11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 85915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
- Data zamieszczenia: 2017-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gdańska 147
85915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
REGON: 34126041200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAWY I KONSERWACJI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ DO 3,5 TONY, POWYŻEJ 3,5 TONY ORAZ NAPRAWA AUTOBUSÓW I MIKROBUSÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAWY I KONSERWACJI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ DO 3,5 TONY, POWYŻEJ 3,5 TONY ORAZ NAPRAWA AUTOBUSÓW I MIKROBUSÓW. CPV: 50112, 50113 1.Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 3 części, opisane w Części XIX SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3 zawiera załącznik nr 1. 3.Czynności naprawy, konserwacji muszą być wykonywane zgodnie z dokumentacją producenta pojazdów samochodowych. 4.Wykonawca zapewnia stosować podczas napraw fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż producenta posiadające cechy określone w PN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262), a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa. 5.Wykonawca na wykonane usługi naprawy mechanicznej pojazdu udzieli minimum 6 miesięcy gwarancji (max 18 m-cy gwarancji). Wykonawca na wykonane usługi naprawy blacharsko lakierniczej pojazdów udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji (max 36 m-cy gwarancji). 6.Termin wykonania usług w postaci napraw nie może być dłuższy niż 3 dni robocze (72 godz.) od akceptacji kosztorysu wykonania naprawy. 7.Wykonawca nie może narzucać marży na użyte części i materiały. 8.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania w zakresie części I (naprawa i konserwacja samochodów do 3,5t), Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: – 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 6.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 3/ZP/U/CZOŁG.-SAM./2017. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz zgodnie z art. 45 ust.6 pkt. 2-5 – oryginał dokumentu został złożony do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9.Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b. 10.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: a)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w pkt. 10 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów eksploatacyjnych i napraw pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Dodano: 2023-11-13 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
Dodano: 2023-05-02 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na części
Dodano: 2021-03-16 - USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW AWARYJNYCH, OBSŁUG OKRESOWYCH I KONSERWACJI POJAZDÓW: SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWO-OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH I PRZYCZEP ORAZ AUTOBUSÓW
Dodano: 2021-02-15 - Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy – pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na części.
Dodano: 2020-12-30 - USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW AWARYJNYCH, OBSŁUG OKRESOWYCH I KONSERWACJI POJAZDÓW: SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWO-OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH I PRZYCZEP ORAZ AUTOBUSÓW
Dodano: 2020-12-11 - Wymiana opon/kół w pojazdach służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. kujawsko – pomorskiego.
Dodano: 2020-10-09 - Naprawa samochodów służbowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. zo.o.
Dodano: 2020-10-09 - Naprawa pojazdu sanitarnego 4-noszowego IVECO
Dodano: 2020-10-02 - KOMPLEKSOWA USŁUGA W ZAKRESIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, NAPRAW BIEŻACYCH ORAZ OKRESOWYCH, NAPRAW ZWIĄZANYCH Z EWENTUALNYMI SZKODAMI KOMUNIKACYJNYMI, AWARII, DIAGNOSTYKI, WYMIANY I WULKANIZACJI OPON, POMOCY DROGOWEJ – HOLOWANIA ORAZ INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE SPECJALISTYCZNEJ BUDOWY WSZYSTKICH SAMOCHODÓW BĘDĄCYCH W POSIADANIU SZPITALA, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI POJAZDÓW MARKI MERCEDES BENZ, VW CRAFTER, FORD TOURNEO ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W TABORZE WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY- POSTĘPOWANIE II. ZNAK POSTĘPOWANIA: DZP/135/2020
Dodano: 2020-09-25