Przetargi.pl
USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE ZŁOCZEW w 2010 roku - ZG4-2710- 3 /2009

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew ogłasza przetarg

  • Adres: 98-270 Złoczew, ul. Parkowa 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8202205 , fax. 043 8202469
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Złoczew
    ul. Parkowa 12 12
    98-270 Złoczew, woj. łódzkie
    tel. 043 8202205, fax. 043 8202469
    REGON: 73002098300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE ZŁOCZEW w 2010 roku - ZG4-2710- 3 /2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej (m.in. pozyskanie i zrywka drewna, odnowienia i zalesienia, pielęgnowanie lasu, poprawki i uzupełnienia, wprowadzanie podszytów, melioracje agrotechniczne, ręczne przygotowanie gleby, mechaniczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami, grzybami i zwierzyną, ochrona pożytecznej fauny, prognozowanie zagrożeń biotycznych i abiotycznych, ochrona lasu przed pożarami, utrzymanie urządzeń turystycznych, pielęgnacja zadrzewień, utrzymanie urządzeń melioracyjnych inne prace związane bezposrednio z gospodarką leśną) w Nadleśnictwie Złoczew - leśnictwa Biała oraz Sokołów - planowane na rok 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca przedstawi: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. w wypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy: 1. Wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej, Wartość wykonanych i wykazanych usług nie może być mniejsza niż 50 000 PLN. Wykonane usługi należy wykazać zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi o wymaganej minimalnej wartości zostały wykonane należycie. 2. Wykażą (zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca) dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: a) Minimalna ilość niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca to 2 szt. na każdą część zamówienia. b) Minimalna ilość maszyn umożliwiających zrywkę półpodwieszoną lub nasiębierną np. ilość ciągników typu skidder, typu forwarder lub ciągników rolniczych wyposażonych w urządzenie umożliwiające zrywkę półpodwieszoną - co najmniej 1 szt. na jedną część zamówienia. Jeżeli w _Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca_ zostały wykazane narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 3. W wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ), potwierdzą, iż dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarką oraz do kierowania pojazdami wymienionymi w _Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca_. Minimalna ilość tych pracowników zależnie od części zamówienia : a) Na każdą z części zamówienia co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pojazdami wymienionymi w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. b) Minimalna ilość osób posiadających uprawnienia do pracy pilarką to 2 osoby na każdą część zamówienia. Jeżeli w _Wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia_ zostały wykazane osoby którymi będzie dysponował, wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Spełnienie w.w. warunków oceniane będzie przez zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie Oświadczenia wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wykonawca przedstawi: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. w wypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy: 1. Wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług związanych bezpośrednio z prowadzeniem gospodarki leśnej, Wartość wykonanych i wykazanych usług nie może być mniejsza niż 50 000 PLN. Wykonane usługi należy wykazać zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ. Do wykazu usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi o wymaganej minimalnej wartości zostały wykonane należycie. 2. Wykażą (zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca) dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: a) Minimalna ilość niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca to 2 szt. na każdą część zamówienia. b) Minimalna ilość maszyn umożliwiających zrywkę półpodwieszoną lub nasiębierną np. ilość ciągników typu skidder, typu forwarder lub ciągników rolniczych wyposażonych w urządzenie umożliwiające zrywkę półpodwieszoną - co najmniej 1 szt. na jedną część zamówienia. Jeżeli w _Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca_ zostały wykazane narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 3. W wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ), potwierdzą, iż dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do pracy pilarką oraz do kierowania pojazdami wymienionymi w _Wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca_. Minimalna ilość tych pracowników zależnie od części zamówienia : a) Na każdą z części zamówienia co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania pojazdami wymienionymi w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. b) Minimalna ilość osób posiadających uprawnienia do pracy pilarką to 2 osoby na każdą część zamówienia. Jeżeli w _Wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia_ zostały wykazane osoby którymi będzie dysponował, wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. Spełnienie w.w. warunków oceniane będzie przez zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie Oświadczenia wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.lasy.gov.pl/zloczew
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach