Przetargi.pl
USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ

Zakład Leśno-Drzewny ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna Zdrój, ul. Kosarzyska 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4464044, 4464313 , fax. 018 4464044
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Leśno-Drzewny
    ul. Kosarzyska 19 19
    33-350 Piwniczna Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4464044, 4464313, fax. 018 4464044
    REGON: 49289843900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE PRAC LEŚNYCH Z ZAKRESU POZYSKANIA I ZRYWKI DREWNA, PRAC HODOWLANYCH I OCHRONY LASU WEDŁUG PLANÓW GOSPODARCZYCH NA 2010 ROK. ZAMÓWIENIE POWYŻEJ 14.000 EURO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANE WADIUM 4.500 PLN ZADANIE NR I - 1.500 PLN ZADANIE NR II - 2.000 PLN ZADANIE NR III - 1.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W POSTĘPOWANIU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY NIE WYKLUCZENI NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 USTAWY Z DNIA 29.01.2004R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DZ.U. NR 19 POZ. 177 Z PÓŹŃ.ZMIANAMI, SPEŁNIAJĄCY WARUNKI OKREŚLONE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, ORAZ WYKONAWCY KTÓRZY: -POSIADAJĄ UPRAWNINIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI -POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA -ZNAJDUJĄ SIE W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA. OCENA SPEŁNIENIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: -AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU, LUB ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIEDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT -WYKAZ OSÓB KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAĆ LUB UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA, LUB PISEMNE ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO UDOSTĘPNIENIA OSÓB ZDOLNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA -WYKAZ NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NARZĘDZI I URZĄDZEŃ JAKIE POSIADA LUB JAKIMI DYSPONUJE WYKONAWCA, LUB PISEMNE ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO UDOSTĘPNIENIA NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NARZĘDZI I URZĄDZEŃ -WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE 3 LAT USŁUG O PODOBNYM CHARAKTERZE -AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO POTWIERDZAJĄCE, ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKU, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT -AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, POTWIERDZAJĄCE ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED TERMNINEM SKŁADANIA OFERT -AKTUALNA INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO W ZAKRESIE OKREŚLONYM W ART. 24 UST. 1 USTAWY WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁĄDANIA OFERT -PODPISANE OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZGODNIE Z ART. 22 UST. 1 USTAWY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.PIWNICZNA.PL

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach