Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
ul. Sportowa 34 34
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
REGON: 00055137800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wykonywania wycen nieruchomości na rzecz Gminy Słupsk przez okres 2 lat - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługi wykonywania wycen nieruchomości na rzecz Gminy Słupsk przez okres 2 lat - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w niniejszym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności: 1) posiadają doświadczenie w zakresie przedmiotu przetargu tj. wykonali w okresie 3 ostatnich lat usługi dot. wykonywania wycen nieruchomości, w tym: a) co najmniej jedną długoterminową (min. 12 m-cy) usługę na świadczenie wycen nieruchomości, b) o łącznej wartości brutto (w ciągu 3 lat z dopuszczeniem dla różnych podmiotów) nie mniejszej niż 30% ceny zadeklarowanej w ofercie. 2) posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, określone w dziale V, rozdział 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte poniżej w części - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) w przypadku podmiotów gospodarczych - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług dot. wycen nieruchomości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, dla których były świadczone oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzonego wg załącznika Nr 3, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w zamówieniu, sporządzonego wg załącznika Nr 4 do SIWZ, 5) zaświadczenia potwierdzające posiadanie uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, określonych w dziale V, rozdział 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2. Kopie dokumentów z pkt 2 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.3 ppkt 1 SIWZ. 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 § 1 kodeksu karnego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.slupsk.ug.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomości i Geodezji w latach 2016-2017
Dodano: 2016-02-24 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w latach 2016-2017
Dodano: 2015-12-15 - Usługa wykonywania prac geodezyjnych na rzecz Gminy Słupsk w latach 2015 - 2017
Dodano: 2015-04-24 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni na 2015r.
Dodano: 2014-11-19 - Usługa wykonywania wycen nieruchomości na rzecz Gminy Słupsk w latach 2014-2015
Dodano: 2014-03-19 - Wyceny nieruchomości na potrzeby Wydzialu Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni (powtórzenie cz. nr 1 i nr 4 z przetargu Nr EZP.MN.271.121.2013)
Dodano: 2014-01-15 - Wycena nieruchomości na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2013-11-20 - Wycena nieruchomości
Dodano: 2013-11-04 - Wycena nieruchomości
Dodano: 2013-08-19 - Wykonanie wycen nieruchomosci na potrzeby Wydziału Polityki Gospodarczej i Nieruchomości Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2013-07-24