Przetargi.pl
Usługi z zakresu ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami oraz czynności porządkowych

Ogród Zoologiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-063 Poznań, ul. Browarna 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8768209 , fax. 061 8773533
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogród Zoologiczny w Poznaniu
    ul. Browarna 25 25
    61-063 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8768209, fax. 061 8773533
    REGON: 63210005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowści prawnej - Ogród Zoologiczny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami oraz czynności porządkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1 Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób i mienia, nadzoru nad zwierzętami oraz czynności porządkowych w maksymalnej ilości 41.520 godzin na terenie obiektów Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, tj. obiektu położonego przy ul. Krańcowej 81 (Nowe ZOO) o powierzchni około 120 ha oraz obiektu położonego przy ul. Zwierzynieckiej 13 (Stare ZOO) o powierzchni około 5 ha. 3.1.2 Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów położonych na terenie Nowego ZOO oraz Starego ZOO oraz całego terenu należącego do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz stałego nadzoru nad zwierzętami znajdującymi się na terenie Nowego ZOO oraz Starego ZOO, a także prac porządkowych na terenie Nowego ZOO i Starego ZOO. 3.1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności poniższe rodzaje czynności: A. w zakresie ochrony osób i mienia: - kontrolę ogrodzeń zewnętrznych i wewnętrznych, - kontrolę zamknięć pomieszczeń dla zwierząt, magazynów, pomieszczeń gospodarczych oraz biurowych, - kontrolę przebywania na terenie Ogrodu Zoologicznego osób nieupoważnionych, - kontrolę pojazdów wjeżdżających i opuszczających teren Ogrodu Zoologicznego, - wykonywanie regularnego obchodu terenu, - niezwłoczne zgłaszanie zauważonych zagrożeń i nieprawidłowości Dyrektorowi lub Kierownikowi Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, Policji, Straży Pożarnej lub Straży Miejskiej w zależności od rodzaju zagrożenia, a także upoważnionym pracownikom Ogrodu Zoologicznego, - zamykanie wyznaczonych pawilonów, - otwieranie lub zamykanie przepustów; B. w zakresie nadzoru nad zwierzętami: - kontrolę ogrodzeń i pomieszczeń dla zwierząt, - kontrolę temperatury w pomieszczeniach dla zwierząt, - kontrolę ilościowego i zdrowotnego stanu zwierząt, - nadzór nad młodymi zwierzętami wg otrzymanych poleceń (Księga Uwag i Kontroli), - w razie konieczności oddzielanie zwierząt, - kontrolę i regulację inkubatorów, - kontrolę i obsługę sprzętu rejestrującego zachowanie zwierząt, - dopuszczanie i spuszczanie wody z basenów na ekspozycjach, - współudział w rozładunku i załadunku transportowanych zwierząt, - zgłoszenie ewentualnego wydostania się zwierząt poza pomieszczenia lub wybiegi i postępowanie zgodne z instrukcją BHP, - przyjmowanie zwierząt rannych lub niepełnosprawnych, zapewnienie podstawowej opieki do czasu przybycia lekarza weterynarii; C. w zakresie prac porządkowych: - sprzątanie pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby, tj. toalet (sanitariaty i otoczenie) -pomieszczenia o łącznej powierzchni 360 m2, w szczególności w dni wolne i święta, - sprzątanie terenu przeznaczonego dla zwiedzających poprzez opróżnianie koszy i usuwanie nieczystości, - zapewnienie środków czystości oraz niezbędnego sprzętu, przy czym środki czystości użyte do wykonania zamówienia muszą być preparatami chemii specjalistycznej atestowanej, nieszkodliwej dla ludzi i zwierząt, przyjaznymi dla środowiska i ulegającymi biodegradacji, - pomoc w usuwaniu śniegu z ciągów komunikacyjnych w sytuacjach awaryjnych po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. 3.2.1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić realizację przedmiotu Zamówienia przez pracowników: A. w sezonie od 1 kwietnia 2013 r. do 31 października 2013 r.: - w dni powszednie (od poniedziałku do czwartku) od godz. 7.00 - do godz. 20.00: 4 osoby, - w weekendy (od piątku do niedzieli) od godz. 7.00 - do godz. 20.00: 5 osób, - nocą od godz. 20.00 - godz. 7.00: 6 osób. B. poza sezonem od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. oraz od 1 listopada 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.: - w dni powszednie (od poniedziałku do czwartku) od godz. 7.00 - do godz. 20.00: 2 osoby, - w weekendy (od piątku do niedzieli) od godz. 7.00 - do godz. 20.00: 2 osoby, - nocą od godz. 20.00 - godz. 7.00: 6 osób. Zamawiający może określić inną ilość pracowników niezbędną do prawidłowego wykonania przedmiotu Zamówienia na dany okres. W tym przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 3 dni wcześniej. 3.2.2. Wykonawca jest zobowiązany w każdym czasie do zapewnienia co najmniej dwóch osób posiadających licencję pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej. 3.2.3. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego patrolowania obiektów przy pomocy samochodu patrolowego (grupa interwencyjna) - dokładnie i wyraźnie oznakowanego: - co najmniej dwie wizyty patrolu interwencyjnego na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego trwające min. 15 minut każda, oraz jedna wizyta patrolu interwencyjnego na terenie Starego Ogrodu Zoologicznego trwająca min. 15 minut, odbywające się w godz. od. 17.00 - 5.00, potwierdzone w co miesięcznym raporcie składanym przez Wykonawcę, - na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub pracowników Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia zagrożenia grupa interwencyjna jest zobowiązana do przyjazdu do miejsca wezwania w nieprzekraczalnym terminie do 10 minut. 3.2.4. Pracownik ochronny powinien: a. być prawidłowo przeszkolony do wykonywania w całości przedmiotu Zamówienia, w tym w zakresie udzielania pierwszej pomocy, b. być wyposażony w środki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Zamówienia, tj. w szczególności: - w stosowny ubiór, dostosowany do panujących warunków atmosferycznych oraz zawierający widoczne oznaczenie identyfikujące go jako pracownika ochrony, - w sprawne środki bezpośredniej łączności, - w przypadku osób posiadających licencję pierwszego stopnia pracownika ochrony fizycznej - w środki przymusu bezpośredniego: kajdanki oraz broń gazową lub ręczne miotacze gazu lub pałki obronne wielofunkcyjne, - w przypadku grup interwencyjnych - w broń palną. 3.2.5 Wykonawca zobowiązany jest stosować system kontroli obchodów (system umożliwiający bieżące monitorowanie czasu, miejsca i rezultatów pracy personelu). 3.3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia podlegają odrzuceniu. 3.4. Zamawiający ma prawo ograniczenia wielkości usług w zależności od uzyskanych środków finansowych oraz potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski 31 1050 1520 1000 0023 4950 5848 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy przedłożyć Zamawiającemu odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość świadczonych usług (posiadanie przez Wykonawcę całodobowej stacji monitorującej, która umożliwia utrzymanie stałej łączności z załogą interw.)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach