Przetargi.pl
usługi w zakresie przeglądów , napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Tochtermana
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 626 389 , fax. 483 624 847
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego
    ul. Tochtermana 1
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 626 389, fax. 483 624 847
    REGON: 67020628600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi w zakresie przeglądów , napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu zgodnie z wymaganiami opisanymi (OPZ) w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.2.1 Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ) zawiera : zakres usług, marki i modele oraz ilości ambulansów, rok produkcji, dotychczasowy przebieg w km, nr rej pojazdu. 3.2.2. Serwis naprawczy ambulansów musi być zlokalizowany w odległości do10 km od siedziby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu przy ul. Tochtermana 1 3.2.3 Serwis naprawczy winien być czynny co najmniej 12 godzin dziennie w dni robocze i minimum 7 godzin w soboty. 3.2.4 Wykonawca bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia naprawy zobowiązany jest do bezzwłocznego przystąpienia do naprawy ambulansu jak również do dołożenia wszelkich starań w przedmiocie zminimalizowania czasu naprawy. Strony dopuszczają telefoniczną formę zgłaszania zleceń jak również za pośrednictwem : fax, e-mail. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zgłoszenia naprawy ze względu na brak możliwości wykonania usługi z uwagi na brak mocy przerobowych itp. 3.2.5 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i rozliczenia napraw ambulansów wynikających ze zdarzenia losowego objętego odrębną umową ubezpieczenia Zamawiającego. 3.2.6 W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej wynikających z instrukcji obsługi dla danej marki i typu ambulansu wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badania komputerowego pojazdu, oraz wykonania innych napraw wg zlecenia Zamawiającego. 3.2.7. Zapewnienie usługi pomocy drogowej przez 7 dni w tygodniu prze 24 godz. na dobę 3.2.8 Części zamienne i materiały eksploatacyjne dostarczy wykonawca. Części zamienne i materiały użyte w naprawach i okresowych przeglądach technicznych powinny odpowiadać parametrom technicznym i jakościowym zalecanym przez producentów poszczególnych pojazdów. 3.2.9 Od momentu przejęcia ambulansu do naprawy prze osobę upoważnioną przez wykonawcę, wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazany ambulans oraz jego wyposażenia 3.2.10 Wykonawca naprawy jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu naprawionego ambulansu w stanie czystości, porządku i odpowiednio zakonserwowanego. 3.2.11 Liczba ambulansów podlegających usłudze w ramach niniejszej umowy może ulec zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszenie w trakcie trwania umowy. W takiej sytuacji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu i przedmiotu zamówienia. 3.2.12 Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wszelkie usługi naprawy ambulansów. Gwarancja na części zamienne użyte do wykonania naprawy będzie zgodna z gwarancją udzieloną przez producenta danej części. 3.2.13. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługuje wobec wykonawcy roszczenie z tytułu rękojmi. 3.2.14 W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji wykonanej usługi, wykonawca na własny koszt odbierze ambulans z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia reklamacji. Wykonawca rozpatrzy zasadność reklamacji w ciągu nie dłuższym niż 24 godziny od otrzymania formalnego jej zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.2.15. Po bezskutecznym upływie terminów o których mowa w pkt 3.2.14 , wykonawca zabezpieczy ambulans zastępczy , który udostępni bezpłatnie Zamawiającemu. 3.2.16 W przypadku braku ambulansu o którym mowa w pkt.3.2.15 Zamawiający może wynająć ambulans od innego podmiotu obciążając kosztami wynajęci wykonawcę 3.2.17 Z uwagi na specyfikę prowadzonej działalności przez Zamawiającego oraz wymagane powyżej rygory dotyczące terminowości napraw Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował stacją obsługi wyposażonej w minimum cztery stanowiska naprawcze oraz jedno stanowisko diagnostyczne. Wykonawca musi podać w ofercie adres stacji obsługi, która będzie realizowała zamówienie 3.2.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywania naprawy lub obsługi technicznej na każdym jej etapie 3.2.19. Zamawiający zastrzega stałość cen oferowanych prze okres obowiązywania umowy 3.3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.4. Kody CPV 50112000-3 usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 3.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowych. 3.6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 3.7. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy ( o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach