Przetargi.pl
„Usługi zapewnienia dostępu do infrastruktury informatycznej w modelu usługowym wraz z usługami uzupełniającymi i obsługą informatyczną”

Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Włocławska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6210421 w. 23, 25
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Włocławska 167
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6210421 w. 23, 25
    REGON: 87030004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarr.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi zapewnienia dostępu do infrastruktury informatycznej w modelu usługowym wraz z usługami uzupełniającymi i obsługą informatyczną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa zapewnienia dostępu do bezpiecznej i wysokodostępnej infrastruktury informatycznej w modelu usługowym wraz z usługami uzupełniającymi i obsługą informatyczną na potrzeby Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Usługa składa się z „Usługi podstawowej” oraz „Usług dodatkowych”. W ramach realizacji Usługi Wykonawca musi udostępnić powierzchnię w centrum przetwarzania danych, sprzęt i oprogramowanie zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami. Ponadto musi zapewnić łącza do sieci Internet, dedykowane łącze/a do ośrodka przetwarzania danych u Zamawiającego, infrastrukturę teletechniczną wraz z niezbędnymi urządzeniami, oprogramowaniem i licencjami potrzebnymi do uruchomienia i prawidłowego działania Usługi zgodnie z określonymi parametrami. Wykonawca musi zapewnić obsługę udostępnionego sprzętu i oprogramowania wraz ze wsparciem administratorów, ochronę przed atakami i instalacją złośliwego oprogramowania oraz zapewnić mechanizmy i narzędzia do zbierania i przechowania logów zdarzeń z urządzeń styku z siecią Internet (syslog). Wykonawca musi zapewnić stałą obsługę wsparcia administracyjnego oraz obsługi informatycznej typ helpdesk w siedzibie Zamawiającego. 2. W ramach realizacji usługi podstawowej Zamawiający zamawia: 1) Usługę serwerów wirtualnych zgodnie z poniższą ilością: a) Razem serwery wirtualne - 11 szt. b) Razem Pamięć podstawowa - DDR3 1333MHz - 36 GB c) Razem procesory - 2-core 2,40GHz (E5-2660 V.2) min. 500 punktów w teście PECint_rate_2006 - 26 vCPU d) Razem system operacyjny - CentOS z możliwością upgrade do nowszej wersji lub równoważny - 4 szt. e) Razem system operacyjny - Windows Server 2016 z możliwością upgrade do nowszej wersji lub równoważny - 7 szt. f) Razem adres zewnętrzny IPv4 - 3 szt. g) Razem sieć wewnętrzna vLAN – 11 szt. 2) Usługę administrowania serwerami wirtualnymi; 3) Usługę obsługi Helpdesk; 4) Usługę poczty email dla 60 użytkowników z możliwością rozszerzenia do 100 użytkowników; 5) Usługę ochrony antywirusowej dla 60 stacji roboczych z możliwością rozszerzenia do 100 stacji roboczych; 6) Usługę katalogową dla 60 użytkowników z możliwością rozszerzenia do 100 użytkowników; 7) Usługę systemu uprawnień dla 60 użytkowników z możliwością rozszerzenia do 100 użytkowników; 8) Usługę podłączenia użytkowników Zamawiającego do serwera OCS Zamawiającego; 9) Usługę łącza internetowego do sieci publicznej 100 Mbit/s z możliwością zwiększenia na żądanie Zamawiającego oraz łącza światłowodowego dedykowanego 1 Gbps z możliwością zwiększenia na żądanie Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia Usług dodatkowych w zakresie: poczty email – maksymalnie 40 dodatkowych kont pocztowych, ochrony antywirusowej - maksymalnie dodatkowo 40 nowych stacji roboczych, usługi katalogowej - maksymalnie dodatkowo 40 nowych użytkowników i usługi wynajmu komputerów przenośnych (laptopy) - maksymalnie 10 komputerów przenośnych. Usługi dodatkowe opisane w SIWZ mają charakter Prawa Opcji. Oznacza to, że Zamawiający ma prawo złożyć zamówienie na te usługi lecz nie ma takiego obowiązku. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z usług dodatkowych we wskazanym w załączniku „Opis Przedmiotu Zamówienia” zakresie Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o ich wykonanie, jak i żadne roszczenie finansowe. W przypadku skorzystania z usług dodatkowych Wykonawca otrzyma wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi ceny jednostkowej określonej w Ofercie dla danej usługi i liczby usług faktycznie zrealizowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł . 2. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w SIWZ. 5. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: - w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna dokumenty oryginalne należy dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. Kserokopię dokumentów należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): - nazwę i adres Zamawiającego, - oznaczenie (numer) postępowania, - termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 9. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego wskazany w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty wykonawca dołączy: stosowne pełnomocnictwa, zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia złożone przez podmiot, na zdolności lub sytuację którego powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo osoby(osób) składających ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych z ofertą. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - chyba, że złożone z ofertą dokumenty wskazują na powyższe okoliczności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach