Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-424 Białystok, ul. Lipowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 481 800 , fax. 856 522 373
- Data zamieszczenia: 2019-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku
ul. Lipowa 51
15-424 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 481 800, fax. 856 522 373
REGON: 50517200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie public relations, doradztwa PR, media relations, zarządzania projektami - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie analizy i identyfikacji interesariuszy istotnych z punktu widzenia działalności Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku i jednostek podległych. Przedstawienie wyniku analizy w formie jednolitego opracowania uwzględniającego opis i charakterystykę grup interesariuszy oraz kluczowych reprezentantów poszczególnych grup. Przeprowadzenie audytu komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem realizowanych procedur. Przeanalizowanie skuteczności stosowanym form komunikacji oraz, po przeprowadzeniu analizy skuteczności komunikacji dla każdej z istniejących procedur przedstawienie zaleceń optymalizacji procesów komunikacji, w tym także skutecznych narzędzi wspierających komunikację wewnątrz Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku, a także komunikację pomiędzy RDLP Białystok a podległymi jej jednostkami i zakładami. Przedstawienie wyniku analizy w formie jednolitego opracowania uwzględniającego mapę przeanalizowanych procedur, skuteczność komunikacji, rekomendację optymalizacji i listę przyporządkowanych narzędzi wspierających komunikację dla każdego procesu. Przeprowadzenie audytu komunikacji zewnętrznej z wykorzystaniem realizowanych procedur. Przeanalizowanie skuteczności stosowanym form komunikacji oraz, po przeprowadzeniu analizy skuteczności komunikacji dla każdej z istniejących procedur, przedstawienie zaleceń optymalizacji procesów komunikacji, w tym także skutecznych narzędzi wspierających komunikację Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku z otoczeniem zewnętrznym. Przedstawienie wyniku analizy w formie jednolitego opracowania uwzględniającego mapę przeanalizowanych procedur, skuteczność komunikacji, rekomendację optymalizacji i listę przyporządkowanych narzędzi wspierających komunikację dla każdego procesu. Na podstawie przeprowadzonych audytów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej opracowanie jednolitych zasad i standardów komunikacji, w tym wzorów pism i dokumentów oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej. Przedstawienie jednolitego opracowania prezentującego standardy komunikacji wraz z przykładowymi przekazami. Analiza materiałów wykorzystywanych w komunikacji, między innymi: komunikatów prasowych, korespondencji do strategicznych interesariuszy, raportów dotyczących działalności zamawiającego i innych dokumentów wykorzystywanych w procesach dystrybuowania informacji. Przedstawienie wyniku analizy w formie jednolitego opracowania uwzględniającego mapę przeanalizowanych procedur, skuteczność komunikacji, rekomendację optymalizacji i listę przyporządkowanych narzędzi wspierających komunikację dla każdego procesu. Audyt stron WWW, opracowanie rekomendacji optymalizacji technologii, struktury i kontentu dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku i jednostek podległych Opracowanie i wdrożenie projektów tworzących, rozwijających i utrwalających relacje z otoczeniem: z lokalną społecznością, z samorządem lokalnym, z organizacjami pozarządowymi. Projekty muszą zostać oparte na zdefiniowanych: założeniach, celach, kamieniach milowych. Bieżąca obsługa w zakresie media relations (minimum 200 godzin miesięcznie): Doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Doradztwo kryzysowe. Doradztwo w zakresie komunikacji projektów realizowanych przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74141600-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18.000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Szczegóły dotyczące wadium zapisano w punkcie 9. SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z publicznego otwarcia ofert złożonych w postępowaniu przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną