Przetargi.pl
Usługi w zakresie sprzątania przystnków komunikacji miejskiej.

Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Oświęcimska 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6276138 , fax. 032 6276138
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie
    ul. Oświęcimska 9 9
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6276138, fax. 032 6276138
    REGON: 27155518500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkkm.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek Komunalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie sprzątania przystnków komunikacji miejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: a)Posprzątaniu terenu przystankowego, polegającego na usunięciu śmieci: papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści, traw itp., obejmującego obszar położony wewnątrz wiaty przystankowej, z przodu od wiaty do krawędzi jezdni oraz od ścian bocznych i tylnych po 2 metry w każdą stronę. W przypadku słupka lub grzybka przystankowego - z przodu teren do krawędzi jezdni oraz w promieniu 3 metrów od osi słupka lub grzybka.W okresie zimowym zakres czynności obejmuje dodatkowo likwidację sopli z urządzeń przystankowych, odgarnianie i wywóz śniegu oraz likwidację oblodzeń terenu objętego sprzątaniem b)Usunięciu nieopłaconych ( brak pieczęci ZKKM lub daty ekspozycji) plakatów informacyjnych i ogłoszeń rozklejonych na urządzeniach przystankowych, a także usunięciu plakatów po upływie terminu ich ekspozycji. c)Usunięciu śmieci z koszy, wywóz i składowanie śmieci na własny koszt. d)Umycie wiat i urządzeń przystankowych w miesiącach: marzec, maj, lipiec, sierpień oraz październik. e) Przez określenie -cały teren Dworca Autobusowego - rozumie się: 1.plac manewrowy autobusów, a szczególnie specjalnie oznakowany teren do wysiadania pasażerów. 2.tereny: wokół autobusowego placu manewrowego Dworca ( z wyjątkiem ulicy Kusocińskiego i ronda ) 3.teren wokół budynku kolektury biletowej, a szczególnie stanowisko dla busów (ze względu na pochyłość terenu). 4.teren za kioskiem spożywczym i Ruchu - będący własnością ZKKM w Chrzanowie f) Poprzez pojęcie posprzątanie całego terenu Dworca Autobusowego rozumie się usunięcie wszelkich nieczystości jak w punkcie 1a, a w okresie zimowym likwidację oblodzeń, odgarnianie i wywóz śniegu z jego terenu poza teren dworca 2.W okresie od wiosny do jesieni zakres czynności obejmuje również - w miarę potrzeb - dokonywanie poprawy estetyki terenu przystankowego poprzez wykaszanie dziko rosnących traw i chwastów. 3.Ustala się, że przystanki sprzątane będą według kategorii: Kategoria IA - sprzątanie 6 razy w tygodniu w dni robocze tj. od poniedziałku do soboty. Kategoria I - sprzątanie 3 razy w tygodniu w dni robocze tj. poniedziałek, środa i piątek. Kategoria II - sprzątanie 2 razy w tygodniu w dni robocze tj. wtorek i czwartek. Kategoria III - sprzątanie 1 raz w tygodniu w dzień roboczy tj. w czwartek. Dla kategorii IA, w przypadku gdy dzień sprzątania jest dniem świątecznym Zleceniodawca może zażądać wykonania równorzędne usługi w innym terminie na innym z uzgodnionych przystanków. Dla kategorii I , II i III, w przypadku gdy dzień sprzątania jest dniem świątecznym, sprzątanie przenosi się na roboczy dzień poprzedzający planowy dzień sprzątania przystanków. Zakres i wykaz przystanków komunikacji miejskiej został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ - załącznik nr 1 i 2 do projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 cytowanej ustawy, 2.Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi w zakresie objętym przedmiotem postępowania o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych), 3. Wykonawca akceptuje przedstawiony przez Zamawiającego projekt umowy wraz z załącznikami numer 1 - znak A, B, C oraz załącznik nr 2. 4. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) równą co najmniej 200 tys. złotych 5.Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1 zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ oraz na podstawie dokumentów wymienionych w pkt III.2 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonacwcy w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 2 zostanie dokonana na podstawie analizy załącznika nr 3 do SIWZ i dołączonych do niego faktur oraz referencji. 7.Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 3 zostanie dokonana na podstawie analizy pkt. 2 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 8.Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 4 zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonej polisy ubezpieczeniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 3 Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. W przypadku konsorcjum warunek zostanie spełniony, jeżeli wszyscy członkowie konsorcjum lub co najmniej jeden z jego członków, wykonali usługi w zakresie sprzątania o wartości nie mniejszej niż ta określona w punkcie 2 4.Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie tj. faktury i referencje zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku udziału w postępowaniu przetargowym konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich jego członków. 8 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich członków konsorcjum. 9 Polisa, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) co najmniej 200 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych) Uwaga: w przypadku konsorcjum powyższy warunek musi być spełniony przez wszystkich członków konsorcjum. 10Jeżeli podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia będą występować wspólnie (konsorcjum) wówczas ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 11Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda wówczas przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. UWAGI: Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4,5, 6, 7, 8, 9 powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkkm.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach