Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (014) 6214303, 6219105 , fax. (014) 6219105
- Data zamieszczenia: 2010-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tarnowski Zarząd Dróg Miejskich w Tarnowie
ul. Bernardyńska 24 24
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. (014) 6214303, 6219105, fax. (014) 6219105
REGON: 85028359200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tzdm.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wykonywane koparko - ładowarkami przy obsłudze robót drogowych prowadzonych przez zamawiającego na ulicach miasta Tarnowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia są: usługi wykonywane koparko -ładowarkami przy obsłudze robót drogowych prowadzonych przez Zamawiającego na ulicach miasta Tarnowa 2)Zamawiający wymaga, aby usługi wykonywane były koparko- ładowarkami o napędzie 4x4 i 2x4 3)Przewidywany czas pracy koparko- ładowarek w czasie realizacji zamówienia : od 5 do 10 godzin dziennie wliczając do tego godziny postoju. W I i IV kw. 2010 r. usługi koparkami mogą być wykorzystane w 30-50 %.dziennego czasu realizacji W II i III kw. 2010 r. - w czasie nasilenia robót drogowych usługi koparkami mogą być wykorzystane w 100 % dziennego czasu realizacji 4)W przetargu zostanie wybranych ogółem 2 koparko-ładowarki z pełnym osprzętem o parametrach: koparko - ładowarka o napędzie 4x4 koparko - ładowarka o napędzie 2x4 5)Usługi będą wykonywane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie, w których zostanie opisany rodzaj i ilość robót. 6) Rozpoczęcie realizacji każdorazowo zleconej usługi ma nastąpić w terminie 1 dnia od daty przekazania przez Zamawiającego zlecenia. 7) Sposób rozliczenia : forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych na koniec każdego miesiąca przez Wykonawcę wraz z kartami pracy zatwierdzonymi przez mistrza robót drogowych lub Kierownika Działu Wykonawstwa Zamawiającego. Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601820007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiazany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach okreslonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tzdm.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przechowania osocza i próbek archiwizacyjnych osocza w temperaturze poniżej -25OC
Dodano: 2012-10-19 - Usługa przechowania osocza i próbek archiwizacyjnych osocza w temperaturze poniżej -25OC
Dodano: 2012-10-10 - Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2011/2012 - wynajem koparko - ładowarki, równiarki i pługu wirnikowego
Dodano: 2011-08-12