Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8270600 , fax. 043 8270621
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Orzechowa 5 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8270600, fax. 043 8270621
    REGON: 00032008700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zk_sieradz@sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia kursów zawodowych (CPV 80.53.00.00-8). Część 1: Kurs zawodowy Brukarz I grupa - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Brukarz dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie brukarza. Program szkolenia winien obejmować m.in.: - BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, - podstawowe wiadomości o robotach ziemnych, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - materiałoznawstwo: rodzaje bruku, kostki brukowej, polbruku itp., - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - zajęcia praktyczne: wykonywanie robót ziemnych, budowa nawierzchnie z kostki polbrukowej, brukowej i płyt drogowych typu JOMB itp. Zakres zamówienia: - liczba osób objętych szkoleniem -12 osób, - liczba zajęć dydaktycznych: nie mniej niż 120 godz. lekcyjnych (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godz. (1 godzina lekcyjna = 45 minut), - szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 9.00 - 16.00 z przerwą na obiad, - wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który powinien spełniać warunki określone w § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. nr. 47, poz. 315) Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wykonawca pokryje koszty egzaminu końcowego. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt tj. elektroniczny młot udarowo - obrotowy oraz zagęszczarkę do gruntu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: - przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 12 uczestników kursu i dodatkowo 3 osób z listy rezerwowej, - ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), - w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń, - w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.), dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środki ochrony indywidualnej, - w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 35% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, - w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć. Część 2: Kurs zawodowy Brukarz II grupa - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Brukarz dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie brukarza. Program szkolenia winien obejmować m.in.: - BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, - podstawowe wiadomości o robotach ziemnych, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - materiałoznawstwo: rodzaje bruku, kostki brukowej, polbruku itp., - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - zajęcia praktyczne: wykonywanie robót ziemnych, budowa nawierzchnie z kostki polbrukowej, brukowej i płyt drogowych typu JOMB itp., Zakres zamówienia: - liczba osób objętych szkoleniem -12 osób, - liczba zajęć dydaktycznych: nie mniej niż 120 godz. lekcyjnych (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 7 godz. (1 godzina lekcyjna = 45 minut) - szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 9.00 - 16.00 z przerwą na obiad, - wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który powinien spełniać warunki określone w § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. nr. 47, poz. 315) Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wykonawca pokryje koszty egzaminu końcowego. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt tj. elektroniczny młot udarowo - obrotowy oraz zagęszczarkę do gruntu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: - przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 12 uczestników kursu i dodatkowo 3 osób z listy rezerwowej, - ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), - w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń, - w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.), dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, a także środki ochrony indywidualnej, - w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 35% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, - w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca musi załączyć do oferty aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy oraz decyzję Kuratora Oświaty właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy o przyznaniu akredytacji stanowiącej potwierdzenie spełnienie określonych wymogów i zapewnienia wysokiej jakości prowadzenia kształcenia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca, biorąc pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączną wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową konsorcjum i własne uprawnienia oraz prawo do udziału w postępowaniu); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca); 3) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy; 4) decyzja Kuratora Oświaty właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy o przyznaniu akredytacji stanowiącej potwierdzenie spełnienia określonych wymogów i zapewnienia wysokiej jakości prowadzenia kształcenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach