Przetargi.pl
Usługi w zakresie zieleni: Obsada i utrzymanie roślin jednorocznych i wieloletnich.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    REGON: 276258285
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie zieleni: Obsada i utrzymanie roślin jednorocznych i wieloletnich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsada kwiatowa w szczególności:a) Montaż i ukwiecenie donic wiszących.b) Obsada letnia donic betonowych.c) Obsada letnia konstrukcji kwietnikowych.d) Obsada istniejących rabat i klombów w gruncie.2. Zakres prac, poszczególne ilości oraz ich opis znajduje się w SWZ oraz w załącznikach do SWZ tj.: szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ),formularzu kalkulacyjnym ceny ofertowej oraz w projektowanych postanowieniach umowy.3. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Zamawiający, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) zatrudnione na stanowisku pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy, tj. czynności fizyczne (pracownicy fizyczni). Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób świadczących usługi transportowe. Szczegóły dotyczące w/w wymagania oraz sposób weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli, zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotowego zamówienia, z uwagi na zachowanie tożsamych standardów realizacji zamówienia na terenie gminy. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza na płaszczyźnie ilościowej jak również jakościowej możliwości udziału wykonawców Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Ponadto przedmiotowe postępowanie stanowi jedną z części zamówień podobnego rodzaju.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia rozumie się wykonanie następujących czynności:a) przygotowanie gruntu pod nasadzenia roślin, posadzenie sadzonek kwiatów,b) pielęgnację codzienną (obejmującą m.in. pielenie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie ubytków), 7. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania związane z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.8. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.9. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.10. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej.11. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.16. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.17. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie przedmiotowych środków dowodowych.18. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia: 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach