Przetargi.pl
USŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLADÓW, DIAGNOZ ORAZ NAPRAW APARATURY MEDYCZNEJ

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 64 68 502 , fax. 12 64 68 930
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 64 68 502, fax. 12 64 68 930
    REGON: 12118869400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLADÓW, DIAGNOZ ORAZ NAPRAW APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów, diagnoz i napraw aparatury medycznej stanowiącej wyposażenie Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 53 grupy asortymentowe szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Pod pojęciem przegląd techniczny rozumie się wykonanie czynności których zakres określają zalecenia producenta danego urządzenia, polegających na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia, przeprowadzeniu koniecznych kalibracji, konserwacji prewencyjnych oraz wymianie części zużywalnych i potwierdzenie wykonania tych czynności, wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem protokołu serwisowego. Zakończenie usługi przeglądu i konserwacji musi nastąpić w terminie do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 4.Pod pojęciem diagnozy rozumie się wykonanie czynności mających na celu określenie przyczyn usterki oraz oszacowanie kosztów naprawy. Zakończenie usługi diagnozy musi nastąpić w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 5.Zakres wykonywanego przeglądu oraz termin jego wykonania musi być zgodny z zaleceniami producenta danego urządzenia oraz obowiązującymi przepisami prawa. 6.Usługi wykonywania przeglądu technicznego będą realizowane na podstawie opracowanego przez Zamawiającego Planu Przeglądu na aparaturę stanowiącą przedmiot zamówienia. 7.Wykonawca będzie świadczył usługi przeglądu, diagnozy przy użyciu własnej aparatury kontrolnej, pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Aparatura kontrolna, pomiarowa musi posiadać aktualne świadectwa legalizacji lub sprawdzenia. W przypadku konieczności wykonania przeglądu w siedzibie Wykonawcy, ewentualny koszt transportu danego urządzenia należy wkalkulować w cenę usługi. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów transportu. 8.Wykonawca jest zobowiązany prowadzić dokumentacje wykonanych przeglądów zawierającą w szczególności daty wykonania tych czynności, nazwisko lub nazwę (firmę) podmiotu, który wykonał te czynności, ich opis, wyniki i uwagi dotyczące aparatury medycznej. 9.Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu przeglądu przedstawić Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej informacje na temat przeglądniętej aparatury zawierające w szczególności: nazwę aparatu, firmę, typ, numer fabryczny lub seryjny. 10.W przypadku stwierdzenia, iż aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany będzie do fizycznego jego rozłączenia, uniemożliwiającego ponowne włączenie, umieszczenia na nim odpowiedniej informacji np. urządzenie niesprawne lub urządzenie przeznaczone do naprawy oraz przekaże niezbędne informacje dotyczące jego naprawy. Jeżeli aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę do kasacji środka trwałego. 11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12.Pod pojęciem naprawy należy rozumieć usunięcie nieprawidłowości w działaniu urządzenia poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części w terminie nie dłuższym niż 48 godziny od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, liczony w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy tj. soboty, niedziele, święta (w przypadku konieczności zamówienia części zamiennych od producenta naprawa powinna zostać wykonana w terminie do 7 dni od momentu rozpoczęcia naprawy). Wykonanie naprawy musi być potwierdzone odpowiednim wpisem do paszportu technicznego naprawianego urządzenia oraz wystawieniem protokołu serwisowego 13.W cenę roboczogodziny za wykonana naprawę należy wliczyć koszt dojazdu/koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu. 14.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy lub wymiany części na nowe, Wykonawca będzie sporządzał wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy) wraz z określeniem ich kosztów oraz przewidywaną ilością roboczogodzin do wykonania naprawy. Wykonanie w.w czynności nastąpi dopiero po akceptacji kosztów i innych warunków oferty nie pozostających w sprzeczności z zapisami niniejszej umowy przez Zamawiającego z uwzględnieniem stawki roboczogodziny podanej w ofercie przetargowej. W przypadku określonym w niniejszym punkcie czas 7 dni na wykonanie naprawy liczony jest od momentu otrzymania akceptacji Zamawiającego, o której mowa powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach