Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Brzesko w 2010 r.

Nadleśnictwo Brzesko ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Łany 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6125149 , fax. 014 6125149
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Brzesko
    ul. Łany 6 6
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6125149, fax. 014 6125149
    REGON: 35054561300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Brzesko w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Brzesko w 2010 r. Zamówienie podzielono na dwie części ( pakiet nr 2a - Leśnictwo Chrostowa - zrywka drewna; pakiet nr 5 - Leśnictwo Jodłówka ) i obejmuje prace z zakresu zagospodarowania i ochrony lasu, pozyskania i zrywki drewna, a także pozostałe prace związane z gospodarką leśną, których wykonanie w formie usług jest niezbędne dla realizacji zadań gospodarczych oraz właściwego funkcjonowania gospodarki leśnej w Nadleśnictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: Część zamówienia nr 2a Chrostowa - 1860 zł Część zamówienia nr 5 Jodłówka - 3955 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kas oszczędnościowo-kredytowych z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO SA, Oddział Bochnia konto nr 83 1240 5208 1111 0000 5475 3846 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. nr 201 w godzinach od 8.00 do 14.00. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 07 stycznia 2010 r. do godz.10.00 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (dz. U. z 2004 roku Nr. 19, poz 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności- dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający wymaga przedstawienia odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający prowadzenie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia- dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający wymaga: -wykazania i udokumentowania wykonania usług leśnych na rzecz Lasów Państwowych lub usług o podobnym rodzaju na rzecz innych podmiotów w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym, jeśli okres działalności był krótszy, o wartości łącznej minimum 100 tyś PLN brutto liczonej odrębnie dla pakietu 5 zamówienia, 30 tyś. PLN brutto dla pakietu 2a. -opinii lub referencji lub protokołów odbioru robót. c)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia- dla potwierdzenia spełniania warunków Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował następującymi urządzeniami i sprzętem: -do pozyskania drewna: dla pakietu 5: minimum 2 pilarki spalinowe o mocy minimum 2 kW -do zrywki drewna: dla pakietu 5 minimum 1 specjalistyczny ciągnik zrywkowy typu SKIDER lub podobny o mocy minimum 60 KM; na każde 4000 m? drewna planowanego do zrywki, lub minimum 1 ciągnik rolniczy o mocy minimum 60 KM przystosowany do zrywki drewna na każde 2000 m? drewna planowanego do zrywki. -dla realizacji usług leśnych dla leśnictwa Chrostowa (pakiet 2a), Zamawiający wymaga dysponowania minimum 1 ciągnikiem zrywkowym typu SKIDER. d) Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: ? dla pakietu 5: minimum 4 osoby, w tym 2 posiadające uprawnienia do pracy pilarką, 1 posiadająca uprawnienia operatora ciągnika zrywkowego, ? dla pakietu 2a: minimum 2 osoby w tym 1 posiadająca uprawnienia do prowadzenia ciągnika zrywkowego, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ? Wykonawca musi posiadać potencjał pozwalający na pokrywanie minimum miesięcznych kosztów realizacji zamówienia. Jako spełnienie tego warunku Zamawiający uważać będzie złożenie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy. ? Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością- zapewniającej pokrycie ewentualnych strat, które mogłyby powstać w zawiązku z nienależytym, realizowaniem zamówienia o wartości minimalnej 20000 PLN odrębnie na pakiet 5 i pakiet 2a
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2)Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy osób fizycznych, wspólników lub urzędujących członków organu zarządzającego i podmiotów zbiorowych 3)Zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 4)Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 5)Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 6)Wykaz wykonanych usług leśnych na rzecz Lasów Państwowych lub usług o podobnym rodzaju na rzecz innych podmiotów w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat lub krótszym, jeśli okres działalności był krótszy, o wartości łącznej minimum 100 tyś PLN brutto liczonej odrębnie dla pakietu 5 zamówienia oraz minimum 30 tyś PLN brutto dla pakietu 7)Opinie lub referencje lub protokoły odbioru robót 8)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca 9)Polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10)Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - art. 22.1.1) oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy -dotyczy Wykonawców występujących wspólnie. 11)Wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - dotyczy Wykonawców występujących wspólnie 12)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: -każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy -oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegając się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, -Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy; do oferty należy załączyć pełnomocnictwo; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika; wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub z każdym Wykonawcą oddzielnie, w zależności od treści zawieranej umowy, -w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.krakow.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach