Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Leśnictwa Jasień w 2010 roku

Nadleśnictwo Skrwilno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-510 Skrwilno, ul. Leśna 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2700032 , fax. 054 2700032
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Skrwilno
    ul. Leśna 5 5
    87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2700032, fax. 054 2700032
    REGON: 91050786100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Leśnictwa Jasień w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmują prace z zakresu: zagospodarowania lasu (hodowla lasu, ochrona lasu, ochrona p-pożarowa, infrastruktura leśna itp.) oraz pozyskania i zrywki drewna ujęte w planie finansowo-gospodarczym na 2010 r. oraz obowiązującym planie urządzenia lasu dla leśnictwa Jasień. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia. a) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w ciągu całego 2010 roku , b) Terminy, lokalizacja i kolejność wykonania poszczególnych prac przedmiotu zamówienia wyszczególnionych w załączniku do SIWZ, określone zostaną w zleceniach przekazania prac do wykonania, sporządzanych przez właściwego terytorialnie leśniczego lub innych upoważnionych pracowników. c) Odbiór ilościowo - jakościowy wykonanych prac dokonywany będzie przez właściwego terytorialnie leśniczego lub innych pracowników na druku protokółu odbioru robót. d) Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury VAT za wykonaną przez Wykonawcę usługę. e) Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie wynikającym z podpisanej umowy. f) Zadania gospodarcze będące przedmiotem zamówienia wynagradzane będą w oparciu o proponowaną w opisie przedmiotu zamówienia pracochłonność ustaloną na podstawie katalogów norm pracochłonności oraz zaoferowaną stawkę. g) W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zmiany za zgodą stron lokalizacji prac do wykonania oraz wynikającej z tego tytułu redukcji lub zwiększenia zadań do wykonania. h) Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie pozyskania i zrywki nie może powodować uszkodzeń drzew stojących powyżej 1% ilości drzew na powierzchni objętej usługą. i) Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia odpadów poeksploatacyjnych i śmieci z powierzchni na której wykonywana jest usługa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. a) zarejestrowaną firmę o profilu leśnym, która prowadziła dotychczas działalność w zakresie usług leśnych b) uprawnienia: do obsługi i eksploatacji pilarek spalinowych oraz specjalistycznego sprzętu ciężkiego do pozyskania i zrywki drewna (harvester, forwarder) 2) posiadania niezbędnej wiedzę i doświadczenia, tj: a) W okresie ostatnich 3 lat wykonywali usługi o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a) Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie - dysponowanie, co najmniej: następującymi maszynami i urządzeniami oraz osobami z uprawnieniami na pilarki spalinowe: pilarzy z uprawnieniami - 3 osoby pilarek spalinowych - 4 szt. ( do ścinki i okrzesywania drzew) pilarek na wysięgniku - 2 szt. ciągnik rolniczy/leśny przystosowany do zrywki drewna-szt.1 b) Wykonawcy sporządzą wykaz osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 10 tyś zł. oraz b) posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku zał. nr 2 do SIWZ b) wypełniony formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do oferty c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 2); f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); h) informacja Banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 10 tyś. PLN wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy?konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - - na zał. nr 2 do oferty, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. j) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą posługiwać się pilarką lub obsługiwać specjalistyczny sprzęt leśny do pozyskania i zrywki drewna tj. harwester i forwarder posiadają wyma?gane uprawnienia, k) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) Wykonawca - wg zał. nr 4 do oferty., wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do ich udostępnienia jeśli w wykazie wykazano ,że wykonawca nimi dysponuje. l) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, a jeśli okres zatrudnienia jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg. Załączonego wzoru - zał. Nr. 3 do oferty. m) Polisę lub inny dokument o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej OC

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skrwilno.torun.lasy.gov.pl/web/skrwilno
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach