówienia podzielony jest na 16 zadań. Zakres zadań ZUD wraz z odcinkami obejmujących poszczególne zadania przedstawiono w załączniku nr 12. Drogi objęte są IV, V, VI standardem zimowego utrzymania. Do zwalczania śliskości Wykonawcy mogą używać materiału (piasek, sól, mieszanka) do ZUD z ZDP w Słupsku (załadunek materiału możliwy jest w Słupsku przy Obwodzie Drogowym nr 1 oraz w Główczycach – Klęcinko przy Obwodzie Drogowym nr 2 lub w przypadku zgody Zamawiającego u Wykonawcy usługi). Zastosowanie danego materiału będzie leżało w gestii ZDP. Wymaga się mieszanki piaskowo – solnej 20%. Rozliczenie Wykonawców z wykonania usługi następować będzie na podstawie stawek godzinowych przy użyciu modułów GPS montowanych w pojazdach używanych w ZUD przez Wykonawców. Moduły na czas realizacji umowy zostaną przekazane Wykonawcom. Zamawiający wymaga aby pojazdy były przystosowane do zamocowania urządzenia GPS (gniazdo zapalniczki na 12V). Wykonawca zoobowiązuje się utrzymać sprzęt w gotowości do wykonywania danego zadania w okresie od 15.11.2020r. do 15.04.2021r. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość zadań. UWAGA! Wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie musi wykazać sprzęt na każde z tych zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty załącznik nr 1 wraz z formularzem cenowym załacznik nr 10; Oświadczenie Wykonawcy o stałej łączności – według załącznika Nr 9 do SIWZ; Oświadczenia woli wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO – załącznik nr 13; Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – załącznik nr 4 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic, zatoczek autobusowych, placów i parkingów na terenie Gminy Sierakowice 2024/2025
Dodano: 2024-02-13 - Zimowe utrzymanie ciągów pieszych na terenie miasta Kępice
Dodano: 2024-01-30 - Utrzymanie czystości wydzielonych terenów zewnętrznych administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu, w terminie od 1.01. do 31.12.2024 roku.
Dodano: 2024-01-13 - Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2024 roku
Dodano: 2024-01-04 - "Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Somonino, Goręczyno oraz trasy autobusowej w sezonie 2023/2024."
Dodano: 2023-12-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Brusy w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-12-22 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU TCZEWSKIEGO
Dodano: 2023-12-05 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-11-17 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁĘCZYCE W ROKU 2024 z PODZIAŁEM NA REJONY
Dodano: 2023-11-14 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW W SEZONIE 2023/2024
Dodano: 2023-10-31