Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Biała Podlaska w 2010r.

Nadleśnictwo Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 37
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3432379 , fax. 083 3432260
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Biała Podlaska
    ul. Warszawska 37 37
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3432379, fax. 083 3432260
    REGON: 03001131600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne- Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Biała Podlaska w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace dotyczą realizacji zadań gospodarczych na szkółce leśnej na pow. 2,915 ha, zbioru szyszek i nasion z drzew stojących w ilości 180kg szyszek so i ol oraz nasion brz i ol w ilości 8,84 kg, a także pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w PAD w ilości 1035,5 godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium: - dla części nr 12 - w wysokości 400 zł. (słownie: czterysta złotych), - dla części nr 13 - w wysokości 100 zł. (słownie: sto złotych), - dla części nr 14 - w wysokości 100 zł. (słownie: sto złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że: 1.1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych 1.2. występują w obrocie prawnym 1.3. wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, jednocześnie odpowiednio potwierdzoną, że została wykonana należycie (warunek dotyczy części zamówienia nr 12 i 13): - w stosunku do części nr 12 - o wartości nie mniejszej niż 25 tys. zł. Pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się odpowiednio katalog prac wymienionych w dziale III (kody CPV) Wykonawca ubiegający się o część zamówienia nr 12 i 13 musi wykazać się, że wszystkie prace objęte ofertą już wykonywał. 1.4. dysponują zespołem roboczym w stosunku do każdej części zamówienia oddzielnie tj. - dla części nr 12: co najmniej 2- osobowym z 1 osobą przeszkoloną w zakresie nabywania i stosowania środków ochrony roślin, - dla części nr 13: co najmniej 2-osobowym z 1 osobą przeszkoloną w zakresie zbioru nasion z drzew stojących - wymagane świadectwo ukończenia szkolenia dla zrywaczy, - dla części nr 14: co najmniej 1- osobowym - wymagana znajomość obsługi komputera i poczty e-mailowej. 1.5. dysponują niżej wymienionym sprzętem i urządzeniami (dotyczy części zamówienia nr 12). - 1 ciągnikiem do pracy ze sprzętem doczepnym - sprzęt doczepny Nadleśnictwa, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 1.6. spełniają wymogi z pkt 1.1 i 1.2 1.7. spełniają pozostałe warunki łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, a ponadto, że posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, a które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji - na formularzu zał. nr 6, a w przypadku dysponowania osobami od innych podmiotów również pisemne zobowiązania tych podmiotów o udostępnieniu ww. potencjału kadrowego, 3/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania- na formularzu zał. nr 5, 4/ dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbioru prac lub opinie - dotyczące ww. usług z pkt.3, 5/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na formularzu zał. nr 7, a w przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami od innych podmiotów również pisemne zobowiązania tych podmiotów o udostępnieniu ww. narzędzi i urządzeń, 6/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy wymogów z art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych) - zał. nr 4, W przypadku składania oferty wspólnej: 7/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zał. nr 4 oraz dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych - składa każdy wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenie może być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera Konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej : 1) w ust.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w ust. 2, zastępuje się je dokumentem wymienionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. [Dz. U. nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami]. 4. Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez tłumacza przysięgłego (opatrzone jego podpisem i pieczęcią. 5. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/biala_podlaska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach