Przetargi.pl
Usługi wywozu odpadów komunalnych stałych, trawy z obiektów MORiS Chorzów

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113 113
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
    REGON: 27156867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wywozu odpadów komunalnych stałych, trawy z obiektów MORiS Chorzów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Odpady komunalne stałe wywożone będą w terminie od 1.08.212r. do 31.12.2012r. z następujących obiektów: a) ul. Dąbrowskiego 113, Chorzów - ilość pojemników 2, rodzaj pojemnika PA 1100, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia -22 ( szacunkowo 48,4 m3), częstotliwość wywozu 1 raz w tygodniu b) ul. Filarowa (Boisko) Chorzów, ilość pojemników - 1 , rodzaj pojemnika PA1100, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia -22 ( szacunkowo 24,2 m3), częstotliwość wywozu 1 raz w tygodniu c) Ul. Graniczna 92, Chorzów, ilość pojemników 1 , rodzaj pojemnika PA 1100, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia -22 ( szacunkowo 24,2m3), częstotliwość wywozu 1 raz w tygodniu d) ul. Odległa 5, Chorzów, ilość pojemników 1, rodzaj pojemnika PA 1100, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia -22 ( szacunkowo 24,2m3), częstotliwość wywozu 1 raz w tygodniu e) ul. Cicha 6, Chorzów, ilość pojemników 2, rodzaj pojemnika PA 1100, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia -22 ( szacunkowo 48,4m3), częstotliwość wywozu 1 raz w tygodniu f) ul. Wolności 139 Chorzów, ilość pojemników 1, rodzaj pojemnika PA 1100, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia -22 ( szacunkowo 24,2m3), częstotliwość wywozu 1 raz w tygodniu g) ul. Pokoju 6, Chorzów, ilość pojemników, rodzaj pojemnika KS 240, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia - 5 ( szacunkowo 1,2m3), częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu h) ul.Pl. Powstańców 1 Chorzów, ilość pojemników 2, rodzaj pojemnika PD 1100, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia -22 (szacunkowo 48,4m3), częstotliwość wywozu 1 raz w tygodniu i) ORLIK( boisko), Chorzów, ilość pojemników 1, rodzaj pojemnika PA 1100, ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia - 5 ( szacunkowo 1,2 m3), częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu 3.2. Wywóz trawy nastąpi z niżej wymienionych obiektów w terminie od dnia 1.08.2012r. do 31.10.2012r. a). ul. Cicha Chorzów ilość kontenerów 1 ( 7m3), ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia - 7 ( szacunkowo 49m3), częstotliwość wywozu 1 raz na 2 tygodnie b). ul. Wolności 139 Chorzów, ilość kontenerów 1 ( 3,5m3), ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia - 7 ( szacunkowo 24,5m3), częstotliwość wywozu 1 raz na 2 tygodnie c) ul. Lompy 10a Chorzów, ilość kontenerów 1 (3,5m3), ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia - 7 ( szacunkowo 24,5m3), częstotliwość wywozu 1 raz na 2 tygodnie d) ul. Pokoju 6 Chorzów, ilość kontenerów 1 ( 3,5 m3), ilość wywozów w czasie realizacji zamówienia - 7 ( szacunkowo 24,5 m3), częstotliwość wywozu 1 raz na 2 tygodnie UWAGA! Podane rodzaje w/w pojemników są to pojemniki istniejące. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych rodzajów pojemników jednak takiej samej wielkości. 3.3 Pojemniki dostarczone będą przez Wykonawcę i stanowią jego własność. Wywóz odpadów komunalnych stałych, trawy odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się możliwość dodatkowych wywozów w/w odpadów, trawy, w takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie dodatkowa zapłata za każdy dodatkowy wywóz za cenę jednostkową wskazaną w przetargu. Dopuszcza się również możliwość zmniejszenia wywozu w/w odpadów w stosunku do tych przyjętych w niniejszym przetargu. W takim przypadku Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami niezrealizowanego wywozu. 3.4 Wykonawca zobowiązany będzie do: a) unieszkodliwiania odpadów na składowisku opadów, które jest prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uiszczania płatności za składowanie nieczystości i za korzystanie ze środowiska, b) wywozu odpadów komunalnych oraz trawy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 07:00 do 15:00 - dokładny harmonogram wywozów nastąpi po podpisaniu umowy c) zapewnienia załadowania odpadów w taki sposób, aby zapobiegać ich rozsypywaniu, d) sprzątnięcia odpadów w przypadku ich rozsypania, e) ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za wywóz nieczystości stałych, trawy do miejsca na ten cel przeznaczony f) ustawienia pojemników na właściwe miejsce po ich opróżnieniu, g) mycia jeden raz na kwartał pojemników, h) wymiany zużytych pojemników i naprawy uszkodzonych, jeżeli nastąpiło to na skutek normalnej bieżącej eksploatacji, i) świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym : - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.), - ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008r. ze zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243), - przepisami prawa miejscowego w zakresie wywozu i utylizacji nieczystości stałych [m.in. w zakresie dotyczącym wywozu nieczystości i korzystania ze składowisk odpadów], obowiązującego na terenie miasta, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie. 3.5 Zamawiający zobowiązuje się do: a) zabezpieczenia swobodnego, wolnego dojazdu do pojemników, b) utrzymania porządku w miejscu i wokół postoju pojemników, c) użytkowania pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem i estetycznego ich utrzymania, d) ponoszenia odpowiedzialności za dostarczone pojemniki. 3.6 Na podstawie ww. opisu przedmiotu zamówienia i wyceny - zał. nr. 6 należy wycenić wszystkie usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz wpisać kwotę netto, VAT oraz brutto w formularz ofertowy -zał. nr 2 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia: - wywóz odpadów komunalnych stałych od 01.08.2012 r. do 31.12.2012 r. - wywóz trawy od 01.08.2012r. do dnia 31.10.2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach