Przetargi.pl
Usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 313 56 30 , fax. 034 313 56 30
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 7 7
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 313 56 30, fax. 034 313 56 30
    REGON: 15002826100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.miastomyszkow.pl/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie szkoleń dla 60 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Reintegracja społeczno-zawodowa osób długotrwale bezrobotnych korzystających z pomocy społecznej w Myszkowie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Wykonawca złoży ofertę odpowiadającą treści SIWZ. 2.Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne do 31.10.2009r). d)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty określone przez Zamawiającego 4.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udział w postępowaniu, do składanej przez siebie oferty muszą załączyć pod rygorem wykluczenia z postępowania: 1.Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Program kursu stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich dwóch lat. (osobny do każdego kursu) załącznik nr 4 do SIWZ. Do każdego wykazu Wykonawca winien dołączyć referencje bądź oświadczenia podpisane pod odpowiedzialnością karną poświadczające wykonanie opisanych szkoleń. 5.Preliminarz przedstawiony przez Wykonawcę. 6.Harmonogram przedstawiony przez Wykonawcę. 7.Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie wynajmu lokalu/lokali do celów szkolenia -jeśli nie są własnością Wykonawcy. 8.Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 11.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 12.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15.Aktualny wpis do Rejestru instytucji szkoleniowych województwa śląskiego(art. 20 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). 16.Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (na mocy art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna dokumenty (określone w punktach: 4,9,10,11). 17.Informacja o numerze Regon, NIP o numerze konta i nazwie banku Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy dotyczące realizacji danego szkolenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.miastomyszkow.pl/index.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach