Przetargi.pl
Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w granicach administracyjnych Gminy Miłoradz

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2711531 , fax. 055 2711565
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 055 2711531, fax. 055 2711565
    REGON: 17074791600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości w granicach administracyjnych Gminy Miłoradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi: 1.Odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z wszystkich nieruchomości, w graniach administracyjnych Gminy Miłoradz. 2.Usługi wyposażenia przez wykonawcę i utrzymania w należytym stanie technicznym i sanitarnym części pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych, a także dostawa worków do zbiórki selektywnej odpadów.3.Usługi utrzymania w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemników Zamawiającego do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych. 4.Odbieranie i transport odpadów z PSZOK do RIPOK w Tczewie. Informacje o systemie gospodarowania odpadami komunalnymi i ogólne warunki świadczenia usług opisano jak niżej: 1.Nieruchomości zamieszkałe to nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy np. domy jednorodzinne, bloki mieszkalne, kamienice, itp.. W nieruchomościach zamieszkałych rozróżnia się:Zabudowę wielorodzinną to nieruchomości o liczbie lokali mieszkalnych powyżej sześciu,Zabudowa jednorodzinna to nieruchomości o liczbie lokali mieszkalnych sześć i poniżej sześciu.2.Nieruchomości mieszane to nieruchomości, na których w części zamieszkują mieszkańcy, a w części jest są wykorzystywane w inny sposób nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne np. domki jednorodzinne, bloki mieszkalne, kamienice, w których w części budynku prowadzona jest działalność gospodarcza np. sklepy, punkty usługowe, itp.3.Nieruchomości niezamieszkałe to nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne np. samodzielny budynek sklepu, szkoła, urząd, targowisko, itd.4.Ulice, chodniki, place publiczne, nie są objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. 5.W każdym przypadku, gdy użyto słowa odpady należy rozumieć przez to jedynie odpady komunalne.6.Gmina Miłoradz obejmuje systemem gospodarowania odpadami komunalnymi wszystkie nieruchomości, tj. zamieszkałe i niezamieszkałe. 7.Odpadami komunalnymi są, w rozumieniu ustawy o odpadach, odpady powstające w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych z eksploatacji, a także odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpady, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych. 8.Z nieruchomości zamieszkałych, są odbierane odpady: komunalne zmieszane,odpady selektywnie zebrane osobno: papier, osobno szkło, łącznie tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, w workach na poszczególne frakcje odpadów,odpady selektywnie zebrane: popioły w okresie całego roku, odpady selektywnie zebrane: odpady wielkogabarytowe, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w ramach wystawek 2 x w roku.9.Z nieruchomości niezamieszkałych, są odbierane:odpady komunalne zmieszane, odpady selektywnie zebrane: osobno papier, osobno szkło, łącznie tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe w pojemnikach lub workach zależnie od ilości zadeklarowanych odpadów do odbioru.odpady selektywnie zebrane: popioły w okresie całego roku, tylko z tej części nieruchomości, która jest związana z powstawaniem odpadów komunalnych np. piece ogrzewane paliwem stałym w obiektach publicznych, pomieszczeniach biurowych, itp. 10.Właściciele nieruchomości wnoszą opłaty do gminy za gospodarowanie odpadami komunalnymi w następujący sposób:Nieruchomość zamieszkała opłata wg. liczby gospodarstw domowych na danej nieruchomości,Nieruchomość niezamieszkała opłata wg. liczby zadeklarowanych pojemników określonej wielkości dla danej nieruchomości,Nieruchomość mieszana opłata wg. liczby zadeklarowanych pojemników określonej wielkości dla danej nieruchomości. 11.Gmina zawarła umowę na przetwarzanie odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów zielonych i odpadów surowcowych papier szkło, tworzywa sztuczne, metale z RIPOK Tczew. 12.Podmiot odbierający odpady z nieruchomości jest zobowiązany do dostarczenia całego strumienia odpadów komunalnych do RIPOK Tczew, łącznie z odpadami odbieranymi z PSZOK. 13.Z uwagi na konieczność zachowania trwałości i ciągłości świadczenia usług na terenie Gminy, jak również z uwagi na charakter pracy wykonywanej podczas świadczenia usług tj. wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, za wynagrodzeniem, wymaga się by osoby wykonujące prace: kierowców pojazdów odbierających odpady oraz pomocników w tych pojazdach, były zatrudnione na umowę o pracę. 14.Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 15.Wykonawca otrzyma w dacie zawarcia umowy wykaz nieruchomości przewidzianych do obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych)Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem do banku, nr konta: 04 2030 0045 1110 0000 0038 1340 ,w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach ubezpieczeniowych,gwarancjach bankowych,w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.Potwierdzoną kopie dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty.Zamawiający zwraca i zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Aspekty środowiskowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miloradz.biuletyn.net/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach