Przetargi.pl
Usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. I EDYCJA.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Kościuszki 26 26
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
    REGON: 00587102400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla uczestników projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. I EDYCJA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu doradztwa zawodowego i usługi animatora przedsiębiorczości dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, mieszkańców miasta Włocławek, długotrwale bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, uczestników projektu S.O.S. SZANSA - ODWAGA - SUKCES realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch odrębnych części. 3. Przedmiotem CZĘŚCI I zamówienia są usługi z zakresu doradztwa zawodowego przewidziane do realizacji w I Edycji Projektu, na które składają się: 1) Indywidualne poradnictwo zawodowe dla 16 osób w wymiarze 3 godzin zegarowych (60 minut) na osobę - łącznie 48 godzin. 2) Warsztaty grupowe dla: a) Grupy Nr IA - 8 osobowej - 10 godzin warsztatowych. b) Grupy Nr IB - 8 osobowej - 10 godzin warsztatowych. Łącznie w ilości 20 godzin (45 minutowych) warsztatów grupowych. 3) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym podczas aktywnego poszukiwania zatrudnienia na rynku pracy przez 16 uczestników projektu w wymiarze 6 godzin zegarowych na osobę łącznie 96 godzin. 4) Odbiorcy: osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, długotrwale bezrobotne w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej. 5) Zakres tematyczny zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego obejmuje: a) indywidualne poradnictwo zawodowe obejmuje sporządzenie Indywidualnego Planu Działania (IPD) oraz ustalenie w wyniku procesu doradczego kierunku szkolenia zawodowego zgodnie z predyspozycjami zawodowymi uczestników oraz zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy; b) warsztaty grupowe z zakresu poradnictwa zawodowego obejmują: analizę rynku pracy, aktywne metody poszukiwania zatrudnienia, analizę słabych i mocnych stron, wybrane zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą; c) indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym obejmują: towarzyszenie uczestnikom projektu w odnalezieniu się na rynku pracy przez wspieranie, motywowanie, zachęcanie do podejmowania działań zgodnych z obranym celem działania, indywidualne podejście do sytuacji osoby długotrwale bezrobotnej i włączenie jej do aktywnego życia zawodowego. 6) Celem poradnictwa zawodowego (poradnictwa indywidualnego, warsztatów grupowych oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym) jest uzyskanie wzrostu motywacji do aktywnego poszukiwania zatrudnienia u wszystkich uczestników projektu, nabycie lub zamiana ich kwalifikacji zawodowych oraz podjęcie stażu zawodowego u pracodawcy. 7) Wymagany termin realizacji zamówienia lipiec - sierpień 2012 r. Szczegółowy harmonogram zajęć stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W uzasadnionych przypadkach losowych (np. choroba wykonawcy zamówienia) harmonogram zajęć może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie na uzasadniony wniosek wykonawcy, z zastrzeżeniem, że taka zmiana nie może prowadzić do zmiany warunków wykonywania zamówienia określonych w ogłoszeniu o zamówieniu. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga zawarcia aneksu. Realizację uprawnienia Dyrektor MOPR powierza Koordynatorowi Projektu S.O.S. - SZANSA - ODWAGA - SUKCES. 8) Miejsce realizacji usług - Klub Integracji Społecznej przy ul. Okrzei 61 we Włocławku. 9) Zamawiający dokona kwalifikacji uczestników i przekaże listę uczestników wykonawcy przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć tj. dniem 02.07.2012 r. 10) Usługi poradnictwa zawodowego muszą być realizowane przez osobę posiadającą następujące minimalne kwalifikacje: a) doradca zawodowy, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie i licencję doradcy zawodowego co najmniej I stopnia; b) co najmniej 2 letni staż pracy związany ze świadczeniem przedmiotowych usług na rzecz osób bezrobotnych. 11) Doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; długość stażu pracy na stanowisku doradcy zawodowego oraz dodatkowe kwalifikacje (np. licencja doradcy zawodowego II stopnia, studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu ekonomii społecznej) stanowić będą elementy oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. 12) Wykonawca (doradca zawodowy) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się następujące dokumenty: a) Lista obecności uczestnika biorącego udział w indywidualnym poradnictwie z doradcą zawodowym - IPD, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b) Arkusz z przebiegu indywidualnego poradnictwa zawodowego - IPD, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; c) Lista obecności osób biorących udział w grupowym poradnictwie zawodowym, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; d) Arkusz z przebiegu grupowego poradnictwa zawodowego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; e) Lista obecności uczestnika - indywidualna konsultacja z doradcą zawodowym, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; f) Arkusz z przebiegu indywidualnej konsultacji z doradcą zawodowym, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; g) Miesięczna karta pracy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 13) Wynagrodzenie wykonawcy płatne będzie miesięcznie z dołu, za faktyczną ilość zrealizowanych godzin doradztwa zawodowego, potwierdzonych zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją, o której mowa w ppkt 12 lit. g), którą wykonawca przedkłada wraz z fakturą (rachunkiem) ostatniego dnia miesiąca rozliczeniowego. 14) Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze (rachunku) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury, z zastrzeżeniem uzyskania środków na realizację projektu przez Zamawiającego z EFS. 4. Przedmiotem CZĘŚCI II zamówienia są usługi animatora przedsiębiorczości przewidziane do realizacji w I Edycji Projektu, na które składa się: 1) 160 godzin usług animatora przedsiębiorczości realizowanych na rzecz 16 uczestników I Edycji Projektu. 2) Zakres merytoryczny usług animatora przedsiębiorczości obejmuje: a) pozyskiwanie i analizę informacji o lokalnym rynku pracy, w tym współpracę z Powiatowym Urzędem Pracy we Włocławku; b) współpracę z doradcą zawodowym w zakresie doboru odpowiednich miejsc pracy (staży zawodowych) dla 16 uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami zawodowymi i zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy; c) nawiązanie i utrzymanie kontaktów z pracodawcami w celu pozyskania 16 miejsc pracy (staży zawodowych) dla uczestników projektu, w tym samodzielna organizacja i uczestnictwo w spotkaniach (indywidualnych lub grupowych) z pracodawcami; d) uczestnictwo w 1 spotkaniu organizacyjno - informującym z pracodawcami (organizowanym przez zamawiającego). 3) Celem usług animatora przedsiębiorczości jest pozyskanie 16 miejsc pracy (staży zawodowych) dla uczestników projektu, zgodnie z zapotrzebowaniem na lokalnym rynku pracy oraz predyspozycjami uczestników projektu. 4) Wymagany termin realizacji usług lipiec - październik 2012 r. We wskazanym okresie animator przedsiębiorczości zobowiązany jest wykonać 160 godzin usług według własnej organizacji czasu pracy. 5) Miejsce realizacji usług: Klub Integracji Społecznej ul. Okrzei 61 we Włocławku oraz siedziby pracodawców, i miejsca wskazane przez Zamawiającego. 6) Zamawiający dokona kwalifikacji uczestników i przekaże listę uczestników wykonawcy przed terminem rozpoczęcia realizacji usług, tj. dniem 01.07.2012 r. 7) Usługi animatora przedsiębiorczości muszą być realizowane przez osobę posiadającą następujące minimalne kwalifikacje: a) animatora przedsiębiorczości, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie; b) co najmniej 3 letni staż pracy związany ze świadczeniem przedmiotowych usług na rzecz osób bezrobotnych. 8) Doświadczenie w pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym; doświadczenie w pracy w ukierunkowaniu szkoleń w oparciu o aktualną sytuację na rynku pracy; doświadczenie zawodowe (staż) w instytucjach rynku pracy w rozumieniu art. 6 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); dodatkowe kwalifikacje (np. studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa pracy) i odbyte szkolenia związane z przedmiotem zamówienia (np. szkolenia z zakresu działań marketingowych na rynku pracy, obsługi klienta i współpracy z pracodawcami lub ekonomii społecznej) stanowić będą elementy oceny ofert w kryterium doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi. 9) Wykonawca (animator przedsiębiorczości) zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, na którą składają się: a) Dziennik planowanej pracy, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; b) Dziennik pracy animatora przedsiębiorczości, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; c) Miesięczna karta pracy, której wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 10) Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie miesięcznie z dołu, za faktyczną ilość zrealizowanych godzin usług animatora przedsiębiorczości, potwierdzonych zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją, o której mowa w ppkt 9 lit. c), którą Wykonawca przedkłada wraz z fakturą (rachunkiem) ostatniego dnia miesiąca rozliczeniowego. 11) Wynagrodzenie płatne jest przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze (rachunku) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury, z zastrzeżeniem uzyskania środków na realizację projektu przez Zamawiającego z EFS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie i kwalifikacje osoby realizującej usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach