Starostwo Powiatowe we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka 28
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 230 46 00 , fax. 54 230 46 71
- Data zamieszczenia: 2013-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Włocławku
ul. Cyganka 28 28
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 230 46 00, fax. 54 230 46 71
REGON: 91086855300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie promocji powiatu poprzez zamieszczanie materiałów promocyjno-informacyjnych na portalu internetowym wykonawcy oraz wydanie czterech numerów gazety powiatowej w 2013 r. o nakładzie 27.500 egzemplarzy każdy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie promocji powiatu poprzez zamieszczanie materiałów promocyjno-informacyjnych na portalu internetowym wykonawcy, zarejestrowanym w sądzie okręgowym właściwym miejscowo dla siedziby wykonawcy zgodnie ustawą z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. Nr 5, poz. 24, z późn. zm.) oraz wydanie czterech numerów gazety powiatowej w 2013 r. o nakładzie 27.500 egzemplarzy każdy. 2. Zamieszczanie materiałów promocyjno-informacyjnych na portalu internetowym wykonawcy, obejmuje: 1) Opracowywanie i montaż materiałów video promujących działania Powiatu Włocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych. W ramach w/w zadania wykonawca wykona miesięcznie cztery materiały video w jakości HD o czasie trwania nie krótszym niż 10 minut i zamieści je na istniejącym portalu internetowym wykonawcy (zarejestrowanym w sądzie). Dwa materiały video będą miały formę rozmów (wywiadów) z przedstawicielami Samorządu Powiatu Włocławskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych. Pozostałe dwa materiały będą prezentacją działań Powiatu i jednostek podległych w formie reportażu, w jakości HD, o czasie trwania nie krótszym niż 10 minut. 2) zamieszczanie na portalu internetowym wykonawcy artykułów, galerii zdjęć z ważnych wydarzeń mających miejsce w powiecie włocławskim. Domena portalu powinna pełnić funkcję promocyjną oraz wskazywać na obszar działania odnoszący sie do terenu powiatu włocławskiego. 3. Założenia edytorskie wydawnictwa (gazety): 1) winieta gazety: w tytule musi zawierać nazwę Gazeta Powiatu Włocławskiego ...... oraz herb Powiatu Włocławskiego; 2) liczba stron - 16 w tym wszystkie w kolorze; 3) nakład: 27.500 egzemplarzy każdy; 4) format gazety po złożeniu: min. 280x380 mm; 5) papier Offset, gramatura min. 45 g/m kwadratowy; 6) druk na maszynie offsetowej rolowej; 7)wydania czterech numerów gazety w terminach: pierwszy numer do dnia 25 marca, drugi numer do dnia 30 czerwca, trzeci numer do dnia 30 września i czwarty numer do dnia 15 grudnia 2013 r.; 8) przygotowywanie i dostarczanie elektronicznej wersji pełnego wydania gazety do nieodpłatnego wykorzystania na stronie internetowej - serwis informacyjny Starostwa Powiatowego; 9) bez umieszczenia w gazecie ogłoszeń, listów czytelników, reklam i artykułów sponsorowanych. 4. Zakres wydawnictwa obejmuje: 1) dziennikarskie przygotowanie tekstów publicystycznych i dokumentacji fotograficznej dotyczących ważnych wydarzeń mających miejsce w powiecie włocławskim; 2) relacje z sesji Rady Powiatu Włocławskiego; 3) relacje z ważnych wydarzeń gospodarczych, kulturalnych i sportowych powiatu; 4) publikacje ważnych informacji dla mieszkańców powiatu; 5) publikacje rozmów i wywiadów z władzami i radnymi powiatu włocławskiego; 6) opracowanie graficzne gazety; 7) przygotowanie składu komputerowego do druku na koszt wydawcy; 8) zlecenie druku gazety na koszt wydawcy; 9) dostarczenie 27.320 egzemplarzy gazety każdego numeru do siedziby dystrybutora wskazanego przez Zamawiającego i 180 egzemplarzy do siedziby Zamawiającego, na koszt wydawcy; 10) rejestrację gazety na koszt wydawcy w sądzie okręgowym właściwym miejscowo dla siedziby wydawcy zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. Nr 5, poz. 24, z późn. zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 08 lutego 2013 r. do godz. 12:00, wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc i 00/100 złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE I DOSTAWA ŚCIANKI PREZENTACYJNEJ POP UP ORAZ PLANSZY - SPRAWA NR 111/2015
Dodano: 2015-09-24 - Opracowanie elementów strategii promocji województwa kujawsko-pomorskiego w postaci scenariusza promocji oraz jego realizacji przy wykorzystaniu regionalnych tradycji kulturowych i kulinarnych oraz promocji gęsi kołudzkiej i rypińskiej.
Dodano: 2015-09-24 - Działania informacyjno - promocyjne dla realizacji projektu BUDOWA LINII TRAMWAJOWEJ DO DZIELNICY FORDON Z PRZEBUDOWĄ UKŁADU DROGOWEGO W BYDGOSZCZY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-09-23 - Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu pn:Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City- Solec Kujawski
Dodano: 2015-08-28 - WYKONANIE REKLAM ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH DLA WKU W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 66/2015
Dodano: 2015-06-22 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno informacyjnej oraz wykonanie materiałów promocyjnych Projektu: Zakup taboru kolejowego dla Szybkiej Kolei Metropolitalnej BiT-City
Dodano: 2015-05-21 - Usługi w zakresie promocji projektu Zasada zrównoważonego rozwoju w budownictwie energooszczędnym z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych FSS2014HEIW0058
Dodano: 2015-05-20 - Działania promocyjne dla realizacji projektu Budowa linii tramwajowej do dzielnicy Fordon z przebudową układu drogowego w Bydgoszczy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-05-19 - Realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla projektu Budowa wiaduktów i przystanków kolejowych w bydgosko-toruńskim obszarze metropolitalnym BiT-City, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet VII Transport Przyjazny Środowisku, Działanie 7.3 Transport Miejski w Obszarach Metropolitalnych
Dodano: 2015-04-30 - USŁUGA WYKONANIA I DOSTAWY PRZEDMIOTÓW REKLAMOWO-INFORMACYJNYCH, WIZUALIZACJA I WYSTRÓJ POMIESZCZEŃ - SPRAWA 27/2015
Dodano: 2015-04-29