Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 10-357 Olsztyn, ul. Jagiellońska 78
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5322966 , fax. 089 5322979
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Jagiellońska 78 78
    10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5322966, fax. 089 5322979
    REGON: 00029573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego szczegółowo określonego w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Usługi, o których mowa w pkt 1, obejmują: a) przeglądy okresowe, mające na celu sprawdzenie sprawności sprzętu, dokonanie ewentualnej regulacji parametrów technicznych, konserwację i czyszczenie, zarówno sprzętu jak i przewodów do niego podłączonych, stanowiących z nim integralną część oraz pozostałe czynności wymienione w instrukcjach technicznych producenta danego sprzętu, a także dojazd Wykonawcy. Zakres prac winien obejmować także czynności wymienione w instrukcjach technicznych producenta danego sprzętu. b) usługi naprawy sprzętu medycznego wyszczególnionego w niniejszej SIWZ. 3. Usługi określone w pkt 2 mają na celu podtrzymanie stałej gotowości eksploatacyjnej sprzętu określonego w SIWZ. 4. Usługi określone w pkt 2, Wykonawca będzie realizował przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów. 5. Przystąpienie (rozpoczęcie) naprawy sprzętu medycznego nastąpi po zgłoszeniu telefonicznym lub pisemnym (faxem) przez Zamawiającego o zaistniałej awarii, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, a w przypadku gdy sprzęt medyczny będzie wysyłany Wykonawcy, przystąpienie (rozpoczęcie) naprawy nastąpi w ciągu 48 godzin od momentu dostarczenia sprzętu medycznego do serwisu Wykonawcy. 6. Termin realizacji zamówienia (okres obowiązywania umowy) wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 8. Zamawiający nie dopuszcza udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego na podstawie art. 67 Ustawy. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Złożą oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SIWZ), że: a) Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń oraz, że otrzymał wszystkie konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty, b) w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, której projekt załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i w czasie wskazanym przez Zamawiającego, c) nie zachodzi żadna okoliczność powodująca wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, d) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zwanego dalej Liderem Konsorcjum. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Lidera Konsorcjum. 6. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia (czynności), jaką zamierza powierzyć podwykonawcom. Zgodnie z art. 474 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy, także w zakresie powierzonym podwykonawcom, ciąży na Wykonawcy. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w Rozdziale V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia wypełniając druk ZP - 14.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 oraz Formularz cenowy - Załącznik Nr 3. 2. Aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Wskazanie osoby upoważnionej do podpisania umowy (w przypadku wyłonienia Wykonawcy w niniejszym postępowaniu) oraz jej aktualne pełnomocnictwo, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4, 5, 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik Nr 2. 9. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 10. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych usług w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego (co najmniej trzy umowy naprawy i konserwacji sprzętu medycznego obejmujące swym zakresem min. 50% pozycji z zadania, na które Wykonawca składa ofertę), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana należycie (np. referencje) - Załącznik Nr 6. 11. Oświadczenie Wykonawcy, iż do wykonania przedmiotowego zamówienia posiada wymaganą wiedzę techniczną i uprawnienia (na potwierdzenie należy dołączyć zaświadczenia o przebytych szkoleniach, kursach, uzyskane certyfikaty itp.). 12. W przypadku Zadania Nr 6, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zaświadczenia producenta sprzętu określonego w tym zadaniu (Becton Dickinson), potwierdzającego uprawnienia do wykonywania usług w zakresie napraw i konserwacji Bactec MGIT oraz BD Probetec. 13. Zaakceptowany (podpisany) projekt umowy - Załącznik Nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach