Przetargi.pl
Usługi wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3769950 , fax. 071 3769951
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3769950, fax. 071 3769951
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV 72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania. 3. Usługi serwisowe będą świadczone w odniesieniu do Produktów SAP nabytych przez MCUS na podstawie Umowy Licencyjnej. Licencje te dotyczą: SAP HR (Zarządzanie Kapitałem Ludzkim - kadry i płace), SAP BASIS (Administrowanie Systemem), zwanego dalej Oprogramowaniem systemu SAP V.6.00. Listy płac (dotyczy rozwiązania: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi SAP V.6.00 Human Resource) dla 1000 zapisów głównych, bazy danych - SAP MaxDB. Nabyte licencje, o których mowa powyżej zostały udzielone dla 11 użytkowników kategorii Użytkownik profesjonalny. 4. Wykonawca zapewni wsparcie eksploatacji systemu SAP istniejącego w MCUS na podstawie potrzeb i celów określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zleci Wykonawcy wsparcie eksploatacji systemu SAP w obszarach: SAP HR oraz SAP BASIS. Wsparcie systemu obejmuje wszelkie rozszerzenia systemu w obszarach wymienionych powyżej, utworzone za pomocą narzędzi ABAP i zainstalowane w systemie SAP Zamawiającego. Dostarczanie zmian oprogramowania opracowanych przez producenta systemu SAP V.6.00 dotyczących dostosowywania systemu do zmian prawnych oraz aktualizacji i rozbudowy funkcjonalności. 5. Wykonawca w ramach niniejszej Umowy zapewni dodatkowych 36 godzin do wykorzystania na rozwój obecnego systemu SAP. 6. Wykonawca zapewnieni wsparcie aplikacyjne dla końcowych użytkowników systemu w formie puli minimum 36 godzin do wykorzystania kwartalnie polegającego w szczególności na: 1) Rozwiązywaniu problemów związanych z błędną obsługą procesów biznesowych w obszarach HR oraz BASIS systemu SAP V.6.00 i błędami w danych podstawowych. 2) Asyście przy wgrywaniu poprawek, łat, pakietów aplikacyjnych SAP V.6.00. 3) Udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności systemu SAP V.6.00. 4) Analizie problemów związanych z niepoprawną konfiguracją systemu SAP V.6.00 dotyczącą zarówno standardowych, jak i klienckich obiektów/rozwiązań. 5) Wykonywaniu zmian w konfiguracji modułów HR. 6) Wskazywaniu potrzeb szkoleniowych i rozwoju systemu na podstawie analizy zgłoszeń serwisowych oraz wsparcie pracowników Zamawiającego w konfiguracji i obsłudzę systemu SAP V.6.00. 7) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia liczby zamawianych godzin serwisowych. 8) Wykonywaniu wszelkich prac programistycznych, na które składać się mogą np. raporty, rozszerzenia obecnych funkcjonalności, nowe funkcjonalności, interfejsy do migracji danych z i do systemu SAP V.6.00. 9) Wykonywanie na bieżąco dokumentacji systemu SAP wszelkich wprowadzonych zmian w systemie SAP w tym także instrukcji dla końcowych użytkowników i dostarczanie aktualnej dokumentacji Zamawiającemu. 10) Wsparciu przy migracji systemu SAP V.6.00 do nowszych wersji. 11) Wsparciu technicznym przy przenoszeniu systemu SAP V.6.00 do nowego środowiska serwerowego w razie wystąpienia takiej potrzeby. 7. Wykonawca będzie dokonywał raz w roku lub na żądanie, przeglądu funkcjonowania systemu SAP V.6.00 (tzw. Kontrola Utrzymania Jakości Systemu) pod kątem identyfikacji rzeczywistych i potencjalnych problemów (między innymi w zakresie obsługi systemu, danych transakcyjnych, danych podstawowych, planowanej migracji do wyższej wersji systemu, planowanej aktualizacji lub zmiany bazy danych). 8. Strony ustalają klasyfikację błędów według 4 priorytetów zgłoszeń. Priorytet zgłoszenia nadawany jest przez MCUS i przypisywany w systemie serwisowym Usługodawcy. Usługodawca ma prawo - po uzgodnieniu z MCUS - do weryfikacji i zmiany priorytetu w przypadku, gdy nie są spełnione przyjęte dla niego kryteria w systemie serwisowym Usługodawcy. Ustala się następujące czasy reakcji Wykonawcy na zgłoszone zlecenia wsparcia przez Zamawiającego: Zgłaszany priorytet Opis stanu Czas reakcji Czas usunięcia błędu Wysoki System nie pracuje, brak możliwości pracy z systemem dla wszystkich użytkowników Do 0,5 godziny Nieprzerwanie aż do usunięcia usterki Średni Znaczące przestoje w pracy systemu ilub znaczne zakłócenie procesów biznesowych. Do 2 godzin Maksymalnie do 24 godzin Niski Zakłócenie procesów biznesowych i lub niemożliwość pracy dla kilku użytkowników Do 8 godzin Maksymalnie do 2 dni roboczych Prace Planowe System działa stabilnie. Prace dotyczą rozwoju działającego systemu SAP. Do 24 godzin W terminie ustalonym pomiędzy stronami Czas Reakcji - czas, jaki upływa pomiędzy zgłoszeniem awarii lub problemu przez zamawiającego, a rozpoczęciem wykonywania procedury naprawczej przez Wykonawcę; Czas reakcji liczony jest w godzinach pracy zgodnie z pkt. 7 Czas usunięcia błędu - nieprzekraczalny czas usunięcia awarii lub realizacji zlecenia (w zależności od rodzaju zgłoszenia) od momentu zgłoszenia problemu lub awarii przez zamawiającego do momentu usunięcia awarii lub odbioru zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302482001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach