Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 10-072 Olsztyn, ul. Szarych Szeregów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48895241450 , fax. +48895241477
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7
    10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48895241450, fax. +48895241477
    REGON: 00009266300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje naprawy powstałe w wyniku awarii oraz wykonywanie innych czynności serwisowych (konserwacji), niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych, zleconych przez Zamawiającego. 3. Wykaz sprzętów objętych usługą naprawy i konserwacji zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 4. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 5. Przez naprawę Zamawiający rozumie – usunięcie usterek powodujących nieprawidłową pracę sprzętu laboratoryjnego w celu zapewnienia właściwego działania aparatury. Czas reakcji serwisu nie przekroczy 72 godzin, od przesłania „Protokołu zgłoszenia naprawy i konserwacji" przez Zamawiającego. Jeżeli termin usługi wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy ZHW w Olsztynie, usługa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Czas reakcji stanowi kryterium oceny oferty i będzie punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ. 6. Przez konserwację Zamawiający rozumie – sprawdzenie pracy urządzenia po naprawie oraz doprowadzenie sprzętu do stanu używalności. 7. Usługi napraw i konserwacji Wykonawca będzie realizował samodzielnie lub przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów. 8. Wykonawca udzieli minimum 6 miesięcy gwarancji na wykonane usługi (max. 18 m-cy). 9. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z zakupem dodatkowej usługi napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, której wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Prawem opcji jest możliwość zamówienia w ramach niniejszej umowy zwiększonego zakresu usługi określonej w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy niż wskazane w kolumnie D „Zakres usługi (zamówienie podstawowe)”. Liczba dodatkowych usług w ramach prawa opcji została określona w formularzu ofertowym w kolumnie E „Zakres usługi (opcja)”. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy, tj. do dnia 30.04.2021 r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji najpóźniej do 28.02.2021 r. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku jednej oferty Zamawiający może odstąpić od żądania złożenia oświadczenia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie ww. terminie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy wraz z ofertą złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (złożone w oryginale). Za dokument równoważny zostanie uznana kopia pełnomocnictwa w sytuacji, gdy zgodność kopii z oryginałem poświadczy notariusz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach