Przetargi.pl
Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie

Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8604212, 8604246
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Zamkowa 8 8
    35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8604212, 8604246
    REGON: 01544738200165
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV: główny przedmiot zamówienia: 72611000-6 - usługi w zakresie wsparcia technicznego 3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.4. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane w dalszej części SIWZ Częściami , Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części lub niektóre z nich. 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne dla 2 urządzeń Palo Alto PA5020 działających w klastrze - Partner enabled premium support renewal, PAN-SVC-BKLN-5020-R - URL filtering subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-URL2-HA2-R - Threat prevention subscription for device in an HA pair renewal, PAN-PA-5020-TP-HA2-R Część II: Subskrypcja Oracle Solaris 10 na platformę x86 (Non-Oracle Hardware, 1-4 socket Server) Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji systemu antywirusowego Symantec SYMC ENDPOINT PROTECTION 11.0 RENEWAL BASIC- 12 MONTHS GOV BAND A Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla aplikacji PL/SQL Developer - Annual Service Contract dla PL SQL Developer Część V: Wsparcie techniczne dla narzędzia TOAD for Oracle. TOAD for Oracle w Tubing option, w Quest DBA Module Część VI: Wsparcie techniczne 9x5 i prawo do aktualizacji dla vmware vSphere 5 Enterprise - VMw vCntr Srv Fnd-Std Upg 1yr9x5 E-LTU - VMw vSphere Ent 1P 1yr9x5 E-LTU Część VII: Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Protector Annual Maintenance & Suport 1 Yr - Safend Protector Annual Maintenance and Support 1 Yr - Safend Inspector and Reporter jako dodatek do posiadanego Protectora Annual Maintenance and Support 1 Yr - Safend Discoverer and Inspector Annual Maintenance and Support 1 Yr Część VIII: Wsparcie i prawo do aktualizacji dla oprogramowania ObserveIT 5.0 (3xagent + Management Server) - ObserveIT - Annual SW Upgrade for Management Console - ObserveIT - Annual SW Upgrade for TS and Citrix Server Agent Część IX: Wsparcie dla dwóch urządzeń F5 BigIp 1600 LTM w klastrze - F5Networks Premium Service (7x24) 1 Year F5-BIG-LTM-1600-4G-R - F5Networks Premium Service (7x24) 1 Year F5-ADD-BIG-SSL-1600 - F5Networks Premium Service (7x24) 1 Year F5-ADD-BIG-ROUTING - Next-Business-Day Hardware Replacement Service (RMA) for BIG-IP F5-BIG-LTM-1600-4G-R Część X: Wsparcie dla Juniper STRM 500 - Custom J-Partner Core Support for STRM500-250-15 Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU V-VBRENT-VS-P01AR-00 Część XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - PREMIUM CES 1008432631 - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems - Check Point IPS Blade for 1 year - for mid appliances and pre-defined systems for High Availability Część XIII: Wsparcie dla Juniper 4350 Custom J-Partner NextDay Support for J4350 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach