Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Gminie Miasta Pionki w 2013 roku

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
    REGON: 00052537500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Gminie Miasta Pionki w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej w Gminie Miasta Pionki w 2013 roku. Szczegółowy rodzaj oraz zakres prac, będących przedmiotem zamówienia, jest wyszczególniony w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Gminie Miasta Pionki w 2013 roku należy wykonywać zgodnie z Planem urządzenia lasu dla lasów Skarbu Państwa będących w zarządzie Urzędu Miasta Pionki na okres od 1.01.2006r. do 31.12.2015r. zwanego dalej Planem, opracowanym przez Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej w Warszawie Oddział w Radomiu. 3. Zakres prac do wykonania w ramach gospodarki leśnej w Gminie Miasta Pionki w 2013 roku: A. Pozyskiwanie i zrywka drewna: - Pozyskanie drewna - 1000 m3, - Zrywka drewna - 1000 m3, - Praca godzinowa ciągnika LKT - 20 godz. B. Hodowla lasu: - Przygotowanie gleby talerzem (orka) - 1,5 ha. - Sadzenie wielolatek w jamkę (w tym transport, załadunek i rozładunek sadzonek z miejsca zakupu) - 24,0 tys. szt. - Pielęgnacja gleby (II nawroty) - 5,0 ha, - Melioracja agrotechniczna - 3,0 ha, - Melioracje pozostałe - 2,0 ha. C. Ochrona lasu: - Rozwieszanie nowych budek lęgowych - 10 szt., - Konserwacja (czyszczenie) starych budek lęgowych - 15 szt. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia. 4.1. Warunki wykonywania i finansowania zadania: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, określone zostaną w protokołach przekazania prac do wykonania, sporządzanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego na druku protokółu odbioru robót. Protokół odbioru robót zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury. Wykonawca ostatnią fakturę za wykonane roboty złoży w terminie do dnia 24.12.2013r. 4.2. Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie pozyskania i zrywki nie może powodować uszkodzeń drzew stojących powyżej 5% ilości drzew po wykonaniu zabiegu na powierzchni objętej usługą. 4.3. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia zrywki wyłącznie wyznaczonymi szlakami zrywkowymi, ochrony istniejących nalotów i podrostów , sprzątnięcia śmieci z powierzchni , na której wykonywana jest usługa, naprawy drogi (uszkodzonej podczas zrywki) do stanu pierwotnego. Zrywkę drewna dłużycowego należy wykonywać w sposób półpodwieszony, natomiast drewna stosowego nasiębiernie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach