Przetargi.pl
Usługi zabezpieczenia ratowniczego na kąpieliskach miejskich w Zabrzu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Matejki 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2716340, 2716640 w. 102 , fax. 032 2716340
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. Matejki 6 6
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, fax. 032 2716340
    REGON: 27685464000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zabezpieczenia ratowniczego na kąpieliskach miejskich w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług ratowniczych na n/w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. o.o. w następującym zakresie: a) Kąpielisko Leśne przy ul. Srebrnej w Zabrzu - 5 ratowników w dni powszednie w godz. 10:00 - 18:00 oraz w soboty, niedziele i święta w godz. 9:00-19:00 b) Kąpielisko Miejskie przy ul. Jaskółczej w Zabrzu - 2 ratowników w dni powszednie w godz. 10:00 - 18:00 oraz w soboty, niedziele i święta w godz. 9:00 -19:00. Charakterystyka obiektów: - Kąpielisko Leśne przy ul. Srebrnej w Zabrzu - niecka mała o pow. 3 tys. m2, niecka duża o pow. 20 tys. m2. Na obiekcie znajduje się ponadto zjeżdżalnia wodna. - Kąpielisko Miejskie przy ul. Jaskółczej w Zabrzu - brodzik dla dzieci o pow. 451 m2, niecka średnia o pow. 40 m2 (niecka duża nieczynna). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie zabezpieczenia ratowniczego w szczególności polegających na: 1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z obiektu, w tym stałej obserwacji niecki basenu i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczej, 2) kontrolowaniu przestrzegania postanowień regulaminu obiektu oraz przepisów bhp i p.poż., 3) wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 06 maja 1997 r. z późniejszymi zmianami w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kapiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. 1997r. Nr 57, poz. 358). Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania zadań w zakresie obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych, co należy wykazać poprzez dołączenie do oferty, jako załącznik nr 1, zgody ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie obowiązków i uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych, warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługujących ratownikom górskim i wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej (Dz. U. 2002 Nr 193 poz. 1624). Spełnienie powyższego warunku wymagane jest w stosunku do podmiotów określonych w § 6.1 w/w rozporządzenia. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Zamawiający szacuje, iż ilość godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi - 4396, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że ilość godzin pracy tu określona jest wyłącznie ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyposażył obiekt, o którym mowa w pkt I.1.1.a w łódź ratunkową w celu zapewnienia stałej kontroli lustra wody od strony wody, a także obiekty, o których mowa w pkt I.1.1.a i pkt I.1.1.b w środki łączności między stanowiskami ratunkowymi-przewodowe lub radiowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713172005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach