Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7736301 , fax. 17 7800552
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład
ul. Żeromskiego 22
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7736301, fax. 17 7800552
REGON: 83136426200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie-mielec.pl/ https://pogotowie-mielec.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie napraw, konserwacji, obsługi technicznej oraz badań technicznych ambulansów sanitarnych będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw, konserwacji, obsługi technicznej oraz badań technicznych ambulansów sanitarnych będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu. 2. Miejsce realizacji: warsztat Wykonawcy. 3. Na wykonane usługi Wykonawca obowiązany jest udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają się: formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie wstępne Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu trzeciego może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostkach.
Dodano: 2021-01-21 - Usługi w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostkach
Dodano: 2020-11-23 - ,,Naprawa samochodu ratowniczo- gaśniczego Jelcz 014 GCBA 5/32 będącego na wyposażeniu Wojskowej Straży Pożarnej Jednostki Wojskowej w Nowej Dębie”
Dodano: 2020-10-12 - Usługi w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostkach
Dodano: 2019-10-31 - Świadczenie uslug w zakresie naprawy i konserwacji ambulansów sanitarnych Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
Dodano: 2019-10-30 - Usługi w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostkach
Dodano: 2018-11-27 - Usługi w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dodano: 2017-12-08 - usługi w zakresie napraw, konserwacji , obsługi technicznej oraz badań technicznych ambulansów sanitarnych będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu w Mielcu
Dodano: 2017-08-07 - Świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji ambulansów sanitarnych Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
Dodano: 2016-11-22