Przetargi.pl
Usługi wsparcia technicznego i doradztwa przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3782102 , fax. 083 3782039
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 083 3782102, fax. 083 3782039
    REGON: 03023775300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wsparcia technicznego i doradztwa przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. niezależną ocenę specyfikacji technicznej jako załącznika do dokumentów przetargowych obejmujących modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków, 2. wsparcie techniczne podczas realizacji inwestycji, 3. udział w r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713563001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 8 000,- zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia): 2.1. dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. ze znajomością technologii oczyszczania ścieków, posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych (lub uprawnienia równoznaczne wydane na podstawie obowiązujących przepisów na dzień wydania uprawnień) i minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie nadzoru nad rozruchem i eksploatacją oczyszczalni ścieków, w tym doświadczenie w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków w reaktorach typu SBR pracujących metodą wielofazowego osadu czynnego oraz zagęszczania, odwadniania i higienizacji osadu nadmiernego, 2.2. posiadanie doświadczenia w wykonaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług doradztwa technicznego lub co najmniej dwóch kontraktów na: a) rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków lub b) optymalizację procesów technologicznych oczyszczalni ścieków, przy czym przepustowość oczyszczalni, o której mowa w punktach a i b, nie może być mniejsza niż 200 m3/dobę. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 300.000,00 zł, 3.2. dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 4. Nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone w celu udokumentowania spełnienia powyższych warunków, wg formuły: spełnia/nie spełnia. Do złożenia ofert Zamawiający zamierza zaprosić 5 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców. W przypadku gdy liczba złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową spełniania warunków udziału w postępowaniu. Punktacja za spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie następująca: 1. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 50 pkt. 2. Za wykonanie w okresie ostatnich 3 lat każdego kolejnego zamówienia, ponad wymagane minimum, spełniającego kryteria opisane w pkt. 2.2, Wykonawca otrzyma - 10 pkt. 3. Za każde kolejne 200.000,00 zł. posiadanej zdolności kredytowej lub środków na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, ponad wymagane minimum, opisane w pkt. 3.1. Wykonawca otrzyma - 2 pkt. 4. Za każde kolejne 100.000,00 zł. kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ponad wymagane minimum opisane w pkt. 3.2. Wykonawca otrzyma - 1 pkt. W przypadku gdy więcej niż jeden Wykonawca będzie zajmował 5 miejsce pod względem punktacji, do złożenia oferty zostaną zaproszeni wszyscy zajmujący to miejsce.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu formalnych i merytorycznych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli zaistnieje taka sytuacja. 6. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie CV, kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych) oraz doświadczenie w zakresie nadzoru nad eksploatacją oczyszczalni ścieków, w tym doświadczenie w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków w reaktorach typu SBR. 7. Wykaz wykonanych (zarówno w Polsce jak i w innych krajach) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług doradztwa technicznego lub/i wszystkich kontraktów na: a) rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków lub b) optymalizację procesów technologicznych oczyszczalni ścieków przy czym przepustowość oczyszczalni o której mowa w punktach a i b nie może być mniejsza niż 200 m3/dobę. Wykaz powinien zawierać następujące dane: pełna nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, krótki opis przedmiotu zamówienia oraz cenę zamówienia, termin zrealizowania zamówienia, oraz dołączoną opinię zamawiającego o wykonanym przedmiocie zamówienia. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 300 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 100 000 zł. II. 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1/ dokumenty wymagane w pkt. I.2. i I.3. winien złożyć każdy członek konsorcjum, 2/ oświadczenie z pkt. I.1. powinien złożyć każdy z członków konsorcjum lub łącznie wszyscy członkowie, 3/ pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 2. Jeżeli wniosek składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny Konsorcjum. 3. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum: 1/ upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z wnioskiem, ofertą oraz umową, 2/ stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania -/zostanie zawarta umowa Konsorcjum na czas trwania kontraktu. 3. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednym wniosku, za wyjątkiem podwykonawców, wnioski takiego wykonawcy zostaną odrzucone. III. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w punkcie I.2. i I.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku), 2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku), 3/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku). 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach