Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów: Dekarz, Brukarz

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8270600 , fax. 043 8270621
  • Data zamieszczenia: 2010-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Orzechowa 5 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8270600, fax. 043 8270621
    REGON: 00032008700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zk_sieradz@sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów: Dekarz, Brukarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Dekarz oraz kursu Brukarz (CPV 80.53.00.00-8). Część 1: Kurs Dekarz 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Dekarz dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Szkolenie odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu. 3.Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie dekarza. 4.Program szkolenia winien obejmować m.in.: Ogólne wiadomości o obiektach i materiałach budowlanych, Przestrzeganie przepisów BHP, ochrony ppoż. - szkolenie wstępne i stanowiskowe, Dobieranie materiałów, narzędzi i sprzętu, przygotowanie prac dekarskich, Obróbki blacharskie Krycie dachów: blachą, papą, dachówką, płytami dachowymi, folią i materiałami powłokowymi. 5. Zakres zamówienia: a)liczba osób objętych szkoleniem -10 osób b)Liczba zajęć dydaktycznych: nie mniej niż 130 godz. lekcyjnych na jednego uczestnika (co najmniej 20 godz. zajęć teoretycznych i co najmniej 110 godz. zajęć praktycznych), c)Szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 9.00 - 16.00 z przerwą na obiad, d)Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. 6. Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który powinien spełniać warunki określone w § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. nr. 47, poz. 315). 7.Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wykonawca pokryje koszty egzaminu końcowego. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 8.Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt tj. giętarkę do blach. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: a)zorganizowanie wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia kursu badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 10 uczestników kursu i dodatkowo 3 osób z listy rezerwowej, b)ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), c)w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń, d)w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie, kask itp.), dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, e)w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 35% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, f)w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć. Część 2: Kurs Brukarz 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Brukarz dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sieradzu w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Szkolenie odbywać się będzie na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu. 3.Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie brukarza. 4.Program szkolenia winien obejmować m.in.: - przestrzeganie przepisów BHP, ochrony ppoż. - szkolenie wstępne i stanowiskowe, - podstawowe wiadomości o robotach ziemnych, - rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, - materiałoznawstwo: rodzaje bruku, kostki brukowej, polbruku itp., - organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, - zajęcia praktyczne: wykonywanie robót ziemnych, budowa nawierzchnie z kostki polbrukowej, brukowej i płyt drogowych typu JOMB, itp. 5.Zakres zamówienia: a)liczba osób objętych szkoleniem - 10 osób b)Liczba zajęć dydaktycznych: nie mniej niż 120 godz. lekcyjnych na jednego uczestnika (co najmniej 20 godz. zajęć teoretycznych i co najmniej 100 godz. zajęć praktycznych), c)Szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 9.00 - 16.00 z przerwą na obiad, d)Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. 6.Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który powinien spełniać warunki określone w § 32 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. nr. 47, poz. 315) 7.Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216). Wykonawca pokryje koszty egzaminu końcowego. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 8.Zamawiający zobowiązuje się zapewnić miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych oraz sprzęt tj. elektroniczny młot udarowo - obrotowy oraz zagęszczarkę do gruntu 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: a)przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 10 uczestników kursu i dodatkowo 3 osób z listy rezerwowej, b)ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), c)w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń, d)w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.), dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, e)w ramach zajęć praktycznych materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości od 35% do 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, f)w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach