Przetargi.pl
Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli w latach 2023-2024

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158448556 , fax. 158448557
  • Data zamieszczenia: 2022-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 158448556, fax. 158448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli w latach 2023-2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu antywłamaniowego ludzi i mienia w obiektach Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, a także usługi konwojowania, w terminie 1.01.2023-31.12.2024, zgodnie z poniższym zakresem:1) Ochrona fizyczna, monitoring antywłamaniowy budynku i posesji siedziby głównej Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, przy ul. Sandomierskiej 1. 2) Ochrona fizyczna, monitoring antywłamaniowy budynku i posesji Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. 3) Ochrona fizyczna, monitoring antywłamaniowy budynku i posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego, w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17. 4) Usługi monitoringu antywłamaniowego 2 budynków magazynowych.5) Ochrona fizyczna wystaw czasowych, wernisaży, imprez plenerowych. 6) Usługi konwojowania eksponatów na potrzeby statutowej działalności Muzeum.Przewidywana liczba godzin usług ochrony fizycznej będącej przedmiotem zamówienia wynosi 18 740 godzin w skali roku, 37 480 godzin w skali całego zamówienia (lata 2023-2024). Przewidywana liczba godzin usług konwojowania wynosi 100 godzin rocznie, 1 000 km rocznie, 200 godzin i 2 000 km w skali całego zamówienia (lata 2023-2024). Przewidywana liczba godzin usług ochrony fizycznej wystaw czasowych, wernisaży, imprez plenerowych wynosi 100 godzin rocznie, 200 godzin w skali całego zamówienia (lata 2023-2024). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku A do SWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie zgodnie z cenami jednostkowymi wypełnionymi w Załączniku nr 1 do SWZ: (PRZEDMIAR DLA WYKONAWCY), z rozbiciem na poszczególne budynki, roboczogodziny ochrony fizycznej oraz konwojów, kilometry konwoju pojazdem Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Oferentów wizji lokalnej budynków i posesji Muzeum, w których wymagana jest ochrona fizyczna oraz monitoring antywłamaniowy. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej nie spowoduje odrzucenia oferty. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich kwalifikowanych pracowników ochrony, którzy będą świadczyć usługę ochrony fizycznej na terenie Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, przy ul. Sandomierskiej 1, Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12, Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego, w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17. Wymóg ten nie dotyczy grup interwencyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące w szczególności:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 838).W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga posiadania aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 838) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek musi spełnić każdy Wykonawca, który będzie wykonywał czynności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).4) Zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych, co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. usługa bezpośredniej ochrony fizycznej mienia w budynku użyteczności publicznej (wg definicji par. 3 ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) o następującym minimalnym łącznym zakresie dla każdej z usług: o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każda, trwającą przez minimum 8 godzin w ciągu doby, trwającą nieprzerwalnie co najmniej 12 miesięcy, zrealizowanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Przez określenie budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Nie uznaje się za budynki użyteczności publicznej obiekty niedostępne powszechnie dla społeczeństwa w szczególności takie jak: obiekty przemysłowe, w tym budynki administracyjne tych obiektów, zamknięte ośrodki, jednostki wojskowe. posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia tj.:wykaże nie mniej niż 3 pracowników ochrony (zatrudnionych na umowę o pracę), posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w myśl przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. dysponują potencjałem technicznym obejmującym:a) całodobowe centrum operacyjno/dyspozytorskie,b) stacje monitorowania alarmów i/lub alarmowym centrum odbiorczym,c) co najmniej jedną zmotoryzowaną grupą interwencyjną o gwarantowanym czasie dojazdu do chronionego obiektu nie dłuższym niż 20 minut (słownie: dwadzieścia minut) bez względu na porę dnia,2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.1. ppkt 2) SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te uprawnienia są wymagane.4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w pkt 5.2. i 5.3. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg załącznika nr 4 do SWZ.5. Postanowienia dotyczące podmiotów udostępniających zasoby:1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby.b) Sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.5) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.6. Konsorcjum1) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.b) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.7. Podwykonawcy1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części usług innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do:a) określenia w złożonej ofercie informacji jaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawcę z podaniem jego danych jeżeli są znane,b) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach