Przetargi.pl
Usługi w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zwłok w chłodni wraz z dzierżawą pomieszczeń w budynku nr 7

110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Komeńskiego 35
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 239-4495, 2394401 , fax. 055 2302094
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Komeńskiego 35 35
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 239-4495, 2394401, fax. 055 2302094
    REGON: 17005914500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zwłok w chłodni wraz z dzierżawą pomieszczeń w budynku nr 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zwłok w chłodni wraz z dzierżawą pomieszczeń w budynku nr 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 2.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 3.Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie winna zawierać oferta: 1. Druk oferty - załącznik nr 1, 2. Szczegółowe obowiązki personelu zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.Wytyczne sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym - załącznik nr 3, 4.Projekt umowy - załącznik nr 5, 5.Projekt umowy najmu - załącznik nr 6, 6.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r.- załącznik nr 4. 7.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: 7.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7.2.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 7.3.ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7.4.potwierdzenie posiadanych uprawnień, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7.5.wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonania przez nich czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach