Przetargi.pl
Usługi w zakresie organizacji szkoleń, w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim Poddziałanie 7.1.3, PO KL, pn.: Warsztaty rozwoju osobistego.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 68 4565404
  • Data zamieszczenia: 2011-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 68 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie organizacji szkoleń, w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim Poddziałanie 7.1.3, PO KL, pn.: Warsztaty rozwoju osobistego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Pod pojęciem Szkoleń Zamawiający rozumie pozaszkolne formy wsparcia, w tym: kursy, warsztaty, seminaria, konferencje realizowane w ramach projektu systemowego pn.: Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w województwie lubuskim. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń obejmującej: -organizację i przeprowadzenie szkolenia; -zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej; -zapewnienie zaplecza techniczno-organizacyjnego szkolenia; -przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych; -zapewnienie serwisu kawowego podczas szkolenia dla uczestników szkolenia oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego - obsługi technicznej, biorącego udział w szkoleniu; -zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego - obsługi technicznej, biorącego udział w szkoleniu. 3.Wykonawca zapewni klimatyzowane sale odpowiadające standardom sal konferencyjno - szkoleniowym, przystosowane do liczby osób w grupie, biorącej udział w szkoleniu, wyposażone w stanowiska komputerowe z dostępem do Internetu oraz oprogramowaniem Microsoft Windows Vista lub XP lub Windows 7 oraz Microsoft Office 2003 lub/oraz 2007 i spełniające wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy - przy jednym stanowisku komputerowym jeden uczestnik szkolenia. 4.Miejsce organizacji szkoleń oraz sale szkoleniowe winny być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. 5.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a)przeprowadzenie szkoleń, zgodnie z Harmonogramem szkolenia oraz Programem szkolenia zaakceptowanym przez Zamawiającego. Za pisemną zgodą Zamawiającego dopuszczalna jest modyfikacja harmonogramu; b)zapewnienia wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej. Za zgodą Zamawiającego dopuszczalna jest zmiana kadry dydaktycznej, zgodnie z zapisami SIWZ. Zmiana kadry nie wymaga zmiany umowy; c)przygotowanie materiałów szkoleniowych, informacyjnych, na potrzeby każdego szkolenia oraz przekazanie przedmiotowych materiałów każdemu uczestnikowi szkoleń w wersji papierowej i elektronicznej; d)opatrzenie materiałów szkoleniowych logotypami zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie zamówienia do SIWZ z zaznaczeniem, że są one dystrybuowane bezpłatnie; e)oznaczanie pozostałych materiałów, dokumentacji oraz miejsca realizacji szkoleń, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia; f)prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu, w ramach którego realizowane jest szkolenie przez Unię Europejską zgodnie z wymogami o których mowa w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1159/2000 z dnia 30 maja 2000 r. (Dz. U. L 130, z 31.05.2000 roku) w sprawie prowadzenia przez państwa członkowskie działań informacyjnych dotyczących pomocy z funduszy strukturalnych; g)zapewnienie zaplecza technicznego i jego obsługi, tj. w pełni wyposażonych sal szkoleniowych przeznaczonych do realizacji szkoleń zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie zamówienia do SIWZ h)zapewnienie serwisu kawowego podczas szkolenia dla uczestników szkolenia oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego- obsługi technicznej, biorącego udział w szkoleniu; i)zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia oraz 1 przedstawiciela Zamawiającego - obsługi technicznej, biorącego udział w szkoleniu. j)uzyskanie od uczestników ankiet ewaluacyjnych obejmujących ocenę szkoleń; k)sporządzenie i przekazanie uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia; l)dokumentowanie przeprowadzonych szkoleń; m)prowadzenie wszelkiej dokumentacji, w tym księgowej związanej z realizacją przedmiotu umowy i udostępnienia jej na uzasadnione żądanie Zamawiającego; n)przechowywanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy do 31 grudnia 2020 r.; o)sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu Raportu końcowego z wykonania przedmiotu umowy, w terminie 5 dni roboczych od zakończenia wszystkich szkoleń, określonych w § 2 umowy, w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w jednej wersji elektronicznej na CD-R; p)przekazanie Zamawiającemu wszystkich dokumentów, o których mowa w umowie; q)niezwłoczne informowanie Zamawiającego o występujących trudnościach w realizacji usługi oraz o każdym przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu przez osoby zakwalifikowane; r)niezwłoczne podanie informacji o zmianie adresu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy, zawieszeniu i zaprzestaniu prowadzenia działalności gospodarczej; s)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu FAQ (często zadawanych pytań wraz z odpowiedziami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wykaz zrealizowanych szkoleń
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach