Przetargi.pl
Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.

Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, Jana Pawła II 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
    Jana Pawła II 2
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    REGON: 272165010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu telewizji przemysłowej, zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich (dalej „Centrum Leczenia Oparzeń”), w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówieniaSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:a) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń; b) kontroli aktualnego stanu okablowania;c) czyszczenia kamer i obiektywów;d) sprawdzenia zdarzeń w systemie;e) regulacji ostrości kamer oraz ich ustawień;f) sprawdzenia poprawności działania rejestratorów cyfrowych, dokonanie ewentualnej korekty czasów rejestracji.Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.Pakiet 2Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu alarmowego, zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń, w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówieniaSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:a) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń;b) weryfikacji poprawności funkcjonowania czujek PIR;c) przeglądu kontraktorów;d) przeglądu systemu w centralach alarmowych;e) wywołania próbnych alarmów włamania i sabotażu.Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.Pakiet 3Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu kontroli dostępu ROGER, zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń, w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówieniaSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:a) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń;b) weryfikacji poprawności funkcjonowania czytników i zamknięć drzwi w systemie;c) sprawdzenia bazy danych w systemie;d) korekty parametrów pracy: nadanie priorytetów;e) sprawdzenia działania elektrozaczepów;f) testowania zasilaczy (pomiar napięć) i baterii awaryjnych;g) testu pożarowego (zwolnienie blokad w systemie).Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.Pakiet 4Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu kontroli dostępu SOYAL, zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń, w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówieniaSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:a) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń;b) weryfikacji poprawności funkcjonowania czytników, konwerterów oraz sieci strukturalnej;c) sprawdzenia bazy danych w systemie wraz z jej aktualizacją oraz wprowadzeniem nowej listy użytkowników 300 kart;d) korekty parametrów pracy: nadanie priorytetów;e) sprawdzenia działania elektrozaczepów;f) wymiany 10 sztuk kontrolerów;g) testowania zasilaczy wraz z wymianą akumulatorów;h) testu pożarowego (zwolnienie blokad w systemie);i) aktualizacji mapowania tj. naniesienia na rzuty (zamawiający udostępni posiadane podkłady) wszystkich elementów systemu (dot. m.in. kontrolerów);j) archiwizacji bazy danych celem odtworzenia systemu kontroli dostępu w przyszłości.Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.Pakiet 5Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu sygnalizacji pożaru zgodnie z § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń, w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówieniaSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:1) jednego pełnego przeglądu wszystkich urządzeń poprzez:a) sprawdzenie czułości wszystkich czujek pożarowych oraz ich czyszczenie;b) sprawdzenie sprawności wszystkich ręcznych ostrzegaczy pożarowych poprzez ich uruchomienie;c) sprawdzenie adresacji elementów systemu w centrali oraz ich aktualizacja zgodnie z nowymi oznaczeniami pomieszczeń (opis czujki/urządzenia na wyświetlaczu centralki);d) sprawdzenie układów sterowania urządzeniami związanymi z bezpieczeństwem p.poż. obiektu;e) sprawdzenie współpracy centrali z urządzeniem transmisji alarmów pożarowych UTA2000;f) sprawdzenie stanu naładowania baterii w centralach pożarowych, centralach sterujących oraz zasilaczach pożarowych;2) mapowania tj. naniesienia na rzuty (zamawiający udostępni posiadane podkłady DWG) wszystkich elementów systemu (m.in. czujki, ROPy, EKSy, EWK, UCSy) wraz z aktualizacją nr/opisu z podziałem na poszczególne centrale, podcentrale, linie i pętle oraz inne znajdujące się w systemie;3) kontroli poprawności działania systemu zgodnie ze scenariuszem pożarowym w tym: a) uruchomienie sygnalizatorów optyczno-akustycznych w danej strefie pożarowej;b) powiadomienie KMPSP Siemianowice Śląskie o alarmie pożarowym – poprzez system monitoringu;c) zwolnienie blokad elektromagnetycznych w drzwiach przeciwpożarowych lub dymoszczelnych utrzymywanych w normalnych warunkach w pozycji otwartej;d) wyłączenie central wentylacji bytowej i klimatyzacji obsługujących strefę pożarową, w której powstał pożar;e) zamknięcie przeciwpożarowych klap odcinających zabudowanych w przewodach wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;f) uruchomienie systemu wentylacji pożarowej klatek schodowych i wind;g) sprowadzenie wszystkich dźwigów na poziom parteru i zablokowanie w pozycji otwartych drzwi w strefie pożarowej, w której powstał pożar;h) odblokowanie wszystkich zabudowanych na drogach ewakuacji drzwi objętych kontrolą dostępu; 4) wzrokowej kontroli stanu podstawek, czujek, centrali i ciągów kablowych;5) kontroli stanu zamocowania elementów systemu;6) czyszczenia urządzeń.Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.Wykonawca w ramach umowy przeszkoli osoby wskazane przez zamawiającego (do 10 osób) w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji centrali przeciwpożarowej (szkolenie do 2 godzin).Pakiet 6Wykonanie jednorazowego przeglądu technicznego systemu łączności radiowej z Lotniczym Pogotowiem Ratunkowym oraz Wojewódzkim Pogotowiem Ratunkowym, zainstalowanego w Centrum Leczenia Oparzeń, w celu określenia stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych elementów systemu.Wymagania jakościowe zamawiającego odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówieniaSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:a) kontroli aktualnego stanu okablowania;b) sprawdzenia poprawności działania urządzeń radiowych oraz systemu komputerowego;c) wywołania próbnych testów oraz sprawdzenia działania urządzeń radiowych;d) korekty parametrów pracy: nadawania priorytetów;e) testowania zasilaczy (pomiar napięć) i zasilacza buforowego;f) testu aktualnego oprogramowania systemu komunikacji.Wykaz elementów wchodzących w skład systemu określa załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1) dla Pakietu 1: 450,00 zł2) dla Pakietu 2: 150,00 zł3) dla Pakietu 3: 140,00 zł4) dla Pakietu 4: 300,00 zł5) dla Pakietu 5: 1000,00 zł6) dla Pakietu 6: 200,00 złWadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:ING BS O/Siemianowice 57105013571000001001565462przy czym za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2–4 powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia,o których mowa w pkt 2–4 powyżej, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium,w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dot. Pakietów 1-5:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług instalowania i naprawiania systemów zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).2. Dot. Pakietów 1-4:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej:1) osobami posiadającymi aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego - co najmniej 2 osoby.3. Dot. Pakietu 5:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej:1) osobami posiadającymi zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie instalacji i konserwacji systemów przeciwpożarowych (centrali pożarowej POLON 4900) POLON-ALFA i posiadającymi aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego - co najmniej 2 osoby,2) osobami posiadającymi zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie instalacji i konserwacji systemów przeciwpożarowych (centrali pożarowej SCHRACK SECONET Integral) SCHRACK SECONET i posiadającymi aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego - co najmniej 1 osoba,3) osobami posiadającymi zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie konserwacji systemów oddymiania dowolnego producenta i posiadającymi aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego - co najmniej 2 osoby.Kwalifikacje zawodowe wymienione powyżej, mogą być spełnione łącznie przez co najmniej 3 osoby, tzn. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej trzema osobami, które łącznie będą posiadały wszystkie wymienione powyżej kwalifikacje zawodowe w wymaganej liczbie.4. Dot. Pakietu 6:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej:1) osobami posiadającymi aktualne Świadectwo Kwalifikacyjne do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV - co najmniej 2 osoby.5. W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jeden pakiet, wykonawca może posłużyć się tymi samymi osobami w ramach różnych pakietów, pod warunkiem, iż osoby te posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe wymagane dla danych pakietów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach