Przetargi.pl
Usługi w zakresie serwisowania aparatów rentgenowskich Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-11/2016

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2853631 , fax. 054 2853701
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 3 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2853631, fax. 054 2853701
    REGON: 91033303600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie serwisowania aparatów rentgenowskich Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - oznaczenie sprawy PN-11/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług serwisowych obejmujących: II. 1 Dla zadania nr 1 Aparat RTG DR 3500 Przeglądy techniczne oraz naprawy wraz z wymianą uszkodzonych części w wyniku awarii w tym detektora i lampy aparatu rentgenowskiego DR 3500 - dalej zwanym aparatem w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 48 miesięcy. 1. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do: 1) Przyjmowania telefonicznie zgłoszeń awarii w godz. 8.30 do 16.30 w dni robocze pod numerem telefonu wskazanym w umowie, całodobowo pod adresem mailowym wskazanym w umowie. 2) Udzielania wstępnej telefonicznej pomocy technicznej w godz. 8.30 do 16.30 w dni robocze pod numerem telefonu wskazanym w umowie. 3) Dla aparatu DR 3500 : a) wykonania w trakcie obowiązywania umowy 8 szt. (ośmiu) przeglądów techniczno - eksploatacyjnych wraz z wymianą PM Zestawu, b) przystąpienia do usuwania awarii w miejscu instalacji urządzeń niezwłocznie po ich zgłoszeniu, nie później jednak niż następnego dnia roboczego następującego po dniu, w którym zostało dokonane zgłoszenie. c) konsultacji telefonicznej lub przystąpienia do zdalnego usuwania awarii nie później niż 4 godziny roboczego od zgłoszenia, d) nielimitowanej liczby napraw urządzeń - robocizna, dojazd, powrót, e) dostawy i wymiany uszkodzonych w wyniku awarii części zamiennych w tym detektora i lampy. f) Udzielenia minimum 3 miesięcznej gwarancji na czynności wymienione w niniejszym ppkt. 4) Maksymalny czas usunięcia awarii bez wymiany części zamiennych, liczony od poniedziałku do piątku bez dni świątecznych wynosi 4 (cztery) dni robocze od zgłoszenia. Maksymalny czas usunięcia awarii w przypadku wymiany części zamiennych, liczony od poniedziałku do piątku bez dni świątecznych wynosi 8 (osiem) dni roboczych od zgłoszenia, który w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego może być przedłużony. 5) Za dni robocze na potrzeby niniejszej umowy uznawane są dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 6) Przegląd techniczny i naprawy. a) Zamawiający i Wykonawca uzgadniają wspólnie termin przeglądu techniczno-eksploatacyjnego aparatów. b) Zakres przeglądu technicznego dla aparatu DR obejmuje: - sprawdzenie wyłączników bezpieczeństwa, zewnętrznych lamp ostrzegawczych, - oczyszczenie i sprawdzenie generatora ewentualne wykonanie kalibracji, - oczyszczenie i sprawdzenie stanu układów zasilających, sterujących i komputerowych w aparacie, ewentualna kalibracja, - oczyszczenie, sprawdzenie oraz ewentualna kalibracja podzespołów aparatu DR3500 w tym w szczególności: kolimatora, lampy oraz detektora, - sprawdzenie, wyczyszczenie i ewentualna wymiana filtrów powietrznych, - wykonanie wewnętrznych testów odbiorczych producenta, - wyczyszczenie odpowiednich baz danych aparatu. c) Zakres przeglądu technicznego nie obejmuje wykonywania czynności określonych w instrukcji aparatu jako czynności obsługowe. 7) Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania aktualnych uprawnień do wykonania przedmiotowego zamówienia zgodnie z wymaganiami Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. 2015 poz. 876 z późn. zm.). Autoryzację producenta aparatu DR 3500 załączyć do oferty. II.2 Dla zdania nr 2 Aparat XRi w zestawie z TFX 15; zadania nr 3 Aparat stomatologiczny Kodak 2100; zadania nr 4 Aparat jezdny IBIS typ SIMPLY HP32 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do: 1) Utrzymania sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatu objętego niniejszym zamówieniem. 2) Konserwacji i zachowania gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów aparatu. 3) Przeprowadzania okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego aparatu. 4) Prowadzenia paszportów technicznych aparatu. 5) Okresowe przeglądy będą wykonywane w terminach wynikających z zaleceń producenta, ustalonych ze Zleceniodawcą. 6) Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem 1 przegląd w ciągu roku. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Zleceniobiorca będzie uzgadniał ze Zleceniodawcą, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej kosztorysu przez Zleceniodawcę. 7) Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji aparatu, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją aparatu, przeszkolone w zakresie przeglądów aparatu. 8) Czynności konserwatorsko - sprawdzające aparatu obejmują w szczególności: a) określenie rodzaju uszkodzenia, b) ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zleceniodawcy, c) wymianę materiałów eksploatacyjnych, d) sprawdzenie prawidłowości działania a w tym aktualizację oprogramowania - jeżeli taka będzie miała miejsce, e) sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatu, f) ustawianie regulacja wymaganych przez producenta parametrów. 9) Każda czynność konserwatorska oraz sprawdzenia aparatu musi zostać potwierdzona w karcie pracy i wpisana przez Zleceniobiorcę do paszportu technicznego sprzętu. 10) W przypadku wyłączenia aparatu z użytkowania do Zleceniobiorcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. 11) Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub faxu przez upoważnionego przedstawiciela Zleceniodawcy. Zleceniobiorca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji od przyjęcia zgłoszenia w celu podjęcia działań naprawczych. Maksymalny czas reakcji Zleceniobiorcy od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej lub faxu wynosi 24 godziny w dni robocze, lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. 12) Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta. Zleceniobiorca udziela gwarancji na wykonane naprawy aparatu na okres ................. miesięcy. 13) Zleceniobiorca w ramach realizacji usług i zaoferowanej w przetargu ceny zobowiązany będzie do wydawania orzeczeń technicznych dla aparatu kwalifikowanego do kasacji. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - 4 części zdania każda z nich jest traktowana jako oddzielne postępowanie. 3. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 5. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 6. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 7. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504212004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach