Przetargi.pl
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW, REMONTÓW I PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH W 2010 ROKU.

Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 120
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6549192 , fax. 0-22 8909211
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chmielna 120 120
    00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6549192, fax. 0-22 8909211
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW, REMONTÓW I PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH W 2010 ROKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, remontów i przeglądów okresowych samochodów służbowych Zarządu Dróg Miejskich w 2010 roku. Część 1: opis zamówienia: naprawy, remonty i przeglądy okresowe w 2010 roku 74 szt. samochodów służbowych ZDM. Część 2: opis zamówienia: naprawy i przeglądy okresowe 2010 roku 8 szt. samochodów Fiat Panda objętych gwarancją. Część 3: opis zamówienia: naprawy i przeglądy okresowe w 2010 roku 6 szt. samochodów Volkswagen Caddy objętych gwarancją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 1.1. Warunki ogólne: Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 1.1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt. 1.1.1., 1.1.2., 1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.3. Warunki szczegółowe: 1.3.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowiska wymienione w poniższej tabeli: L.p. Stanowisko Wymagana liczba osób 1 Mechanik samochodowy 3 osoby 2 Elektryk samochodowy 1 osoba 3 Diagnosta podwoziowy 1 osoba 4 Diagnosta instalacji gazowej 1 osoba 1.3.2. Potencjał techniczny Wykonawca musi mieć do dyspozycji urządzenia techniczne umożliwiające wykonywanie wszystkich przeglądów okresowych, remontów i napraw w pojazdach w sposób zgodny z zaleceniami producenta, z wyjątkiem napraw blacharsko - lakierniczych. Wykonawca musi posiadać: 1) stację obsługi z minimum pięcioma stanowiskami naprawczymi, 2) co najmniej jedno stanowisko do diagnostyki podwozia, 3) urządzenia do diagnostyki komputerowej pojazdu, 4) aktualną na dzień składania ofert autoryzację producenta na naprawę w 2010 roku samochodów, tj.: - dla części 1 - Fiat i FSO (dawniej Daewoo), - dla części 2 - Fiat, - dla części 3 - Volkswagen. 1.3.3. W zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca musi wykazać: 1.3.3.1. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), 1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 1.3.1., 1.3.2., 1.3.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 1 do oferty. 2.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 2.1.3. Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr 3 do oferty. 2.1.3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa w pkt 2.1.3., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.1.6. Aktualne na dzień składania ofert potwierdzenie posiadania autoryzacji producenta na naprawę w 2010 r. samochodów, odpowiedniej dla danej części zamówienia, zgodnie z pkt 1.3.2. SIWZ. 2.1.6.1. W przypadku wygaśnięcia autoryzacji, o których mowa w pkt 1.3.2. SIWZ, przed końcem obowiązywania zawartej umowy, tj. przed 24.12.2010 r., Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia wygaśnięcia autoryzacji, nową, aktualną autoryzację. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.4. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.4.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 2.4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1.1. oraz pkt. 2.1.4. oraz odpowiednio 2.2. winny być złożone przez każdy podmiot. 2.4.3. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach