Przetargi.pl
Usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych i płynnych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez JW. 1158 w Łasku

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2015-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych i płynnych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez JW. 1158 w Łasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości stałych i płynnych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez JW 1158 w Łasku. 2. Całość zamówienia została podzielona na trzy części: 2.1. Część I - usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych z terenu kompleksów wojskowych garnizonu Łask, 2.2. Część II - usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych z terenu kompleksów wojskowych garnizonu Sieradz, 3.3. Część III - usługi wywozu komunalnych nieczystości płynnych z terenu kompleksów wojskowych garnizonu Łask. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części I i II: 4.1. Odbiór i wywóz niesegregowanych i segregowanych odpadów komunalnych wraz z ich przekazaniem do unieszkodliwienia lub wykorzystania, 4.2. Informacje dotyczące prognozowanych ilości odpadów, częstotliwości wywozu oraz lokalizacji pojemników na śmieci zawiera Załącznik nr 7a i 7b do SIWZ, 4.3. Wykonawca dostarczy odpowiednie pojemniki na odpady komunalne, do selektywnej zbiórki (na: szkło, papier, plastik, gruz, liście). Pojemniki muszą być estetyczne, w dobrym stanie technicznym, posiadać zamknięcia oraz spełniać wymogi służb sanitarnych, 4.4. Wykonawca zobowiązany będzie do: 4.4.1. stałej konserwacji pojemników, 4.4.2. systematycznej dezynfekcji pojemników, 4.4.3. terminowego opróżniania wyłącznie pełnych pojemników na śmieci, 4.4.4. utrzymania czystości wokół pojemników po usunięciu nieczystości, 4.5. Naprawy pojemników lub ich wymiana dokonywana będzie na koszt Wykonawcy w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego użytkowania lub powstałych z winy Wykonawcy, 4.6. Koszty: transportu, dzierżawy pojemników oraz koszt czasowego przechowywania na wysypisku odpadów oraz unieszkodliwianie ponosi Wykonawca, 4.7. Odbiór odpadów komunalnych dokonywany będzie przez Wykonawcę zgodnie z potrzebami wg bieżących zgłoszeń Zamawiającego, własnym transportem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w każdym obiekcie. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części III: 5.1. Odbiór i wywóz nieczystości płynnych stanowiących ścieki socjalno-bytowe ze zbiorników bezodpływowych, transportem Wykonawcy, oraz przekazanie do punktu zlewnego oczyszczalni, 5.2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: 5.2.1. odbiór ścieków komunalnych ze zbiorników bezodpływowych, 5.2.2. zabezpieczenie odebranych ścieków w czasie transportu, 5.3. Wykonawca może unieszkodliwić zgromadzone nieczystości poprzez wywiezienie ich poza teren jednostki i poddanie odpowiedniej obróbce. Może on również przekazać ścieki do oczyszczalni znajdującej się na terenie kompleksu wojskowego 6030, w m. Gucin. W takim przypadku Wykonawca pomniejszy zaoferowaną cenę 1 m3 nieczystości płynnych o koszt odbioru ich przez oczyszczalnię na lotnisku. Jest on ustalany przez JW 1158 corocznie na podstawie kalkulacji - dla porównania w 2015r. wyniósł brutto 5,90 zł/1 m3 ścieków. Na 2016 r. obowiązywać będzie nowy koszt odbioru nieczystości płynnych przez oczyszczalnię znajdującą się na terenie lotniska. Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę o jego wysokości po sporządzeniu kalkulacji. Przedmiot umowy realizowany będzie po każdorazowym telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego, złożonym z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem, 5.4. Informacje dotyczące lokalizacji zbiorników, ich pojemności i ilości, a także przypuszczalnej częstotliwości ich opróżniania zawiera Załącznik nr 7c do SIWZ. Jednakże Zamawiający zaznacza, iż parametry odnoszące się do częstotliwości są jedynie liczbami uśrednionymi, stanowiącymi podstawę do sporządzenia kalkulacji, lecz nie są wiążącym harmonogramem. 6. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: 6.1. ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z uwzględnieniem zmian, 6.2. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi, 6.3. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz aktami wykonawczymi, 6.4. z obowiązującymi na danym terenie regulaminami utrzymania czystości i porządku. 7. Pracownicy Wykonawcy muszą zapoznać się z obowiązującymi na danym terenie unormowaniami administracyjnymi oraz rygorami porządkowymi. Wykonawca jest zobowiązany wyegzekwować od swoich pracowników obowiązek przestrzegania tych unormowań. Zasady porządku i poruszania się po kompleksach wojskowych regulują właściwi Dowódcy Jednostek Wojskowych. 8. Wykonawca po terenie Zamawiającego poruszać się będzie tylko i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Wykonawca bierze pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania i uwzględnienia uzasadnionych reklamacji oraz ich realizowania w terminie podanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 300,00 PLN dla całości zamówienia lub: Część I - 2 200,00 PLN, Część II - 700,00 PLN, Część III - 1 400,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na usługi wywozu komunalnych nieczystości stałych i płynnych, nr sprawy 08/PN/2016. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 20.11.2015 r. do godz. 11:00 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie, formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ należy wskazać konto do zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji (w sytuacjach awaryjnych)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach