Przetargi.pl
Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej

SLUPCAPCPR ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, Wojska Polskiego 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SLUPCAPCPR
    Wojska Polskiego 13
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    REGON: 311061021
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis: zamówienie obejmuje przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dla 11 dzieci nie mniej niż 8 dzieci umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu słupeckiego w wymiarze średnio 5 godzin na osobę.W ramach przeprowadzenia diagnozy wymagane jest dysponowanie osobami:1) psychiatra w wymiarze 11 godzin (1h x11 osób nie mniej niż 8 osób) posiadający ukończone studia medyczne ze specjalizacją w dziedzinie psychiatrii, kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą2) neurolog w wymiarze 10 godzin (1 h X 10 osób nie mniej niż 8 osób) posiadający ukończone studia medyczne ze specjalizacją w dziedzinie neurologii, kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu - minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą3) fizjoterapeuta w wymiarze 11 godzin (1 h X 11 osób nie mniej niż 8 osób) posiadający ukończone pięcioletnie kierunkowe studia magisterskie jednolite lub dwuletnie studia II stopnia na kierunku fizjoterapia oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą4) logopeda w wymiarze 4 godziny (1 h X 4 osoby) posiadający ukończone studia magisterskie na kierunku logopedia lub inne studia magisterskie pedagogiczne uzupełnione studiami podyplomowymi o kierunku logopedia oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą5) pedagog w wymiarze 11 godzin (1h x 11 osób, nie mniej niż 8 osób) posiadający ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika o specjalizacji - pedagogika lub pedagogika specjalna oraz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieży w obszarze diagnozy pedagogicznej.W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, tj. przeprowadzenia kompleksowej diagnozy pogłębionej dla dzieci z pieczy zastępczej. Wykonawca jest zobowiązany do:1) oznakowania pomieszczeń, z których korzystać będą uczestnicy plakatami dostarczonymi przez Zamawiającego, zawierającymi logotypy Funduszy Europejskich dla Wielkopolski i informacje dotyczące nazwy projektu i współfinansowania ze środków Unii Europejskiej.2) zapewnienia ww. specjalistów, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe,3) zagwarantowania zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym,4) opracowania harmonogramu realizacji diagnoz pogłębionych dla każdego dziecka5) dokumentowania prowadzonych działań w sposób przejrzysty umożliwiający zweryfikowanie przeprowadzonych działań, (listy obecności, pisemna diagnoza pogłębiona wraz z informacją dotyczącą dalszej pracy z uczestnikiem odnośnie jego potrzeb w zakresie wsparcia specjalistów.)6) wskazania nowego terminu przeprowadzenia diagnozy przez specjalistę w wyniku choroby dziecka i innych nieprzewidzianych sytuacji losowych powodujących nieobecność uczestnika.7) poinformowania o każdorazowej nieobecności uczestnika projektu i o jego rezygnacji z dalszych działań projektowych,8) zapewnienia zaplecza do przeprowadzenia diagnoz, w odległości nie większej niż 150 km od miejscowości Słupcy,9) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie,10) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji, o której mowa w pkt 5Przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji.Temat: Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej dla 13 osóbWykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia konsultacji, terapii i wsparcia rozwoju przez poniżej wymienionych specjalistów:1) Psychiatra w wymiarze 10 h (5h x2 osoby) posiadający ukończone studia medyczne ze specjalizacją w dziedzinie psychiatrii, posiadane kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu - minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą2) Fizjoterapeuta lub terapeuta Integracji Sensorycznej 105h (15h x 7 osób) posiadający ukończone pięcioletnie kierunkowe studia magisterskie jednolite lub dwuletnie studia II stopnia na kierunku fizjoterapii - minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą potwierdzone stosownymi dokumentami3) Logopeda w wymiarze 35h (5h x 7 osób) - studia magisterskie na kierunku logopedia lub inne studia magisterskie pedagogiczne uzupełnione studiami podyplomowymi o kierunku logopedia - minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą potwierdzone stosownymi dokumentami4) Pedagog ze specjalizacją - trener EEG – biofeedback 50h (10h x 5 osób) posiadający ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika o specjalizacji - pedagogika lub pedagogika specjalna, trener EEG – biofeedback – potwierdzone stosownymi dokumentami - minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieży w obszarze diagnozy pedagogicznejW ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, tj. przeprowadzenia konsultacji, terapii i wsparcia. Wykonawca jest zobowiązany do:1) oznakowania pomieszczeń, z których korzystać będą uczestnicy, plakatami dostarczonymi przez Zamawiającego zawierającymi logotypy Funduszy Europejskich dla Wielkopolski i informacje dotyczące nazwy projektu i współfinansowania ze środków Unii Europejskiej.2) zapewnienia ww. specjalistów, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe,3) zagwarantowania zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z zamawiającym,4) opracowana harmonogram realizacji spotkań ze specjalistami - dla każdego uczestnika5) dokumentowania prowadzonych działań w sposób przejrzysty umożliwiający zweryfikowanie przeprowadzonych działań w tym: karty pracy z uczestnikiem, listy obecności,6) wskazania nowego terminu przeprowadzenia spotkań przez specjalistę w wyniku choroby uczestnika i innych nieprzewidzianych sytuacji losowych powodujących nieobecność uczestnika.7) poinformowania o każdorazowej nieobecności uczestnika projektu i o jego rezygnacji z dalszych działań projektowych,8) zapewnienia zaplecza do przeprowadzenia spotkań ze specjalistami, w odległości nie większej niż 150 km od miejscowości Słupcy,9) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego,10) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji, o której mowa w pkt 5Temat: Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej dla 12 osóbW ramach wykonania usługi Wykonawca powinien dysponować osobami:.1. Doradca finansowy w wymiarze 10h (2 spotkania po 5h każde) - grupowe spotkanie, (każda grupa około 6 osób) posiadający wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych oraz 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu doradztwa finansowego.2. Doradca zawodowy w wymiarze 10h (2 spotkania po 5h każde) – grupowe spotkanie, (każda grupa około 6 osób) posiadający wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika o specjalizacji doradztwo zawodowe oraz 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego.1. W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:1) oznakowania pomieszczeń, z których korzystać będą uczestnicy, plakatami dostarczonymi przez Zamawiającego zawierającymi logotypy Funduszy Europejskich dla Wielkopolski i informacje dotyczące nazwy projektu i współfinansowania ze środków Unii Europejskiej.2) zapewnienia ww. specjalistów, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe,3) zagwarantowania zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z zamawiającym,4) opracowania harmonogram realizacji spotkań ze specjalistami.5) dokumentowania prowadzonych działań w sposób przejrzysty umożliwiający zweryfikowanie przeprowadzonych działań w tym: program/konspekt zajęć, listy obecności,6) poinformowania o każdorazowej nieobecności uczestnika projektu i o jego rezygnacji z dalszych działań projektowych,7) wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia warsztatów, o których mowa powyżej w miejscowości Słupca8) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego,9) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia kompletu dokumentacji, o której mowa w pkt 5.Temat: Organizacja zajęć szkoleniowych dla 40 rodziców zastępczych prowadzone w formie warsztatów – 12 godzinOpis: Szkolenie dla osób prowadzących rodzinną pieczę zastępczą celem nabycia i/lub podnoszenia kompetencji wychowawczych w 2 grupach (2x20 osób)Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia usługi wsparcia przez specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: studia magisterskie na kierunku pedagogika/psychologia/socjologia oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń/treningów.W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, tj. zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów dla rodziców zastępczych. Wykonawca jest zobowiązany do:1) oznakowania pomieszczeń, z których korzystać będą uczestnicy, plakatami dostarczonymi przez Zamawiającego zawierającymi logotypy Funduszy Europejskich dla Wielkopolski i informacje dotyczące nazwy projektu i współfinansowania ze środków Unii Europejskiej.2) zapewnienia kadry szkolącej, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe,3) zapewnienia zaplecza do realizacji zajęć (sali wykładowej zgodnie z wytycznymi FEWP wraz ze sprzętem multimedialnym, laptopem, flipchartem) na terenie miejscowości Słupca,4) zapewnienie materiałów szkoleniowych,5) zapewnienie serwisu kawowego w trakcie trwania zajęć,6) prowadzenia dziennika zajęć, list obecności oraz informowania Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu lub nieobecności na szkoleniu Beneficjentów Ostatecznych w trakcie jego trwania,7) przeprowadzenia ewaluacji warsztatów,8) sporządzania dokumentacji zdjęciowej przez cały czas trwania warsztatów,9) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego,10) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, potwierdzenia skorzystania z serwisu kawowego, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, dokumentacji zdjęciowej.Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjnego dla rodziców zastępczych i dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej dla 36 osóbWspólny Słownik Zamówień:Opis: Ilość osób biorących udział w wyjeździe:a) RODZICE ZASTĘPCZY WRAZ Z OTOCZENIEM – 16 OSÓBb) DZIECI UMIESZCZONE W PIECZY ZASTĘPCZEJ 20 OSÓB1) Wyjazd 3-dniowy2) Wybór atrakcyjnego turystycznie miejsca i ośrodka/hotelu w Polsce (góry), w którym możliwe będzie przeprowadzenie wyjazdu edukacyjnego.3) Dojazd: transport autokarowy uczestników ze Słupcy do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Słupcy po zakończeniu wyjazdu edukacyjnego. Zamawiający wymaga, by transport odbywał się w pojazdach klimatyzowanych, każdy z uczestników miał zapewnione miejsce siedzące. Wykonawca zapewnia transport uczestników z uwzględnieniem niezbędnych przerw w podróży, wynikających z potrzeb pasażerów. W przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenia go do jazdy przez policję lub inne organy do tego uprawnione, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na własny koszt.4) Ubezpieczenie uczestników wyjazdu edukacyjnego (NNW na czas podróży i pobytu w ośrodku),5) Zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku, w pokojach 1-, 2-,3- lub 4- osobowych.6) Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym7) Pełne wyżywienie dla uczestników wyjazdu w następującym układzie:Lp. Dzień Śniadanie Obiad Kolacja Serwis kawowy w trakcie zajęć1. dzień pierwszy -   2. dzień drugi    3. dzień trzeci   - 8) zapewnienia śniadań i kolacji w formie stołu szwedzkiego i obiadów dwudaniowych9) uwzględnienia możliwość zapewnienia posiłków wegetariańskich oraz posiłków związanych ze specyfiką grupy docelowej (np. dieta bezglutenowa, bezmleczna, dla diabetyków itp.)10) zapewnienia w trakcie zajęć serwis kawowy (kawa/herbata, napoje zimne, ciastko).11) zapewnienia przewodnika wyjazdu i opiekuna wyjazdu pozostającego na miejscu w stałym kontakcie z uczestnikami wyjazdu.1) Koszty ewentualnej opłaty klimatycznej nałożonej z tytułu pobytu uczestników wyjazdu w miejscu świadczenia usługi ponosi Wykonawca.W ramach wyjazdu edukacyjnego Wykonawca przeprowadzi:1) warsztaty dla rodziców zastępczych w wymiarze 10h, z zakresu wypalenia zawodowego prowadzonego przez superwizora posiadającego wykształcenie: ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia oraz kwalifikacje uprawniające do prowadzenia superwizji i 2 letnie doświadczenie w pracy jako superwizor - dla nie mniej niż 12 osób, w wymiarze 10 godzin (godzina szkolenia liczona jako 60 minut) , I dzień – 5h szkolenia, dwie przerwy po 15 minut; II dzień – 5 h szkolenia, dwie przerwy po 15 minut.2) Zajęcia dla dzieci i młodzieży w wymiarze 10h, z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych i prowadzonych przez specjalistę posiadającego wykształcenie: ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia oraz kwalifikacje uprawniające do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych oraz 2 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą dla 20 osób w wymiarze10 godzin (godzina szkolenia liczona jako 60 minut) , I dzień – 5h szkolenia, dwie przerwy po 15 minut; II dzień – 5 h szkolenia, dwie przerwy po 15 minut.3) Organizację czasu wolnego uczestnikom wyjazdu w formie spotkań integracyjno-edukacyjnych.W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, tj. zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdu edukacyjnego wraz z warsztatami dla rodziców zastępczych i dzieci z pieczy zastępczej. Wykonawca jest zobowiązany do:1) oznakowania pomieszczeń, z których korzystać będą uczestnicy, plakatami dostarczonymi przez Zamawiającego zawierającymi logotypy Funduszy Europejskich dla Wielkopolski i informacje dot. nazwy projektu i współfinansowania ze środków UE.2) zapewnienia kadry szkolącej, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe,3) zapewnienia zaplecza do realizacji zajęć (sali wykładowej zgodnie z wytycznymi wraz ze sprzętem multimedialnym, laptopem, flipchartem),4) prowadzenia dziennika zajęć, list obecności oraz informowania Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu lub nieobecności na szkoleniu Beneficjentów Ostatecznych w trakcie jego trwania,5) przeprowadzenia ewaluacji szkoleń,6) sporządzania dokumentacji zdjęciowej przez cały czas trwania wyjazdu7) ,ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego,8) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia skorzystania z wyżywienia, zakwaterowania i transportu, dokumentacji zdjęciowej.Warsztaty dla rodziców zastępczych i dzieci, i których mowa powyżej odbywać się będą w tych samych rodzinachZamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnychInformacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Temat: Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjnego dla usamodzielnianych wychowanków – 6 osóbOpis:1) Ilość osób biorących udział w wyjeździe:Usamodzielniani wychowankowie – 6 OSÓB2) Wyjazd 2-dniowy3) Wybór atrakcyjnego miejsca i ośrodka/hotelu na terenie województwa wielkopolskiego, w którym możliwe będzie przeprowadzenie wyjazdu edukacyjnego.4) Dojazd: transport autokarowy uczestników ze Słupcy do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Słupcy po zakończeniu wyjazdu edukacyjnego. Zamawiający wymaga, by transport odbywał się w pojazdach klimatyzowanych, każdy z uczestników miał zapewnione miejsce siedzące. Wykonawca zapewnia transport uczestników z uwzględnieniem niezbędnych przerw w podróży, wynikających z potrzeb pasażerów. W przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenia go do jazdy przez policję lub inne organy do tego uprawnione, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na własny koszt.5) Ubezpieczenie uczestników wyjazdu edukacyjnego (NNW na czas podróży i pobytu w ośrodku),6) Zakwaterowanie wszystkich uczestników obozu w jednym budynku, w pokojach 1-, 2-,3 osobowych.7) Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym8) Pełne wyżywienie dla uczestników wyjazdu w następującym układzie:Lp. Dzień Śniadanie Obiad Kolacja Serwis kawowy w trakcie zajęć1. dzień pierwszy -   2. dzień drugi   - 9) Śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego, obiady dwudaniowe10) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić możliwość zapewnienia posiłków wegetariańskich oraz posiłków związanych ze specyfiką grupy docelowej (np. dieta bezglutenowa, bezmleczna, dla diabetyków itp.)11) Wykonawca zapewnia w trakcie zajęć serwis kawowy (kawa/herbata, napoje zimne, ciastko).12) Zapewnienie opiekuna wyjazdu pozostającego na miejscu w stałym kontakcie z uczestnikami wyjazdu.13) Koszty ewentualnej opłaty klimatycznej nałożonej z tytułu pobytu uczestników wyjazdu w miejscu świadczenia usługi ponosi Wykonawca.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla usamodzielnianych wychowanków w wymiarze 10h, z zakresu profilaktyki uzależnień i zachowań ryzykownych przez terapeutę uzależnień posiadającego uprawnienia do prowadzenia terapii uzależnień.W ramach wyjazdu edukacyjnego Wykonawca przeprowadzi warsztaty dla 6 usamodzielnianych wychowanków w wymiarze 10h, z zakresu profilaktyki uzależnień i zachowań ryzykownych przez terapeutę posiadającego uprawnienia do prowadzenia terapii uzależnień, godzin liczona jako 60 minut, I dzień – 6h szkolenia, trzy przerwy po 15 minut; II dzień – 4 h szkolenia, trzy przerwy po 15 minut.W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, tj. zorganizowania i przeprowadzenia wyjazdu edukacyjnego wraz z warsztatami dla usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej. Wykonawca jest zobowiązany do:1) oznakowania pomieszczeń, z których korzystać będą uczestnicy, plakatami dostarczonymi przez Zamawiającego zawierającymi logotypy Funduszy Europejskich dla Wielkopolski i informacje dotyczące nazwy projektu i współfinansowania ze środków Unii Europejskiej.2) zapewnienia kadry szkolącej, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe,3) zapewnienia zaplecza do realizacji zajęć (sali wykładowej zgodnie z wytycznymi wraz ze sprzętem multimedialnym, laptopem, flipchartem),4) prowadzenia dziennika zajęć, list obecności oraz informowania Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu lub nieobecności na szkoleniu Beneficjentów Ostatecznych w trakcie jego trwania,5) przeprowadzenia ewaluacji szkoleń,6) sporządzania dokumentacji zdjęciowej przez cały czas trwania wyjazdu,7) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego,8) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia skorzystaniaz wyżywienia, zakwaterowania i transportu, dokumentacji zdjęciowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach