Przetargi.pl
Usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez JW 1158 w Łasku

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 677 05 91 , fax. 43 677 07 09
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 43 677 05 91, fax. 43 677 07 09
    REGON: 73009757200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez JW 1158 w Łasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez JW 1158 w Łasku. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: 2.1. Część I - usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych z terenu kompleksów wojskowych w Łasku, 2.2. Część II - usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych z terenu kompleksów wojskowych w Sieradzu. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Odbiór i wywóz niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych wraz z ich przekazaniem do unieszkodliwienia lub wykorzystania. 3.2. Informacje dotyczące prognozowanych ilości odpadów, częstotliwości wywozu oraz lokalizacji pojemników na śmieci zawiera Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ. 3.3. Wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki na odpady komunalne, do selektywnej zbiórki (na: szkło, papier, plastik, gruz, liście). Pojemniki muszą być estetyczne, w dobrym stanie technicznym, posiadać zamknięcia oraz spełniać wymogi służb sanitarnych. 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do: -stałej konserwacji pojemników, -systematycznej dezynfekcji pojemników, -terminowego opróżniania wyłącznie pełnych pojemników na śmieci, -utrzymania czystości wokół pojemników po usunięciu nieczystości. 3.5. Naprawy pojemników lub ich wymiana dokonywana będzie: -na koszt Wykonawcy - w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania lub powstałych z winy Wykonawcy, -na koszt Zamawiającego - w przypadku uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego, będących następstwem okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność, np. kradzież, spalenie, użytkowanie pojemników do innych celów. 3.6. Koszty: transportu, dzierżawy pojemników oraz koszt czasowego przechowywania na wysypisku odpadów oraz unieszkodliwianie ponosi Wykonawca. 3.7. Odbiór odpadów komunalnych dokonywany będzie przez Wykonawcę zgodnie z potrzebami wg bieżących zgłoszeń Zamawiającego, własnym transportem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w każdym obiekcie). 4. Prognozowane ilości odpadów, częstotliwości wywozu oraz lokalizację pojemników na odpady w poszczególnych kompleksach wojskowych przedstawiają załączniki nr 5a i 5b do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: -ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z uwzględnieniem zmian, -ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi, -ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz aktami wykonawczymi, -z obowiązującymi na danym terenie regulaminami utrzymania czystości i porządku. 6. Wykonawca z dwu dniowym wyprzedzeniem dokona uzgodnień z Zamawiającym dotyczących wejścia na teren kompleksu wojskowego w celu wykonania usługi oraz dostarczy wykaz pracowników (wraz z danymi osobowymi), którzy będą wykonywać usługę. 7. Pracownicy Wykonawcy muszą zapoznać się z obowiązującymi na danym terenie unormowaniami administracyjnymi oraz rygorami porządkowymi. Wykonawca jest zobowiązany wyegzekwować od swoich pracowników obowiązek przestrzegania tych unormowań. Zasady porządku i poruszania się po kompleksach wojskowych regulują właściwi Dowódcy Jednostek Wojskowych. 8. Wykonawca musi dysponować sprzętem transportowym, specjalistycznym i pozostałym przystosowanym do odbioru odpadów, który zapewni możliwość realizacji zamówienia na obsługiwanym obszarze. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania i uwzględnienia uzasadnionych reklamacji oraz ich realizowania w terminie podanym przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 300,00 PLN dla całości zamówienia lub: Część I - 950,00 PLN, Część II - 350,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez JW. 1158 w Łasku, nr sprawy 38/PN/2014. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 25.04.2014 r. do godz. 1100. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach