Przetargi.pl
Usługi wykonania projektu budowlano-wykonawczego modernizacji i przebudowy Oddziałów, instalacji wentylacji i klimatyzacji dla sali porodowej oraz instalacji wody lodowej dla zespołów klimatyzacyjnych w budynku A Zamawiającego

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg

  • Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Chopina 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8666 096 , fax. 017 8666 097
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
    ul. Chopina 2 2
    35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097
    REGON: 69072411400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wykonania projektu budowlano-wykonawczego modernizacji i przebudowy Oddziałów, instalacji wentylacji i klimatyzacji dla sali porodowej oraz instalacji wody lodowej dla zespołów klimatyzacyjnych w budynku A Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja i przebudowa pomieszczeń szpitalnych zlokalizowanych na II i III piętrze budynku A Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania projektu budowlano-wykonawczego : - modernizacji i przebudowy Oddziału Noworodków z Intensywną Opieką Medyczną; - modernizacji i przebudowy Zespołu Zabiegowego na Oddziale Chirurgii Szczękowej; - instalacji wentylacji i klimatyzacji dla sali porodowej; - instalacji wody lodowej dla zespołów klimatyzacyjnych, w budynku A Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Szczegóły przedstawia załączony Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1, będący integralną częścią SIWZ. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto: poniżej progu 206 000 euro. Kategoria CPC: 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert : - alternatywnych, a dopuszcza składanie ofert równoważnych w tych częściach projektu, gdzie w Opisie Przedmiotu Zamówienia użyto nazw handlowych. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie ofertę spełniającą wszystkie wymagania Opisu Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 usługę projektową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana należycie. Warunek ten dotyczy minimum 1 kompleksowego opracowania projektów budowlanych o charakterze i złożoności podobnym do przedmiotu zamówienia tj. takich, gdzie wykonywano: - roboty budowlane; - instalacje elektryczne; - instalacje sanitarne; - instalacje wentylacji i klimatyzacji; - instalacje gazów medycznych, wraz z projektami wykonawczymi o wartości min. 200 000 zł brutto, słownie : dwieście tysięcy złotych brutto (może to być: budowa, rozbudowa, nadbudowa, modernizacja, remont) i przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających należyte wykonanie umowy w opisanym zakresie tj. referencji (lub innych dokumentów) i uzyskanego pozwolenia na budowę. B Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności: Wymaga się by: - główny projektant posiadał: - wykształcenie wyższe w specjalności architektonicznej, - min. 5- letnie doświadczenie zawodowe jako projektant od momentu uzyskania uprawnień; - wymagane do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, - pozostali projektanci posiadali, w zależności od tego jaki rodzaj projektów będą wykonywali : - wykształcenie min. średnie kierunkowe, - min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień jako projektanci w specjalności, w zależności od tego jaki rodzaj projektów będą wykonywali, - posiadali uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w specjalnościach w zależności od tego jaki rodzaj projektów będą wykonywali, - w/w osoby przynależały do Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa. Proszę przedstawić Wykaz osób, osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia - głównego projektanta - wg wzoru załączonego do SIWZ oraz kserokopię uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w pkt. B. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i na tą okoliczność przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). Proszę przedstawić niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie braku wykluczenia z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna: na potwierdzenie opisanych warunków posiadania wykształcenia, doświadczenia zawodowego, posiadanych uprawnień, Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: A. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 usługę projektową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana należycie. Warunek ten dotyczy minimum 1 kompleksowego opracowania projektów budowlanych o charakterze i złożoności podobnym do przedmiotu zamówienia tj. takich, gdzie wykonywano: - roboty budowlane; - instalacje elektryczne; - instalacje sanitarne; - instalacje wentylacji i klimatyzacji; - instalacje gazów medycznych; wraz z projektami wykonawczymi o wartości min. 200 000 zł brutto, słownie : dwieście tysięcy złotych brutto (może to być: budowa, rozbudowa, nadbudowa, modernizacja, remont) i przedstawienia kserokopii dokumentów potwierdzających należyte wykonanie umowy w opisanym zakresie tj. referencji (lub innych dokumentów) i uzyskanego pozwolenia na budowę. Wzór Wykazu do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. B. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i potencjału technicznego w przypadku wskazania w wykazie osób, którymi będzie dysponował wykonawca. Wymaga się by: - główny projektant posiadał: - wykształcenie wyższe w specjalności architektonicznej, - min. 5- letnie doświadczenie zawodowe jako projektant od momentu uzyskania uprawnień; - wymagane do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, - pozostali projektanci posiadali, w zależności od tego jaki rodzaj projektów będą wykonywali : - wykształcenie min. średnie kierunkowe, - min. 5 - letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień jako projektanci w specjalności, w zależności od tego jaki rodzaj projektów będą wykonywali, - posiadali uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w specjalnościach w zależności od tego jaki rodzaj projektów będą wykonywali, - w/w osoby przynależały do Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa. Proszę przedstawić Wykaz osób, osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia - głównego projektanta - wg wzoru załączonego do SIWZ oraz kserokopię uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w pkt. B. 7 Zdolność ekonomiczna: na potwierdzenie ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia proszę przedstawić polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 8. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w pieniądzu (przelewem bankowym) lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z wymaganiami zawartymi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Załącznik do SIWZ). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć stosowne oświadczenie, wg wzoru załączonego do SIWZ. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu usług przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f)Wadium może być złożone na konsorcjum. W takim przypadku powinno zawierać nazwy Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach