Przetargi.pl
Usługi zarządzania projektem „Akademia Przedszkolaka” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83425 Dziemiany, ul. 8 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3
    83425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
    REGON: 19167513200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zarządzania projektem „Akademia Przedszkolaka” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi zarządzania projektem „Akademia Przedszkolaka” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna 1. Podstawowe informacje o projekcie pn. „Akademia Przedszkolaka”: • Termin realizacji projektu: 01.09.2016 – 31.08.2019 (36 miesięcy). • Termin realizacji usługi: marzec 2017 - 31/08.2019 (30 miesięcy). • Wartość projektu: 819 962,50 zł , w tym kwota dofinansowania: 696 968,12 zł. • Projekt obejmuje realizację programu kompleksowego wsparcia edukacji przedszkolnej (organizacja dodatkowych zajęć dla dzieci, dokształcanie nauczycieli, doposażenie Ośrodków Wychowania Przedszkolnego w nowe pomoce dydaktyczne i sprzęt ICT) na terenie gminy Dziemiany, w tym dla Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Dziemianach i Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Kaliszu. 2. Obowiązki realizującego zamówienie 2.1. Zamówienie obejmuje świadczenie kompleksowej usługi zarządzania projektem przez cały okres realizacji projektu. Usługa zarządzania Projektem obejmuje m.in. następujące działania: a) wyznaczenie Koordynatora Projektu, Specjalisty ds. Rozliczeń/Asystenta Koordynatora oraz Księgowego/Księgowej; b) koordynowanie projektu, nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020), w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków RPO WP, MIR oraz procedurami ochrony danych osobowych; c) rozliczanie projektu zgodnie z aktualnym harmonogramem płatności – przygotowywanie i poprawianie wniosków o płatność oraz danych niezbędnych do wprowadzenia w systemie SL2014; d) prowadzenie dokumentacji i operacji księgowych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi RPO WP; e) stworzenie procedur związanych z zarządzaniem projektem, opracowanie wzorów dokumentów oraz organizacja biura projektu; f) nadzór nad prawidłowością przygotowania, prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektowej; g) kontakty z uczestnikami Projektu, z Personelem Projektu, przedstawicielami Beneficjenta oraz z Instytucją Zarządzającą / Instytucją Pośredniczącą; h) planowanie i organizacja spotkań zespołu projektowego oraz nadzór nad realizowanymi w ramach projektu zadaniami; i) ustalenie harmonogramu działań, nadzór nad jego realizacją, j) udział w przygotowaniu zapytań ofertowych/przetargów realizowanych na potrzeby Projektu oraz udział w odbiorach w zakresie weryfikacji zgodności dostarczonego wyposażenia z określonymi wymaganiami. k) promocja projektu – sporządzanie informacji na stronę internetową, na tablice ogłoszeń, plakatów i informacji do mediów, wzorów oznakowania sprzętu, dokumentacji itp.; l) wykonywanie innych działań niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu. 2.2. Zamawiający wymaga, aby kompleksowa usługa zarządzania projektem była realizowana przez min. trzy osoby, których zakres obowiązków byłby następujący: 2.2.1. KOORDYNATOR PROJEKTU Zakres obowiązków 1) Zarządzanie Projektem i odpowiedzialność za jego realizację zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie oraz obowiązującymi wytycznymi RPO WP, 2) Współpraca z pozostałymi członkami zespołu projektowego oraz z pracownikami Urzędu Gminy Dziemiany nadzorującymi realizację Projektu, 3) Planowanie, koordynowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową realizacją Projektu, 4) Planowanie, koordynowanie i kontrola prac wykonywanych przez osoby zatrudnione w Projekcie, 5) Komunikacja i współpraca z Instytucjami związanymi z realizacją Projektu (IZ, IP, OWP, UG), 6) Prowadzenie nadzoru nad rekrutacją, 7) Sporządzanie wniosków o płatność w systemie SL 2014 w zakresie postępu merytorycznego, 8) Bieżący monitoring i ewaluacja realizacji Projektu w części finansowej i merytorycznej, 9) Nadzór nad realizacją zasady równości szans w Projekcie, 10) Monitoring nieprawidłowości oraz podejmowanie działań zaradczych, 11) Przygotowanie, koordynacja oraz nadzór nad promocją, ewaluacją, realizacją i rozliczaniem Projektu, 12) Monitorowanie postępów i poziomu realizacji wskaźników w Projekcie oraz postępu finansowego, 13) Organizowanie spotkań monitorujących z kadrą zarządzającą, pracownikami merytorycznymi, dyrektorami OWP biorących udział w Projekcie, 14) Udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje zewnętrzne, 15) Organizacja funkcjonowania biura Projektu, 16) Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji projektowej, 17) Realizacja innych obowiązków niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu, nie wymienionych powyżej. 18) Łączne zaangażowanie w pełnienie usług Koordynatora Projektu w wymiarze średniomiesięcznym 50 h. 2.2.2. ASYSTENT KOORDYNATORA/SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Zakres obowiązków: 1) Nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych i finansowych działań realizowanych w OWP biorących udział w Projekcie, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, umową o dofinansowanie oraz obowiązującymi wytycznymi RPO WP, 2) Planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w OWP biorących udział w Projekcie, 3) Współpraca z Koordynatorem w zakresie prac związanych z zarządzaniem i realizacją Projektu, 4) Współpraca z Dyrektorami OWP biorących udział w projekcie oraz z pracownikami Urzędu Gminy w zakresie właściwej realizacji Projektu, 5) Realizacja wraz z Dyrektorami OWP działań związanych z rekrutacją oraz promocją projektu, 6) Nadzór nad realizacją zakupów realizowanych w Projekcie, 7) Monitoring i kontrola działań projektowych realizowanych w OWP, 8) Współpraca przy przygotowywaniu wniosków o płatność w systemie SL 2014, 9) Prowadzenie ewaluacji i monitorowania postępów realizacji projektu w poszczególnych OWP, 10) Nadzór nad przygotowaniem i zawieraniem umów z personelem Projektu, 11) Nadzór nad finansową realizacją projektu i wydatkami we współpracy z Księgową zatrudnioną w Projekcie, 12) Realizacja innych obowiązków niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu, niewymienionych powyżej, zleconych przez Koordynatora Projektu. 13) Łączne zaangażowanie w realizację usług Asystenta Koordynatora/Specjalisty ds. rozliczeń w wymiarze średniomiesięcznym 40 h. 2.2.3. KSIĘGOWA Zakres obowiązków: 1) Ponoszenie odpowiedzialności za kwalifikowalność wydatków w trakcie realizacji Projektu, 2) Współpraca z Asystentem Koordynatora/Specjalistą ds. Rozliczeń w zakresie finansowej realizacji Projektu, 3) Współpraca z Zamawiającym w zakresie zamówień publicznych i realizacji zakupów w ramach Projektu, 4) Ponoszenie odpowiedzialności za właściwe opisywanie i rozliczanie w ramach Projektu dokumentów finansowych, 5) Współpraca z księgowością Zamawiającego, 6) Prowadzenie wyodrębnionej rachunkowości Projektu, 7) Monitorowanie postępu finansowego i realizacji budżetu Projektu, 8) Udział w przygotowaniu dokumentacji projektowej, 9) Przygotowanie finansowej części wniosku o płatność w systemie SL2014. 10) Łączne zaangażowanie w realizację usług Księgowej obsługi Projektu w wymiarze średniomiesięcznym 10h.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79420000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach