Przetargi.pl
USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH NR SPRAWY 7/2012

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2012-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH I PŁYNNYCH NR SPRAWY 7/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych i płynnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do nr 41 do niniejszej SIWZ. Usługa polega na: - wywozie nieczystości płynnych. Wykonawca zobowiązuje się usuwać nieczystości płynne z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt. Wywóz nieczystości płynnych odbywać się będzie na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, najpóźniej w dniu następnym po dniu zgłoszenia - wywozie nieczystości komunalnych, w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości na której zlokalizowany jest obiekt oraz wynajmowania pojemników na rzecz Zamawiającego. Wywóz nieczystości odbywać się będzie w dni robocze w godz. 800 - 1500 w terminach ustalonych przez strony lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 2 dni po dniu zgłoszenia. Zamawiający wnosi aby pojemniki przeznaczone na zbiórkę odpadów były użyczane nieodpłatnie przez wykonawcę na czas trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach