Przetargi.pl
usługi z zakresu gospodarki leśnej

Nadleśnictwo Dębica ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Rzeszowska 142
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6703329, 6704828 , fax. 014 6703072
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dębica
    ul. Rzeszowska 142 142
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6703329, 6704828, fax. 014 6703072
    REGON: 35054556000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.krakow.lasy.gow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi z zakresu gospodarki leśnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie dróg wywozowych w Nadleśnictwie Dębica, wykonanie i remont szlaków zrywkowych oraz kopanie rowów o różnych przekrojach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2565 zł dla I części zamówienia, 8475 zł dla II części zamówienia, 460 zł dla III części zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w rozumieniu art. 22 ust. 1 p. 1 Ustawy. 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, tj. właściciel firmy lub przynajmniej jedna z osób przewidzianych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca posiada uprawnienia w zakresie budowy dróg, 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywali w sposób należyty roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość łączna wykonanych robót budowlanych w tym okresie musi wynosić minimum 200 tys. zł. brutto dla I i II części zamówienia, 4. dysponują lub będą dysponować: a/dla części I i II zamówienia. - samochód ciężarowy do transportu materiałów sypkich o ładowności min. 7 ton - szt. 2, koparko-ładowarka o pojemności łyżki minimum 0,25 m3 - szt. 1, - spycharka - szt. 1 - walec do zagęszczania nawierzchni o masie własnej 8-10 ton - szt. 1 - równiarka - szt. 1, - zagęszczarka do kruszywa - szt. 1, b/ dla części III zamówienia koparko-ładowarka o pojemności łyżki minimum 0,25 m3 szt.2 5. skierują do wykonania zamówienia odpowiednią ilość osób z niezbędnymi kwalifikacjami, a/ nie mniej niż 5 osób - dotyczy I i II części zamówienia, b/ nie mniej niż dwie osoby - dotyczy III części zamówienia, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. dokument potwierdzający posiadanie niezbędnej wiedzy do wykonania zamówienia, tj. właściciel firmy lub przynajmniej jedna z osób przewidzianych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, posiada uprawnienia w zakresie budowy lub remontu dróg, 5. dla I i II części wykaz wykonanych prac przy remontach lub budowie dróg w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, okresu wykonania i odbiorcy, sporządzić na wzorze wg załącznika nr 6 do SIWZ. Wartość wykonanych robót budowlanych w wyszczególnionym okresie musi wynosić minimum 200 tys. zł. brutto, 6. dokumenty potwierdzające, że prace o których mowa w p. 5 zostały wykonane należycie. Dokumenty powinny być wystawione lub potwierdzone przez podmioty, na rzecz których prace były wykonane. 7. wykaz dysponowanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. a/ dla I i II części zamówienia, - samochód ciężarowy do przewozu materiałów sypkich o ładowności minimum 7 ton - szt.2, - koparko-ładowarka o pojemności łyżki minimum 0,25 m3 szt.1, - spycharka szt. 1 - walec do zagęszczania nawierzchni o masie własnej 8-10 ton szt. 1, - równiarka szt.1, - zagęszczarka do kruszywa szt. 1 b/ - dla III części koparko-ładowarka o pojemności minimum 0,25 m3 szt. 2, Wykaz sporządzić na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskaże urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 8. dla I i II części wykaz osób odpowiedni do wielkości zamówienia i terminu wykonania, nie mniej niż 5 osób dla sporządzić na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 9. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 i 24Ustawy na wzorze wg zał. nr 7 do SIWZ, 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art..24 ust.1 pkt.4-9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 11. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków norm odpowiednich do dostarczonego kruszywa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.krakow.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach