Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów i serwisowania ( konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) central przeciwpożarowych , systemów oddymiania , instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych , węży hydratowych , gaśnic, systemu przeciwpożarowych klap odcinających , przeciwpożarowych wyłączników prądu i drzwi przeciwpożarowych , zakupu oznakowania ewakuacyjnego dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania : ZP- 7/WZŻ/2017.

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2017-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów i serwisowania ( konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) central przeciwpożarowych , systemów oddymiania , instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych , węży hydratowych , gaśnic, systemu przeciwpożarowych klap odcinających , przeciwpożarowych wyłączników prądu i drzwi przeciwpożarowych , zakupu oznakowania ewakuacyjnego dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania : ZP- 7/WZŻ/2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów i serwisowania ( konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) central przeciwpożarowych , systemów oddymiania , instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych , węży hydratowych , gaśnic, systemu przeciwpożarowych klap odcinających , przeciwpożarowych wyłączników prądu i drzwi przeciwpożarowych , zakupu oznakowania ewakuacyjnego dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków Przegląd techniczny systemu sygnalizacji pożarowej przeprowadzany będzie raz w roku w następujących obiektach Zamawiającego: Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław. Wykaz central przeciwpożarowych oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 3 do umowy. Ilość przeglądów wynosi 3. 1) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: - przeprowadzenie próby zalecanej dla obsługi codziennej, miesięcznej i kwartalnej zgodnie z PKN-CEN/TS 54-14” Systemy sygnalizacji pożarowej, część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji”, - sprawdzenie poprzez spowodowanie zadziałania co najmniej 1 czujki lub ręcznego ostrzegacza pożarowego w każdej strefie, w celu sprawdzenia, czy centrala sygnalizacji pożarowej prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie inne urządzenia ostrzegawcze i pomocnicze, - sprawdzenie każdej czujki na poprawność działania zgodnie z zaleceniami producenta, - sprawdzenie zdatności centrali sygnalizacji przeciwpożarowej do uaktywnienia wszystkich funkcji pomocniczych, - sprawdzenie wzrokowo, czy wszystkie połączenia kablowe i sprzęt są sprawne, nieuszkodzone i odpowiednio zabezpieczone, - sprawdzenie i przeprowadzenie próby wszystkich akumulatorów, - przeprowadzenie wszystkich innych kontroli i prób, określonych przez producenta. 2) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy systemu sygnalizacji pożarowej. Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zgodnie ze złożoną ofertą. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 40% licząc od cen zakupu katalogowych 4) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. 5) Nazwa i numer telefonu Wykonawcy winien być umieszczony na centrali sygnalizacji pożarowej. 6)Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 3. Przegląd techniczny systemów oddymiania wraz z przynależnymi urządzeniami przeprowadzany będzie raz w roku w następujących obiektach Zamawiającego: Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław. Wykaz systemów oddymiania oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 4 do umowy. Ilość przeglądów wynosi 10. 1) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy w systemach oddymiania. Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zgodnie ze złożoną ofertą. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 50% licząc od cen zakupu katalogowych 3) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. 4) Nazwa i numer telefonu Wykonawcy winien być umieszczony na centrali oddymiania. 5) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 4. Przegląd techniczny przeciwpożarowych wyłączników prądu przeprowadzany będzie raz w roku w następujących obiektach Zamawiającego: Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław, Wykaz przeciwpożarowych wyłączników oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 5 do umowy. Ilość przeglądów wynosi 11. 1) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: - Test, który należy przeprowadzić poprzez załączenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu. - Po załączeniu wyłącznika ppoż. należy: *Dokonać sprawdzenia czy zostały odłączone od zasilania wszystkie urządzenia i obwody, oprócz tych, których funkcjonowanie podczas pożaru jest niezbędne, *Dokonać sprawdzenia czy wyłącznik przeciwpożarowy nie odłącza od zasilania drzwi wejściowych sterowanych elektrycznie. -Sprawdzić stan techniczny wyłącznika, poprawność jego zamontowania oraz prawidłowość jego oznakowania zgodnie z Polską Normą – 01256. -Sprawdzić czy załączenie wyłącznika nie powoduje samoczynnego załączenia drugiego źródła energii elektrycznej. - W książce kontroli należy zapisać datę testu i jego wyniki ( wyszczególnić obwody, urządzenie, które nie są odłączane wyłącznikiem ). 2) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy przeciwpożarowych wyłącznikach prądu. Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zgodnie ze złożoną ofertą. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3)Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 40% licząc od cen zakupu katalogowych. 4) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce kontroli wraz z datą i zakresem działań. 5) Konserwacja oraz usunięcie usterek i awarii powinna być prowadzona wyłącznie przez właściwie przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 5. Przegląd techniczny instalacji hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych przeprowadzany będzie raz w roku. Przegląd techniczny hydrantów zewnętrznych dotyczy następujących obiektów Zamawiającego: Żłobek nr 2, ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 5, ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 15, ul. Łukowa 37, Wrocław. Przegląd techniczny hydrantów wewnętrznych (zawór hydrantowy) dotyczy następujących obiektów Zamawiającego: Żłobek nr 1- ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny – Fabryczna 15, Wrocław. Przegląd techniczny węży hydrantowych dotyczy następujących obiektów zamawiającego : Żłobek nr 4- ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław, Wykaz instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych, węży hydrantowych oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 6 do umowy. Liczba hydrantów zewnętrznych podlegająca przeglądom wynosi 3, liczba hydrantów wewnętrznych podlegająca przeglądom wynosi 60, natomiast węży hydrantowych 5. 1) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: Hydrant powinien być zamknięty (zakręcony) i pod ciśnieniem. Należy sprawdzić czy: - urządzenia są nie zastawione, nie uszkodzone , elementy nie są skorodowane, nie ma przecieków, - instrukcja obsługi jest czysta i czytelna, - miejsce umieszczenia jest oznakowane, - mocowania do ściany są odpowiednie, nie są obruszone i trzymają pewnie, - wypływ wody jest równomierny i dostateczny (wskazane jest użycie wskaźnika wypływu oraz miernika ciśnienia), - miernik ciśnienia (jeżeli jest zastosowany) pracuje prawidłowo i w swoim zakresie pomiarowym, - wąż na całej długości nie wykazuje uszkodzeń, zniekształceń, zużycia czy pęknięć. Jeżeli wąż wykazuje jakieś uszkodzenia powinien być wymieniony na nowy lub poddany próbie ciśnieniowej na maksymalne ciśnienie robocze, - zaciski lub taśmowanie węża jest prawidłowe i właściwie zaciśnięte, - bęben węża obraca się lekko w obu kierunkach, - dla bębnów z wahliwym zamocowaniem sprawdzić czy oś (zamocowanie) obraca się łatwo i czy bęben obraca się o 180, - przy bębnach ręcznych sprawdzić czy zawór odcinający jest właściwego typu i czy działa łatwo i prawidłowo, - przy bębnach automatycznych sprawdzić pracę zaworu automatycznego oraz sprawdzić właściwą pracę serwisowego zaworu odcinającego, - sprawdzić stan przewodów zasilających w wodę (rurociągów), szczególną uwagę zwrócić na odcinki elastyczne czy nie wykazują oznak zużycia lub zniszczenia, - jeżeli jest skrzynka hydrantowa (obudowa) sprawdzić, czy nie jest uszkodzona i czy drzwiczki łatwo się zamykają, - sprawdzić, czy prądownica jest właściwego typu i czy prawidłowo pracuje, - sprawdzić pracę prowadnic węża, upewnić się, że są właściwie i pewnie zamocowane, - pozostawić hydranty i instalację w stanie gotowym do natychmiastowego użycia. Jeżeli konieczne są poważniejsze naprawy zawór hydrantowy lub hydrant powinien być oznakowany "NIECZYNNY" i kompetentna osoba powinna powiadomić o tym użytkownika/właściciela. 2) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy dotyczących instalacji hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych. Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zgodnie ze złożoną ofertą . Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3 ) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 40% licząc od cen zakupu katalogowych 4) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce kontroli instalacji wraz z datą i zakresem działań. 5) Konserwacja i przegląd powinny być zapisane na wywieszce (naklejce), która nie może zakrywać żadnych oznaczeń producenta. Na wywieszce należy umieścić słowo „SPRAWDZONE”, nazwę i adres dostawcy urządzenia, jednoznaczna identyfikacja osoby kompetentnej (konserwatora), datę (miesiąc i rok) ważności przeglądu. 6) Konserwacja oraz usuwanie usterek i awarii powinny być prowadzone wyłącznie przez właściwie przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 6. Przegląd techniczny drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych przeprowadzany będzie raz w roku w następujących obiektach Zamawiającego : stanowi załącznik nr 7 do umowy: Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3- ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15- ul. Łukowa 37, Wrocław, Wykaz drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych oraz harmonogram prac zawiera załącznik nr 7 do umowy. Liczba drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych podlegająca przeglądom wynosi 141. 1) W ramach przeglądu Wykonawca sprawdza : - Sprawność działania wszystkich elementów składowych drzwi. - Poprawność funkcjonowania wszystkich elementów blokujących/zapadkowych. - Działanie samozamykacza – zalecana jest skuteczność samoczynnego zamykania przynajmniej od kąta otwarcia 10°. Należy sprawdzić czy prędkość samozamykacza drzwiowego jest regulowana w granicach podanych w instrukcji producenta. - Czy nie zostały dodane lub usunięte jakiekolwiek urządzenia, które mogłyby mieć wpływ na działanie drzwi. - Czy wszystkie elementy składowe są pewnie zamocowane i czy wszystkie uszczelnienia lub uszczelki są nadal nieuszkodzone. - Sprawdzenie szczeliny między posadzką a podłogą, ( luz musi być zgodny z zaleceniem producenta) - Sprawdzanie i ewentualne poprawianie mocowania zamków i rygli. - Przesmarowanie zawiasów i innych elementów ruchomych. - Wymiana elementów i części drzwi musi być zgodna z zaleceniem producenta i posiadać świadectwo dopuszczenia. 2) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy dotyczącej przeciwpożarowych drzwi. Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 dni od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany w ofercie przez Wykonawcę adres e-mail zgodnie ze złożoną ofertą. Zadanie rozliczane będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 40% licząc od cen zakupu katalogowych. 4) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w protokole wraz z datą i zakresem działań. 5) Konserwacja oraz usunięcie usterek i awarii powinny być prowadzone wyłącznie przez właściwie przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 7. Przegląd techniczny- legalizacja gaśnic przeprowadzany będzie raz w roku w następujących obiektach Zamawiającego: Przegląd techniczny – legalizacji gaśnic dotyczy następujących obiektów: Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław, Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynek administracyjny – Fabryczna 15, Wrocław Wykaz gaśnic oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 8 do umowy. Liczba gaśnic podlegających przeglądom wynosi 116. 1) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności obejmujące: - Zakres czynności serwisowych przy wykonywaniu corocznego przeglądu gaśnic pod stałym ciśnieniem (typu „x”). Przed przystąpieniem do czynności serwisowych należy najpierw zidentyfikować gaśnicę sprawdzając trwałe oznakowania na zbiorniku i porównując je z danymi z etykiety gaśnicy. Następnie należy wykonać następujące czynności: - Sprawdzić ogólny stan techniczny gaśnicy: stan zabezpieczeń gaśnicy (plomba, zawleczka), stan zbiornika, czytelność etykiety, stan zaworu, wskazanie manometru (wskazówka powinna znajdować się na zielonym polu), drożność i stan węża (jeżeli występuje danym typie gaśnicy). - Używając manometru serwisowego sprawdzić ciśnienie panujące wewnątrz zbiornika (w przypadku gaśnic wyprodukowanych przed 2000 r. sprawdzić skuteczność działania manometru będącego na wyposażeniu gaśnicy). -Sprawdzić stan i ilość proszku gaśniczego.(Sprawdzenie jest możliwe bez konieczności wykręcania zaworu.) - Potwierdzić wykonanie czynności za pomocą kontrolki serwisowej naklejanej na gaśnicy. Kontrolka serwisowa powinna posiadać następujące dane: - nazwa i adres zakładu serwisowego, - nazwisko i imię konserwatora, - data wykonania przeglądu (miesiąc / rok), - data wykonania naprawy (miesiąc / rok), - data następnego badania (miesiąc / rok). - Po wykonaniu przeglądu należy zaznaczyć datę jego wykonania i datę następnego badania. - Przyklejając kontrolkę serwisową Autoryzowany Zakład Serwisowy potwierdza, że gaśnica jest sprawna technicznie i funkcjonalnie, oraz że spełnia wymagania odpowiednich norm (wymienionych na etykiecie gaśnicy). 2) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy oraz stwierdzonych w trakcie kontroli gaśnic. Naprawa powinna nastąpić w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail zgodnie ze złożoną ofertą. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3) Ponowne napełnienie gaśnic wraz z legalizacją na pisemne zlecenie Zamawiającego przesłane faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Na wykonanie powyższego Wykonawca ma 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania zlecenia. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. 4) Na czas trwania remontu gaśnic obiekt należy wyposażyć w gaśnice zastępcze o takich parametrach jak gaśnica poddana remontowi. 5) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce kontroli instalacji wraz z datą i zakresem działań. 6) Konserwacja oraz naprawa i usunięcie usterek powinny być prowadzone wyłącznie przez właściwie przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów oraz legalizacji gaśnic. 8. Zakup oznakowania ewakuacyjnego i oznakowania ochrony ppoż. Budynek administracyjny – Fabryczna 15, Wrocław. 1) Szczegółowy wykaz znaków oraz wielkość zawiera załącznik nr 9 do umowy. 2) Zakupione znaki należy dostarczyć do budynku Administracji WZŻ, do specjalisty ds. ochrony ppoż. Piotra Kłonowskiego. 3) Znaki winny być fotoluminescencyjne, na podłożu płyty sztywnej, przyklejane za pomocą taśmy dwustronnej. 4) Znaki winny spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach, 9. Przegląd techniczny przeciwpożarowych klap odcinających przeprowadzany raz w roku w następujących obiektach Zamawiającego: Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobek nr 10- ul. Henryka Brodatego 17, Wrocław Żłobek nr 14 – ul. Łukowa 37, Wrocław, Wykaz przeciwpożarowych klap wraz z harmonogramem prac zawiera załącznik nr 10 do umowy , ilość przeglądów wynosi 3 . Przegląd winien być dokonany wg normy PN-EN 15650 dotyczącej” Wentylacji budynków- przeciwpożarowe klapy odcinające montowane w przewodach”. 1) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy na przeciwpożarowe klapy odcinające. Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany w ofercie przez Wykonawcę adres e-mail zgodnie ze złożoną ofertą. Zadanie rozliczane będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego. 2) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 40% licząc od cen zakupu katalogowych 3)Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. 4)Nazwa i numer telefonu Wykonawcy powinien być umieszczony na centrali oddymiania. 5) Konserwacja oraz naprawa i usunięcie usterek powinny być prowadzone wyłącznie przez właściwie przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 10. Wykonawca jeśli uzna , iż jest to niezbędne winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie , gdzie ma być wykonana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje , które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356100-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach