Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Cewice w 2010 roku-prace na szkółce leśnej w Okalicach.

Nadleśnictwo Cewice ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. Wincentego Witosa 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613430, 8613459 , fax. 059 8613444
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cewice
    ul. Wincentego Witosa 39 39
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613430, 8613459, fax. 059 8613444
    REGON: 77052799800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jrdnostka skarbu państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Cewice w 2010 roku-prace na szkółce leśnej w Okalicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Cewice w 2010 roku - szkółka leśna w Okalicach. Wspólny Słownik Zamówień: 77200000-2 Opis: usługi z zakresu szkółkarstwa leśnego Zamówienie o wartości poniżej 125 000 euro Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ o numerze 1/13. W zadaniu należy wykonać usługi leśne zgodnie z obowiązującymi zasadami i instrukcjami technicznymi obowiązującymi w Lasach Państwowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 800.00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-01-25 do godz. 08:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca , który musi spełniać warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tzn. prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca , który musi spełniać warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca musi wykazać iż: 1) wykonał (jako samodzielny wykonawca lub udziałowiec spółki) w okresie ostatnich 3 lat (2007-2009,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości nie mniejszej niż 60% wartości przedmiotowego zamówienia , na które składa ofertę. 2) dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia , tj. co najmniej: a) 1 osobą pełniącą funkcję nadzoru , z co najmniej średnim wykształceniem b) w zakresie stosowania środków chemicznych - dysponuje co najmniej 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, która ukończyła kurs z zakresu stosowania środków chemicznych. Wykonawca , który składa ofertę na w/w zadanie ( prace w szkółce) musi dysponować co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do prac szkółkarskich: - rozrzutnik obornika ; min. 1 szt - ciągnik rolniczy posiadający rozstaw osi 150 cm,, min. 1 szt. - pług rolniczy , min.1 szt. - urządzenie do bronowania , min. 1 szt. - przyczepa rolnicza o ładowności min. 3,5 t ; min. 1 szt. - opryskiwacz ciągnikowy , min. 1 szt. - ładowacz typuCYKLOP- min. 1 szt - rozdrabniacz do zielonek tzw. orkan -min. 1 szt Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca , który musi spełniać warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, , czyli posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30 000,00 zł .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3.Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uprawnienia osób pracujących przy środkach chemicznych (świadectwo ukończenia kursu obsługi środków chemicznych) 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca 5.Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6.Wykaz wykonanych usług: (jako samodzielny wykonawca lub udziałowiec spółki) w okresie ostatnich 3 lat (2007-2009,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 60% wartości przedmiotowego zamówienia 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30 000,00 zł 8.Oświadczenie z art. 22 i 24 9.Zaparafowany wzór umowy 10.Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym 11.Dowód wniesienia wadium Potwierdzenie dokonania przelewu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie zamawiającego poręczenia lub gwarancji , z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu 12.Zakres prac , których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cewice.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach