Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule w 2009 roku w częściach: 6 i 10

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Marcule ogłasza przetarg

  • Adres: 27-100 Iłża, Marcule
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6160066, 605 051806 , fax. 048 6163653
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Marcule
    Marcule
    27-100 Iłża, woj. mazowieckie
    tel. 048 6160066, 605 051806, fax. 048 6163653
    REGON: 67008072100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/marcule
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - jednostka organizacyjne Nadleśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Marcule w 2009 roku w częściach: 6 i 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września o lasach (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 45, poz. 435 z późn. zm.) W NADLEŚNICTWIE MARCULE W 2009 ROKU W CZĘŚCIACH: 6 i 10, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, pomoc przy szacunkach brakarskich, czyszczenia późne, czyszczenia wczesne, odnowienia i zalesienia, pielęgnowanie gleby, melioracje agrotechniczne, wywieszanie skrzynek lęgowych dla ptaków, demontaż ogrodzenia upraw, konserwacja ogrodzeń z siatki, próbne poszukiwania pierwotnych szkodników sosny, czyszczenie i konserwacja skrzynek lęgowych dla ptaków, badanie zapędraczenia gleby, sprzątanie śmieci z terenów leśnych, dogaszanie i dozorowanie pożarzysk, utrzymanie dróg leśnych, produkcję materiału sadzeniowego, zbiór nasion i szyszek; zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ) Wielkość zamówienia poniżej 133 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązek wpłaty wadium: 1) przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości wynikającej z poniższego zestawienia - wymagania dla poszczególnych ofert (części): - część 6 wartość: 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) - część 10 wartość: 1 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) Szczegóły w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Do potwierdzenia: - WYKAZEM wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 9a lub 9b do SIWZ). Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż wykonał w ciągu jednego roku gospodarczego lub kalendarzowego (w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata) co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia według wyszczególnienia (grupy czynności) w załączniku: nr 9a dla części 6 lub nr 9b dla części 10, i o wartościach (dla poszczególnych grup czynności) równych bądź większych od wartości tych grup zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Wykonawca potwierdzi należyte wykonanie zamówienia (wyszczególnionego w WYKAZIE) załączając dokumenty: np. protokoły odbioru prac, referencje itp. - WYKAZEM niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: a) dla części 6 określonych w rozdziale 18 ust. 1 SIWZ; opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ: - minimum 5 pilarek profesjonalnych na każdą część zamówienia, - minimum 1 ciągnik specjalistyczny do zrywki drewna (o parametrach minimum równych ciągnikom typu SKIDER) na każde 20 000 m3 masy drewna wielkowymiarowego ciążącej do zrywki, - minimum 1 ciągnik rolniczy z osprzętem do zrywki drewna średniowymiarowego o mocy min. odpowiadającej ciągnikowi URSUS C 330 na każdą część zamówienia, b) dla części 10 określonej w rozdziale 18 ust. 1 SIWZ; opisanej w załączniku nr 1b do SIWZ: - narzędzia ręczne niezbędne do ręcznych prac szkółkarskich (np.: motyki, dziabki, grabie, widły, łopaty, sekatory, itp.) - min. 20 sztuk (razem), - INFORMACJĄ na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie informacji zawierającej dla części 6 i 10 określonych w rozdziale 18 ust. 1 SIWZ; opisanych w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ - minimum ośmiu pracowników fizycznych na każdą część zamówienia, - WYKAZEM osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu obejmującego zakresem merytorycznym całokształt robót (usług). W wykazie należy wyspecyfikować te roboty, które będą realizować podwykonawcy. W szczególności wykaz winien zawierać: a) dla części 6 określonych w rozdziale 18 ust. 1 SIWZ; opisanych w załączniku nr 1a do SIWZ: - minimum jedną osobę personelu kierowniczego (nadzór) z wykształceniem leśnym (średnim lub wyższym) lub ukończonym studium przedsiębiorców leśnych, - minimum ośmiu pracowników fizycznych, z których przynajmniej czterech posiada uprawnienia drwali motorniczych, na każdą część zamówienia, b) dla części 10 określonej w rozdziale 18 ust. 1 SIWZ; opisanej w załączniku nr 1b do SIWZ: - minimum jedną osobę personelu kierowniczego (nadzór) z wykształceniem leśnym (średnim lub wyższym) lub ukończonym studium przedsiębiorców leśnych, - minimum ośmiu pracowników, 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Do potwierdzenia: - INFORMACJĄ banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, MINIMUM DO KWOTY ODPOWIADAJĄCEJ 1/12 CENY OFERTY ZŁOŻONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ na każdą część zamówienia. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do potwierdzenia: dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków zawartych w rozdziale 5 Zamawiający wymaga złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń - celowym jest aby dokumenty ułożyć według wskazanej kolejności: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony formularz - OFERTA (wg załączonego druku - załącznik nr 2a lub nr 2b do SIWZ), 2) Wypełniony formularz cenowy oferty (wg załączonego druku - załącznik nr 1 do OFERTY), 3) Oświadczenie o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy (wg załączonego druku - załącznik nr 3 do SIWZ), 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert, 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert, 9) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załączonego druku - załącznik nr 9a lub nr 9b do SIWZ), 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 12) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 13) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14) KARTA OCENY PRACY WYKONAWCÓW USŁUG LEŚNYCH - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia niniejszego zaświadczenia do oferty składanej na część 6. 15) KARTA OCENY PRACY WYKONAWCÓW USŁUG LEŚNYCH - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia niniejszego zaświadczenia do oferty składanej na część 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonywanych prac
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/marcule

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach