Przetargi.pl
Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-513 Warszawa, Alojzego Felińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, , fax. 22 5618093
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
    Alojzego Felińskiego 2B
    01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, , fax. 22 5618093
    REGON: 00000001021100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: url: http://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju. W ramach odbioru rozumiemy zmierzenie, zważenie, załadunek, transport, rozładunek i niszczenie wyrobów zgodnie z obowiązującymi przepisami i obostrzeniami stawianymi przez zamawiającego ustalanymi indywidualnie w zleceniu, ruchomości przechowywanych w magazynach Zamawiającego lub zlokalizowanych w jednostkach podległych IAS w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Cz. I. – Usługa odbioru zużytych składników majątku ruchomego. Cz. II. – Usługa odbioru i zniszczenia artykułów przemysłowych. Cz. III. – Usługa odbioru i zniszczenia artykułów tytoniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: - 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100) dla I części zamówienia - 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100) dla II części zamówienia - 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100) dla III części zamówienia 2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić przelewem na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 20 1010 1010 0166 4913 9120 0000 w NBP O/O W-wa, z adnotacją: „Wadium - Postępowanie PN/36/2020” z dopiskiem: część I, II lub III- odpowiednio w zależności, na które części Wykonawca składa ofertę. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający wymaga w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy złożenia wraz z ofertą oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wniesione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. 7. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia powinien wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium, na każde żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Dokument musi umożliwiać Zamawiającemu skuteczną egzekucję wadium jeżeli przesłanki do zatrzymania wadium wystąpiły w okresie ważności wadium. 8. Zwrotu lub zatrzymania wpłaconego wadium, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do: - rejestru działalności regulowanej prowadzonego zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm., - rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 aktualnej ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Dz. U. z 2020 r. poz. 797 (dowód wpisu do rejestru tzw. BDO).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu polegając na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązania (Załącznik Nr 3 do SIWZ) i dokumenty tych podmiotów 2. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 6 3. Pełnomocnictwo - jeśli będzie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach